Met dan elke maand een nieuwe foto om te bewerken en aan het einde kun je je stem uitbrengen (behalve op jezelf natuurlijk).
Wie lijkt dit leuk? Laat maar weten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lotteluvah schreef:ik heb ook zo'n programma, jasc paint shop pro 9
ik kan er eigenlijk niks mee![]()
is dit wel een goed programma?, zo nee heeft iemand een link dat ik een goed programma kan downloaden?
Wineds schreef:cp112 schreef:he het leek mij wel leuk om een soort van wedstrijdje te doen. wie de mooiste bewerkte foto maakt. beoordeeld door mij. wordt eerlijk beoordeeld. niet voor een prijs ofzo maar gewoon voor de lol, de eer. foto's van mijn paard staan op mijn profiel. ik zou zeggen,
LEEF JE UIT!!
tip: wees erg creatief, veel frutsels en dat soort dingen kunnen een goede invloed hebben op de foto/plaatje.
Chantal
Ja, en ondertussen krijg jij mooie bewerkingen binnen van je paardjeVind het zelf niet zo eerlijk om een 'wedstrijd' te houden met maar 1 jurylid. Dan ben je namelijk erg afhankelijk van jou mening (het is ook wel jou paard, maar toch
)
We zouden best een maandelijkse wedstrijd kunnen uitschrijven met bijvoorbeeld een thema, maar dan kun je als beginfoto een algemene foto van internet nemen. De winnaar mag daarna een nieuwe foto voorstellen and so on and so on..
misz_kelly schreef:okee
@ tesz_candy wil je de namen maken voor mij??
deze namen graag;;
Browny
fleur
zazou
maakt niet uit welke kleuren bij browny en zazou
geen roze ajb
t zijn ruinen
xxxx
Lipydo schreef:Een maandelijkse bewerkings wedstrijd lijkt mij erg leuk
Wineds schreef:Ik stel voor om een apart topic te openen met daarin een maandelijkse wedstrijd. Tenminste als hier genoeg animo voor is en dat moeten de modjes daar ook toestemming voor geven. Dan wordt het hier ook niet zo'n rommeltje
Met dan elke maand een nieuwe foto om te bewerken en aan het einde kun je je stem uitbrengen (behalve op jezelf natuurlijk).
Wie lijkt dit leuk? Laat maar weten