Oh mooi doorkijkje Als je zou zeggen dat het vanaf Costa Rica ofzo was had ik je ook geloofd!
Dank je wel! Ik moet zeggen dat Wildlands me positief verrast heeft. Het was gewoon best makkelijk om foto's te maken zonder dat je door hebt dat je in een dierentuin bent.
Bellatrix Ja, de eerste tekenen van het voorjaar Mooi dat we weer wat kleur krijgen in de natuur. Foto lijkt op mijn tablet niet helemaal scherp. Je zou ook nog eens wat kunnen experimenteren met diverse standpunten. Iets later zou denk ik een nog mooier resultaat geven.
Caitlin_K Gewoon een leuke foto. Rechtsboven stoort mij wel een beetje omdat het zo´n fel vlak is. Mooi kleur halster en ik vind het juist fijn dat je deze gewoon laat zien.
Calice Mooi! Heel erg simpel en elegant en mooie bokeh.
Dandy200 Wat een knapperd had jij voor je lens. Mooie foto. Wat betreft het licht in de foto van week 5. Heb daar niet direct tips voor. Het viel mij op maar moet zelf ook nog veel leren.
DrawnHorse Gaaf dat je de blik zo gevangen hebt. Katten zijn wat dat betreft altijd eigenwijs en doen juist liever wat ze zelf willen. Mooie foto.
Fem verzamelt hier Wat leuk dat je deze voor een muur hebt gezet. Dat is qua kleur echt heel erg mooi. Dat voetje op rust vind ik dan ook weer humor. Mooi uitgewerkt en mooie foto.
Fris Op zich niets aan te merken op deze foto wat betreft de technische kant. Ik vind het alleen jammer dat in deze dat de ruiter geen contact maakt met het paard omdat deze wegkijkt.
germie Beetje een spooky sfeertje. Foto lijkt hier erg korrelig. Heeft wel iets wat aantrekt om te blijven kijken.
hamsterfan Twee vrienden samen aan het werk. Mooi vastgelegd en prachtig gebruik van kleur.
Isa Gewoon een mooie foto waarbij je echt knap gebruik hebt gemaakt van het licht.
JewEmm verzamelt hier Leuk dat je dit doorkijkje hebt weten te creëren. Deze is wellicht net iets te dik aangezet maar het idee en uitwerking is gewoon mooi.
joeluna Lekker vrolijk, mooi kindje zo. Kleuren van de achtergrond en kleding komen ook mooi overeen.
lifaya Heerlijke foto. De hond knalt er echt uit door de hagelwitte vacht.
Loiz Mooie warme kleuren. Heb hier eigenlijk niets op aan te merken.
LoveUggs verzamelt hier Ik snap wel dat je hier naar blijft kijken. Komt vooral door de simpele vlakverdeling en dan toch een object, de buggy die in beeld staat.
magda_90 verzamelt hier Mooi gespeeld met licht. Het heeft ook wel wat met al die druppels erbij. Plant is mij wel net iets te donker.
maj0 Prima foto, ik hou wel van dit soort architectuur. Wellicht dat zwart/wit ook wat extra´s toe zou kunnen voegen.
MarijeR Gaaf! Niets op aan te merken.
Nayomie Lekker vrolijke foto. Goed uitgevoerd en heb er eigenlijk niets op aan te merken.
NESCAFE Mooie zonneharp. Gewoon een prachtige foto van op het juiste moment op de juiste plaats en een beetje geluk.
Nicje87 Lekker vrolijke modellen. Lijk net wat scherpte te missen.
Niobe Foto mooi uitgevoerd en technisch gezien niets aan op te merken. De pose vind ik iets minder geslaagd.
quatta Heerlijke actiefoto. Knap gedaan en mooi moment vastgelegd.
quintenvo Mooi uitgewerkt en ik hou wel van dat zwart-wit uitwerking.
rosslover Haha, nou dat wordt toch de camera camoufleren de volgende keer. Zuur kijkt hij zeker. Wel gaaf hoor drie van zulke toppers op de foto. Kwalitatief gewoon een prima foto.
Sharani Erg mooi, de foto heeft iets waardoor je blijft kijken. Goed uitgewerkt.
Suuszels Wow, prachtig zeg. Niets op aan te merken.
Thats_Me -
xMayo Heerlijke foto, prachtig gebruik van kleuren en licht. Heb er verder niets op aan te merken.
XxLiEsJuHhxX Mooi zacht licht heb je gebruikt en wat fijn dat je de blik zo goed hebt weten te vangen. Katten zijn wat dat betreft heerlijk eigenwijs en doen liever iets wat baasje niet wil.
Klopt, ik moest eigenlijk bijna op mijn buik gaan liggen maar de grond was nat. Ik twijfel zelf ook over de scherpte. Had geen andere nieuwe foto dus hij moest maar.