Citaat:
Dus jij denkt nu dat je mijn grootste geheim weet hè? Dat doe je niet, wat er is nog iets. Iets wat mijn geheim was. Misschien kom je het voor je dood nog te weten wat het is, misschien ook wel niet. Ik wou je even laten weten, dat ik je binnenkort kom ophalen. YoU’Re NexT! Het liefst was ik in huilen uit gebarsten. Maar ik kreeg het weer benauwt dus ik probeerde me te beheersen. Ik werd opeens heel erg moe, en viel direct hierop in slaap. Ik stond in een ruimte die ik gelijk herkende. De gang, weer ik was opgesloten, alleen de lijken die er lagen waren niet het zelfde. Toen ik ze beter bekeek, schrok ik me dood. “Jennifer” gilde ik. En de lijken naast haar. Wie waren dat. “MAM”, “PAP! Ik begon te huilen. Hopend op verlossing van mijn pijn liet ik me vallen op mijn knieën. Alles deed me zeer, ik zag tot mijn grote verbazing dat de lijken opstonden. Ze vervaagden, of nee? Ze werden duidelijker. Sofie! Ze hadden het gezicht gekregen van Sofie. Één van hen liep naar voren, terwijl ik naar achteren liep. Maar ik kon geen kant op, ze pakte me bij mijn schouders. En schudde me door elkaar. Ik werd wakker, een donkere gedaante hing boven me.