Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Matheno schreef:Maar zijn jullie nog beginnende fotografen dan?
Een 70-200 lens is ontzettend duur
Matheno schreef:Maar zijn jullie nog beginnende fotografen dan?
Een 70-200 lens is ontzettend duur
J0anieke schreef:Ik ben vandaag op een car cemetry geweest. Ontzettend gaaf! Heb behoorlijk wat geschoten met een 12 mm lens. Tips zijn welkom, zeker voor bewerking. Ik heb deze foto's nu even snel bewerkt via telefoon (alleen licht) gezien ik geen laptop heb hier.
[ [url=m/vejXND.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0kJUjW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Citaat:Take nothing but pictures, leave nothing but footprints
J0anieke schreef:In Båstnäs, Zweden.
Wel een tip om even het bord vooraan te lezen als je er heen gaat. Ze vinden fotografen etc prima, maar t is wel privé terrein.Spoiler:
“This car cemetery is private property. You may still look, take pictures but DO NOT take away parts. Do not destroy or in any other way disrupt this place. If you open a car door, please shut it again so the next visitor get the same experience as you did!! For info: after about 30 burglaries this year I’m fed up with it! I’ve made traps in the buildings so if you get hurt or die, I DON’T CARE! Remember in this place no one can hear you scream…”
Buffelduke schreef:Daarbij vind ik trouwens de kwaliteit van je body ook erg uitmaken. Als je een canon 1100D hebt, met een goede lens, of een canon 5D MarkIII dan scheelt dat ook in kwaliteit. Vind het altijd afhankelijk van beide factoren.
Ik fotografeer met dezelfde lens als een vriendin maar ik ga nooit de kwaliteit bereiken die zij met haar body krijgt.
Courses schreef:Buffelduke schreef:Daarbij vind ik trouwens de kwaliteit van je body ook erg uitmaken. Als je een canon 1100D hebt, met een goede lens, of een canon 5D MarkIII dan scheelt dat ook in kwaliteit. Vind het altijd afhankelijk van beide factoren.
Ik fotografeer met dezelfde lens als een vriendin maar ik ga nooit de kwaliteit bereiken die zij met haar body krijgt.
Als je een 70-200 2.8 op een 1100D draait kun je net zulke platen schieten als een 5D3. Je body is allemaal leuk en aardig maar at the end of the day is het voornamelijk een doorsluis voor het glaswerk wat je erop draaitKijk je hier niet gek op, investeren in een body heeft pas zin wanneer je daadwerkelijk tegen problemen aan loopt en zie het ook niet als een obstakel. Ik ken genoeg mensen die met instap modellen betere platen schieten dan met fullframe bodies.