dit is de foto
wie kan mij helpen
groetjes josjelover
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rhiannon schreef:bij het scannen kun je selecteren wat je wil scannen... toen had je gelijk alleen de foto moeten selecteren..
nu moet je met een fotoprogramma het origineel bijknippen met "crop" (dat doe je door te selecteren, en dan op "crop" klikken)
je kunt ook de foto selecteren, knippen en dan "paste as new document"
ik kan het niet voor je doen, want dit is een mijn-album.nl foto, en dus al kleiner en beroerdere kwaliteit dan het origineel
Rhiannon schreef:welk programma gebruik je?
mSz_iriS schreef:@ josjelover ;
ik had je de foto al vergroot gestuurd... ?
SuusJa schreef:Heb even stukje terug gelezen, maar nog niet zien staan, dus hier komt mijn vraag
Hoe maak ik gewoon een simpele rand, zo'n zwart lijntje of wit bijvoorbeeld om een foto in Photostudio? Ze hebben wel frames, maar ik zoek gewoon zo'n simpele rand die je ook bij photoshop kunt maken
marleendv_88 schreef:Op die van me pa staat PhotoShop 7
Wel een leuk programma...maar er bestaan volgens mij veel programma;s waar je meer mee kunt...
CelticCry schreef:Ik heb een vraag, als ik met mijn nieuwe camera foto's maak bij bewolking zijn de foto's altijd een beetje vervaagd en de kleuren dof. Een snellere sluitertijd helpt wel maar dan moet ik dus flitsen, is hier geen weg om heen?
CelticCry schreef:Ik heb een vraag, als ik met mijn nieuwe camera foto's maak bij bewolking zijn de foto's altijd een beetje vervaagd en de kleuren dof. Een snellere sluitertijd helpt wel maar dan moet ik dus flitsen, is hier geen weg om heen?
CelticCry schreef:Een goede compact heb ik al gehad, dus vandaar de overstap. En je kunt natuurlijk niet verwachten dat bij het leren om om te gaan met een nieuwe camera alles vanzelf gaat, maar hartelijk bedankt voor de tip en ik zal het uitproberen