"rrrrrr" zeg ik tegen Piet als hij mij meesleurt naar de keuken: "Ik heb dorst en jij?" vraagt hij. Stomverbaasd kijk ik hem aan..(jaa in jou denk ik) "ja euh lekker doe maar wat" zeg ik terug. Hij rukt de koelkast open alsof ie thuis is en de glazen heeft hij ook zo gevonden. Als hij 1 glas heeft gevuld, ziet hij vanuit het raam onze tuin, en ons zwembad: "fúckkkkkk, jullie hebben een zwembad!" en rent naar buiten met z`n glaasje cola..."Doe geen moeite ik schenk het zelf wel in joh" en schenk snel wat cola in en ren er achteraan. Gierend wijst Piet naar het zwembad: "euhn euhn euhn BADEEND!" roept ie vervolgens vrolijk. Het liefst zou ik hem erin hebben gegooid maar ik denk gezien zijn toestand nu dat hij dan zou verzuipen. Klaas en Nicky vermaken zich prima met....de badeend
"Kwaaakkk, blub blub, kwaak" zegt Klaas vrolijk en barst daarna in lachen uit als hij Nicky haar verschrikte gezicht ziet en antwoord daarna snel: "Ik kan heel normaal doen hoor, afentoe..een beetje...soms". "LEUK HE!!!!" schreeuwt Nicky ineens en zwemt heel hard weg en klimt snel het zwembad uit. "Zo, zullen we maar eens naar binnen gaan ja?" stel ik voor. "mag ik dan droge kleren?" vraagt Klaas, waarna Nicky hem meeneemt naar haar slaapkamer. Als ze terug komen heeft Klaas een hele charmante tijgerstring aan(wat Nicky mij snel in m`n oorfluisterde) en Nicky`s Pink Panther pyama. Dan schreeuwt Nicky ineens: "WAARSMEBIRD??"