wordt spannend ben erg benieuwt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eve_lien schreef:blondy_love schreef:waaah het is spannend
*wil weg kruipen in een hoekje maar gaat moeilijk achter de computer
Hmm.
Waarom wegkruipen?
blondy_love schreef:nou, het word spannend en spannend is spannend dus word ik 'bang'
snap je nog![]()
![]()
SdaphneS schreef:Yeeeej....
Je verhaal word volgens mij voor veel mensen een verslaving.
Citaat:Mike keek haar verbaasd aan. ‘Oké?’ Op dat moment ging de telefoon en hij snelde zich naar de werkkamer, die grensde aan de gang. ‘Sorry, dat is voor mij. Ik moet even iets regelen. Wacht even hoor.’ De deur vloog achter hem in het slot en Elise bleef alleen op de gang achter. Onwennig bleef ze tegen de muur geleund staan en gluurde wat in de spiegel die in de gang hing. Ze zag er nog steeds slecht uit. Even gleed haar blik terug naar John, die rustig terugkeek. Elise sloeg haar ogen neer en een rode blos kwam tevoorschijn op haar wangen. Plotseling zag ze hem bewegen, opstaan en in haar richting komen lopen. Ze richtte haar blik weer op en drukte zich wat dichter tegen de muur aan. Ondanks dat ze haar blik strak op de grond gericht had, voelde ze hem naderen. Ze ademde eens diep in en uit en keek hem toen recht aan.
‘Hoi’ Ze wilde haar blik afwenden, maar bleef hem aankijken. John glimlachtte, en knikte haar even toe. ‘Hee’ Even zeiden ze beide niks, maar hun blikken zeiden genoeg. ‘Gaat alles wel goed?’ Bezorgd nam hij haar in zich op. Elise haalde haar schouders op, knikte licht met haar hoofd en wendde haar blik naar de deur, waar Mike door verdwenen was. Ze luisterde eens, hoorde hem nog druk praten en keek toen weer naar John. Deze ging een stapje dichter bij haar staan en keek even achterom. ‘Wil je wat drinken?’ Elise fronsde haar wenkbrauwen. ‘Drinken? Nouja, ik kom hier eigenlijk om ehh met Mike, nou ja.’ Ze zweeg en liet zich aan haar arm meeslepen door John.
Citaat:duuwde zacht tegen de deur
Citaat:hij snelde zich naar de werkkamer