Wat een mooie foto's komen er voorbij zeg!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:
Oke hier mijn week 2
[ [url=m/PWidhV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sanne_com schreef:
Its_Juliaa schreef:
joeluna schreef:
JewEmm schreef:
Argai schreef:Mijn week 2
Vandaag maar even snel de tuin ingerend om een foto te maken. Ik ga zondag pas weer fotograferen dus weet niet of ik het dan ga redden met uploaden. Dus voor de zekerheid nu maar even een simpele foto plaatsen.
[ Afbeelding ]
Lynn85 schreef:Ik denk niet dat ik deze week tot fotograferen kom, dus ik duik even mijn archief in.
Dit kleine mannetje was een plezier om vast te leggen. Tijdens een workshop bij Marit Hilarius.
Week 2
[ Afbeelding ]PSD1-7218Logo
horserider22 schreef:
GerdjeHoran schreef:week 2
sinds gisteren heb ik nu ook photoshopop dit moment ben ik vooral aan het oefenen met dingen wegwerken dus vandaar een foto uit de oude doos (November
)
dit is de foto voordat ik de mensen heb weggewerkt: https://www.flickr.com/photos/133453798 ... ed-public/
[ Afbeelding ]_MG_0714 by winniefotografie, on Flickr
pradadaan schreef:Bij ons op stal zijn de eerste lammetjes alweer geboren! Super lief dus die zet ik graag op de foto
Hier dus mijn Week 2
[ [url=m/ApCYHd.jpg]Afbeelding[/url] ]
NESCAFE schreef:Mijn week 2, waterverf op het mengpaneel. Ik zit op een schildercursus en wil mij dit jaar wat meer verdiepen in de principes die bijdragen aan de compositie van een beeld. Volgende week misschien een keer de echte camera meenemen maar nu heb ik de telefooncamera gebruikt.
[ [url=m/Kf64v9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nayomie schreef:Nou mijn week 2:
Ik ben er zelf niet heel tevreden over. Kwaliteit is ook niet heel goed. Een of andere manier heeft mijn camera besloten om de grootte te wijzigen naar een stuk kleiner. Moet ik even kijken hoe dit kan. Ik heb trouwens wel bewust gekozen voor een algemeen beeld al kan ik me voorstellen dat iets ingezoomd naar de auto wel mooier zou zijn geweest.
Oh en hij staat scheef, volgende keer maar eens beter op letten
[ [url=m/zPzmvW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Appelstroop schreef:Week 2
[ Afbeelding ]
Instellingen voor de geïnteresseerden: ISO 200, f1/4, s1/25. Ik heb hem iets bijgesneden en ben weer niet tevreden met de grauwigheid van de foto. Volgende keer wachten tot de zon schijnt..
Fading schreef:[ [url=m/l2eIm4.png]Afbeelding[/url] ]
Mijn week 2 !
Biebz schreef:Week 2
[ [url=m/G9MxG9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ga zo terug kijken voor feedback!
Asselruiter schreef:Week #2: zelf niet helemaal tevreden mee, maar het enige wat ik deze week gefotografeerd heb... Ik hoop vanaf volgende week ook feedback te kunnen geven (ik studeer momenteel af, dus even weer wat drukker)
[ Afbeelding ]
Calice schreef:Wauw wat een hoop prachtige foto's en veel feedback!
Ik ga proberen dit weekend ook een gaatje te vinden om wat feedback te geven.
Iedereen ook heel erg bedankt voor de feedback op mijn week 1 foto.
Snap wat jullie bedoelen dat het hondje wat teveel wegvalt.
Week 2: (Nog even met sterretjes geëxperimenteerd)
[ Afbeelding ]
Niobe schreef:Iedereen nog bedankt voor het commentaar op mijn week 1! Erg leuk, ondanks dat ik het elke keer wel spannend vind als ik zo'n lijstje zieIk zal zelf ook proberen feedback te geven!
Week 2
[ Afbeelding ]
Ik verzamel toch maar via Flickr:
https://www.flickr.com/photos/78324165@ ... 3554293406
Mijn Weebly is bleh qua kwaliteit
Fem schreef:
Laura_Stella schreef:Week 2
[ [url=m/PckfMi.jpg]Afbeelding[/url] ]
*zucht* waarom is dit zo moeilijk
ismy schreef:
CrazyIris schreef:Tijdens het uittesten van mijn nieuwe flitser toch een leuke foto van m'n zus gemaakt. De achtergrond was wat rommelig, vandaar de Z/W keuze
Week 2
[ Afbeelding ]
_Balou schreef:
CastaMickey schreef:En ik heb nu al weer geen tijd gehad deze week om foto's te maken![]()
Vandaar alweer een oude foto uit Australië, zomer (daar winter dus) 2015. Ik had mijn camera toen een week of 5..
Gemaakt in Port Douglas
[ [url=m/GE1TzO.jpg]Afbeelding[/url] ]
FristiLover schreef:
Gub schreef:Mijn week 2.
Geen hoogstandje, maar wel een foto van deze week.
Bedankt voor alle feedback op mijn vorige foto!!
[ Afbeelding ]
Ik verzamel trouwens hier:
https://www.flickr.com/photos/129648400 ... 3251906195
IsaCalixa schreef:
Tivara schreef:
horsesm schreef:ivm geen Foto's gemaakt deze week een foto uit de oude doos.. week 2
[ [url=m/9C3inX.jpg]Afbeelding[/url] ]
xMaxxiee schreef:Week 2
Weer van de kleine spruit... En week 3 wordt ook van Lily, die ligt al klaar![]()
Ik beloof dat ik voor week 4 een ander onderwerp zoek! Maar ze is zo leuk hihi.
Ik ben best wel tevreden over deze foto. Wazige achtergronden of "bokeh" is mij nooit echt goed gelukt, maar in deze foto vind ik de achtergrond toch wel heel goed gelukt.
Ben benieuwd naar jullie feedback! Ik zal zo ook weer even een feedback ronde doen.
[ Afbeelding ]
Voor de nieuwsgierigen onder ons:
F5.6
1/4000
Iso 800 (foutje)
Ingvild schreef:
EskeGirl schreef:Helaas nogal druk met school deze week dus geen tijd gehad om te fotograferen. Eentje van afgelopen zomer, wel opnieuw nabewerkt.
Week 2
[ Afbeelding ]
Marjoow schreef:Asselruiter schreef:Week #2: zelf niet helemaal tevreden mee, maar het enige wat ik deze week gefotografeerd heb... Ik hoop vanaf volgende week ook feedback te kunnen geven (ik studeer momenteel af, dus even weer wat drukker)
[ Afbeelding ]
Qua kleur op zich wel mooi maar ik ben er niet weg van. Foto is krap afgesneden wat jammer is. Ook qua licht niet helemaal fijn. Probeer een meer huiselijke sfeer te creëren bij dit soort foto's![]()
xMaxxiee schreef:Feedback voor week 2:
Crazy_iris Aaaaah wat een lieve foto! Mooi effect ook, mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt?
Crazyiris Mooie foto hoor! Ziet er gaaf uit zo, en zwart wit maat het juist een beetje af vind ik eigenlijk.