hoi. ik vind dit echt een super mooi verhaal!! ik had het helemaal gevolgt en nu heb ik het nog een keer helemaal gelezen en toen viel me wat op. aan het begin van het verhaal (op pagina 4) heet hij jeffrey te hoeve en aan het eind heet hij jeffrey muller. maakt niet uit ofzo maar het viel me gewoon op.
@ kippiej, ja ik zat aan het einde te twijfelen of ik hem al een achternaam had gegeven. Dus ff teruggezocht en niks gevonden... beetje slecht gezocht dus,
heej, had vorig verhaal gelezen,voor deze heb ik nog geen tijd gehad, had ik even in word geplakt en telt het nu 58 pagina's !!! Dus dat is een boek hé,allez van 58 pagina's maar volgens mij heb je wel talent hoor... echt prachtig ! Doe zo voorts
had ze dus opgeslagen maar het klopte niet helemaal, want toen ik geantwoord had was alles omgedraaid:p dus heb het vandaag opnieuw gedaan en heb ik 55 pagina's,lettertype 12 en dat vind ik toch wel klein hoor
hey, ik heb het verhaal net uitgelezen. het is echt aangrijpend. het einde vind ik wel plots maar ik vind het wel mooi. groetjes xxx en ga nu aan je ander verhaal beginnen lezen
jij hebt echt talent! ik had echt een brok in m'n keel! nou....ik was eigenlijk bijna aan het huilen! en ik heb het in 1 keer gelezen en ik ben pas half vier 's nachts klaar haha
@ Caramelfreak, ik heb na deze nog ; die ouders van mij.. geschreven, maar daar ben ik mee gestopt zonder er een eind aan te verzinnen , en nu ben ik bezig met ; tijdelijk titleloos