[FOTO] Picture of the Week deel IV - 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tivara

Re: [FOTO] Picture of the Week deel IV - 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 18:56

Week #02

Afbeelding

Wat een mooie foto's komen er voorbij zeg!!

horses_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 19:27

ivm geen Foto's gemaakt deze week een foto uit de oude doos.. week 2

Afbeelding

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 20:41

Week 2

Weer van de kleine spruit... En week 3 wordt ook van Lily, die ligt al klaar O:)
Ik beloof dat ik voor week 4 een ander onderwerp zoek! Maar ze is zo leuk hihi.

Ik ben best wel tevreden over deze foto. Wazige achtergronden of "bokeh" is mij nooit echt goed gelukt, maar in deze foto vind ik de achtergrond toch wel heel goed gelukt.
Ben benieuwd naar jullie feedback! Ik zal zo ook weer even een feedback ronde doen.
Afbeelding

Voor de nieuwsgierigen onder ons:
F5.6
1/4000
Iso 800 (foutje :') )

Ingvild

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 20:44

Week 2,

Afbeelding

Iedereen bedankt voor jullie feedback.

Ingvild

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 20:54

De laatste van week 1
pradadaan, leuke foto, aansprekende kat.
Tigress, leuke actieve foto!
IsaCalixa, geen spannende foto, maar wel mooi scherp!
caaramel, jammer van de uitsnede, verder een aansprekende foto.
Agossie, mooie close-up!

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 21:18

Helaas nogal druk met school deze week dus geen tijd gehad om te fotograferen. Eentje van afgelopen zomer, wel opnieuw nabewerkt.

Week 2
Afbeelding

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 21:25

Anoniem schreef:

Oke hier mijn week 2

[ [url=m/PWidhV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk gedaan met het takje voor de scherptediepte, super! De foto oogt niet helemaal scherp en lijkt wat verstoord te zijn in de kleuren (ISO?). Verder mooie compositie!

Sanne_com schreef:
[ Afbeelding ]

Hele mooie scherptediepte en fijne kleuren! Niks op aan te merken eigenlijk :)

Its_Juliaa schreef:
En nu mijn week 2 :)

[ Afbeelding ]

Mysterieuze foto maar heeft ook iets erotisch! Mooie plaat, misschien net te krap bovenin :)

joeluna schreef:
Week 2
[ Afbeelding ]

Hmhm. Hij is lekker scherp, maar ik mis licht en kleur. Ook de compositie kijkt niet fijn. Oogpunt is fijner als je hem op ooghoogte zet, dus door je hurken gaan. Neem wat meer van de borst mee en het paard lijkt wat imposanter :)

JewEmm schreef:
En dit is mijn week 2!
Voor geïnteresseerden, de exif: F9.0 - 1/40s - iso 500
[ Afbeelding ]

Mooie foto, leuk onderwerp maar lijkt wat vluchtig en chaotisch geschoten. Foto is scheef, dus dit kun je sowieso rechttrekken. Daarbij vind ik het oogpunt niet fijn. Ik denk dat een lager standpunt de foto al interessanter zou maken :)

Argai schreef:
Mijn week 2
Vandaag maar even snel de tuin ingerend om een foto te maken. Ik ga zondag pas weer fotograferen dus weet niet of ik het dan ga redden met uploaden. Dus voor de zekerheid nu maar even een simpele foto plaatsen.
[ Afbeelding ]

Hele fijne sfeer! Bloem staat iets in het midden maar niet storend. Wat wel storend is, is het touwtje linksboven. Fijne sfeer, mooie kleuren en goed scherp. Nette plaat :)

Lynn85 schreef:
Ik denk niet dat ik deze week tot fotograferen kom, dus ik duik even mijn archief in.
Dit kleine mannetje was een plezier om vast te leggen. Tijdens een workshop bij Marit Hilarius.

Week 2

[ Afbeelding ]PSD1-7218Logo

Koppie komt er mooi uit, maar ik stoor me aan het afsnijden van de armen :) Verder mooie sfeer, interessante compositie en eigenlijk vooral een fijne foto om naar te kijken.

horserider22 schreef:
week 2
[ Afbeelding ]

Leuk gevonden! Jammer dat de foto wat onscherp is. Ook mis ik kleur en licht, foto is qua kwaliteit niet echt top helaas.

GerdjeHoran schreef:
week 2

sinds gisteren heb ik nu ook photoshop :D op dit moment ben ik vooral aan het oefenen met dingen wegwerken dus vandaar een foto uit de oude doos (November :Y) )

dit is de foto voordat ik de mensen heb weggewerkt: https://www.flickr.com/photos/133453798 ... ed-public/

[ Afbeelding ]_MG_0714 by winniefotografie, on Flickr

Hele stoere actieplaat! Motorrijder mag er misschien nog iets meer uitspringen, maar heel fijn om naar te kijken! En knap staaltje wegwerken +:)+

pradadaan schreef:
Bij ons op stal zijn de eerste lammetjes alweer geboren! Super lief dus die zet ik graag op de foto <3
Hier dus mijn Week 2 :)
[ [url=m/ApCYHd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel schattig. Ik mis wat licht en kleur, foto is wel goed scherp. Goed gelukt!

NESCAFE schreef:
Mijn week 2, waterverf op het mengpaneel. Ik zit op een schildercursus en wil mij dit jaar wat meer verdiepen in de principes die bijdragen aan de compositie van een beeld. Volgende week misschien een keer de echte camera meenemen maar nu heb ik de telefooncamera gebruikt.
[ [url=m/Kf64v9.jpg]Afbeelding[/url] ]

De telefooncamera verklaart de kwaliteit. Mooie foto wel, leuk onderwerp en qua scherpte past het eigenlijk wel. Goed geschoten :)

Nayomie schreef:
Nou mijn week 2:
Ik ben er zelf niet heel tevreden over. Kwaliteit is ook niet heel goed. Een of andere manier heeft mijn camera besloten om de grootte te wijzigen naar een stuk kleiner. Moet ik even kijken hoe dit kan. Ik heb trouwens wel bewust gekozen voor een algemeen beeld al kan ik me voorstellen dat iets ingezoomd naar de auto wel mooier zou zijn geweest. :)
Oh en hij staat scheef, volgende keer maar eens beter op letten :Y)

[ [url=m/zPzmvW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nederlandse winterfoto! Eigenlijk best goed gelukt alleen vind ik het moderne straatbeeld niet bij zwart wit passen en in kleur zal de foto niet lekker uitkomen denk ik. Toch vind ik het zeker geen mislukte foto :)

Appelstroop schreef:
Week 2
[ Afbeelding ]
Instellingen voor de geïnteresseerden: ISO 200, f1/4, s1/25. Ik heb hem iets bijgesneden en ben weer niet tevreden met de grauwigheid van de foto. Volgende keer wachten tot de zon schijnt..

Foto is inderdaad grauwig, jammer. Meer kleur zou fijn zijn maar de deuren maken eigenlijk al een hoop goed. Onderwerp is wel erg leuk, foto is ook goed scherp en heeft voldoende licht.

Fading schreef:
[ [url=m/l2eIm4.png]Afbeelding[/url] ]

Mijn week 2 !

Mooie foto maar de pose van het paard stoort mij. Positie van het hoofd in combinatie met het been vind ik wat storen. Daarnaast is het jammer van de enorme schaduw op het paard. Verder wel mooie kleuren en fijn licht, foto is ook mooi scherp :)

Biebz schreef:
Week 2
[ [url=m/G9MxG9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ga zo terug kijken voor feedback!

Mooie foto! Wat grauwig en donker maar wel heel mooi vastgelegd. Vogeltje staat er mooi op :) .

Asselruiter schreef:
Week #2: zelf niet helemaal tevreden mee, maar het enige wat ik deze week gefotografeerd heb... Ik hoop vanaf volgende week ook feedback te kunnen geven (ik studeer momenteel af, dus even weer wat drukker)

[ Afbeelding ]

Qua kleur op zich wel mooi maar ik ben er niet weg van. Foto is krap afgesneden wat jammer is. Ook qua licht niet helemaal fijn. Probeer een meer huiselijke sfeer te creëren bij dit soort foto's :)

Calice schreef:
Wauw wat een hoop prachtige foto's en veel feedback!
Ik ga proberen dit weekend ook een gaatje te vinden om wat feedback te geven :) .

Iedereen ook heel erg bedankt voor de feedback op mijn week 1 foto.
Snap wat jullie bedoelen dat het hondje wat teveel wegvalt.

Week 2: (Nog even met sterretjes geëxperimenteerd)
[ Afbeelding ]

Mooie foto! Jammer dat ie zo krap is afgesneden, de foto is ook erg flets, jammer.

Niobe schreef:
Iedereen nog bedankt voor het commentaar op mijn week 1! Erg leuk, ondanks dat ik het elke keer wel spannend vind als ik zo'n lijstje zie :D Ik zal zelf ook proberen feedback te geven!

Week 2
[ Afbeelding ]

Ik verzamel toch maar via Flickr:
https://www.flickr.com/photos/78324165@ ... 3554293406

Mijn Weebly is bleh qua kwaliteit -O-

Mooie foto zeg! Lekker scherp en mooie kleuren. De pose spreekt me minder aan, ik kan alleen mijn vinger er niet helemaal op leggen.

Fem schreef:
week #2:
[ Afbeelding ]

Creatief bedacht!! Mooi beeld :) . Foto lijkt wat ruis te hebben en ik mis nog kleur en licht eigenlijk :)
Verder wel een mooie foto :)

Laura_Stella schreef:
Week 2

[ [url=m/PckfMi.jpg]Afbeelding[/url] ]

*zucht* waarom is dit zo moeilijk :')

Onderwerp is erg mooi, qua kleur en licht past ie goed. Compositie vind ik minder, omdat de lantaarn echt in het midden staat. Een verticale foto zou mooier zijn, de lantaarn bv in de linkerhoek :) .
Let ook op je scherpte.

ismy schreef:
week 2 (uit de oude doos maar opnieuw bewerkt. Foto is met een lensbaby geschoten)

[ Afbeelding ]

Heel apart, maar heel mooi! Eigenlijk niets op aan te merken, ik vind het een hele mooie plaat!

CrazyIris schreef:
Tijdens het uittesten van mijn nieuwe flitser toch een leuke foto van m'n zus gemaakt. De achtergrond was wat rommelig, vandaar de Z/W keuze :)

Week 2

[ Afbeelding ]

Mooie plaat, blik van het model goed vastgelegd. Qua licht en scherpte goed en het zwart witte voegt ook echt wat toe.

_Balou schreef:
Week 2

[ Afbeelding ]

Fjord im schnee! Superleuk. Drafmoment vind ik wat storen. Fijne sfeer in de foto :)

CastaMickey schreef:
En ik heb nu al weer geen tijd gehad deze week om foto's te maken -O-
Vandaar alweer een oude foto uit Australië, zomer (daar winter dus) 2015. Ik had mijn camera toen een week of 5..

Gemaakt in Port Douglas
[ [url=m/GE1TzO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooie plaat maar wel even rechttrekken. Verder is ie nog wat vlakjes. Met een beetje nabewerking zal je hem al wel wat interessanter kunnen maken :)

FristiLover schreef:
Bedankt voor de feedback iedereen!

Week 2

[ Afbeelding ]

Hmm lijkt wat scherpte te missen. Mooie plaat wel, lekkere sfeer.

Gub schreef:
Mijn week 2.
Geen hoogstandje, maar wel een foto van deze week.

Bedankt voor alle feedback op mijn vorige foto!!

[ Afbeelding ]

Ik verzamel trouwens hier:
https://www.flickr.com/photos/129648400 ... 3251906195

Ik vind het een mooie foto hoor! Lekker sfeer, mooi scherp. Heerlijk winters! Ja goed gelukt +:)+

IsaCalixa schreef:
Week 2
[ Afbeelding ]

Mooie hond, blik heb je goed vastgelegd. Jammer dat de foto zo krap is. Door de grote oren is het een hele krappe plaat geworden. Ik zie liever wat meer ruimte :)

Tivara schreef:
Week #02

[ Afbeelding ]

Wat een mooie foto's komen er voorbij zeg!!

Mooie foto, alleen ik vind hem te donker en niet echt interessant. Hij oogt wat onscherp en er is weinig te zien.

horsesm schreef:
ivm geen Foto's gemaakt deze week een foto uit de oude doos.. week 2

[ [url=m/9C3inX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lief! Jammer dat de foto niet helemaal scherp is :) Had ook wat meer kleur en licht mogen hebben :)

xMaxxiee schreef:
Week 2

Weer van de kleine spruit... En week 3 wordt ook van Lily, die ligt al klaar O:)
Ik beloof dat ik voor week 4 een ander onderwerp zoek! Maar ze is zo leuk hihi.

Ik ben best wel tevreden over deze foto. Wazige achtergronden of "bokeh" is mij nooit echt goed gelukt, maar in deze foto vind ik de achtergrond toch wel heel goed gelukt.
Ben benieuwd naar jullie feedback! Ik zal zo ook weer even een feedback ronde doen.
[ Afbeelding ]

Voor de nieuwsgierigen onder ons:
F5.6
1/4000
Iso 800 (foutje :') )

Mooie scherpe plaat! Jammer dat de hond in het midden staat. Mooi licht en goed qua kleur!

Ingvild schreef:
Week 2,

[ Afbeelding ]

Iedereen bedankt voor jullie feedback.

Mooi scherp, wel jammer van de krappe kadering. Mooie kleuren wel en fijn licht.

EskeGirl schreef:
Helaas nogal druk met school deze week dus geen tijd gehad om te fotograferen. Eentje van afgelopen zomer, wel opnieuw nabewerkt.

Week 2
[ Afbeelding ]

Mooie plaat, lekker warme sfeer. Verder niet heel bijzonder eigenlijk. Wel goed gelukt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 21:27

Pffft, wat een onwijze drukte. Gelukkig toch nog een foto kunnen maken. :)

Week 2:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 21:42

Thanks Marjoow, wat bedoel je met verstoord ISO? ISO weet ik even niet uit mijn hoofd. Foto is ook iets gecropt, misschien ligt het daaraan?

Dankje jullie voor alle feedback! Wil graag stukje bij beetje beter worden :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 21:44

En toen liepen we al 6 pagina's achter met feedback geven. :')

Als eerste iedereen bedankt voor de feedback op mijn foto! Jullie feedback is onderweg maar deze...

k_m schreef:
Week 2! Ook van hieruit bedankt voor alle feed back :)

[ Afbeelding ]

... springt er absoluut boven uit, echt prachtig Kim! _O_

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 21:51

Marjoow schreef:
Asselruiter schreef:
Week #2: zelf niet helemaal tevreden mee, maar het enige wat ik deze week gefotografeerd heb... Ik hoop vanaf volgende week ook feedback te kunnen geven (ik studeer momenteel af, dus even weer wat drukker)

[ Afbeelding ]

Qua kleur op zich wel mooi maar ik ben er niet weg van. Foto is krap afgesneden wat jammer is. Ook qua licht niet helemaal fijn. Probeer een meer huiselijke sfeer te creëren bij dit soort foto's :)

Dank je voor je feedback! Heb je misschien een tip om die huiselijke sfeer te creëren? En de foto is zo krab genomen, heb hem niet bijgesneden.

jesicaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 21:53

Hier bij mijn week 2 en ik verzamel hier klik hier

De foto is snel genomen dus helemaal scherp is niet ;)

Afbeelding.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 21:59

Week 2 - Analoge foto

Canon AE-1
Kodak TMX ASA 100 (zwart/wit film)
Canon FD 50 mm f/1.8

Afbeelding

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 22:02

Mijn week 2:

Vrijdag en gister fotocursus gehad bij Martine (Bellavie op bokt) ! Voor het eerst handmatig en met mijn nieuwe lens (canon EF 70-200mm f2.8L) geschoten! Kan nog veel verbeterd worden, heb ook nog niet echt goede bewerkingsprogramma's. Werk nu gewoon met iPhoto.

Afbeelding

Camera:
Canon EOS 700D + Canon EF 70-200mm f.2.8L

Instellingen:
ISO 400
f/2.8
1/1600

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-16 22:14

Mijn Week 2:
Afbeelding
Apparatuur:
Canon 7D
Canon 50mm 1.4

Instellingen:
ISO100
1/250
f/2.8

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 22:24

Feedback voor week 2:
_Balou Wat een heerlijk zonnetje! Lekker sfeervol zo!
Agossie Mooi zo met dat ijs!
Appelstroop Kleuren hadden wat feller gemogen. Verder wel een mooie foto.
Argai Waaaauw, erg mooi! Super sfeervol! Zou perfect als schilderij voor aan de muur. Erg gaaf!
Asselruiter Leuke foto! Vind de scherptediepte alleen wat minder, had het mooier gevonden als je scherp had gesteld op 1 bloem in plaats van alle drie zegmaar.
Bellatrix De scherpte en kleuren zijn erg mooi! Foto had inderdaad iets zachter gemogen, maar ik vind dit ook wel weer wat hebben. Vind alleen de houding niet helemaal mooi, had heel graag de ogen wat meer gezien, maar ik weet hoe lastig het is om de houding van huisdieren te bepalen :’)
Biebz Aaah lief! Kleuren hadden er iets meer uit mogen springen, maar wel een mooie compositie.
Calice Oeeeeh gaaf! Hoge sluitertijd zeker? Dit is echt super tof gedaan!
Castamickey Oh, heerlijke foto! Ik voel de zomer bijna <3
Crazy_iris Aaaaah wat een lieve foto! Mooi effect ook, mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt?
Crazyiris Mooie foto hoor! Ziet er gaaf uit zo, en zwart wit maat het juist een beetje af vind ik eigenlijk.
D_Shots Opzich wel mooi scherp. Vind alleen het moment niet fijn gekozen. Het paard heeft zijn oog dicht. Daarnaast valt hij in deze pose heel erg stil. Een foto waarbij hij net het achterbeen optilt vind ik net wat gaver. Daarnaast vind ik die witte vlekjes (zand?) nogal storend, dit had je makkelijk weg kunnen werken denk ik… Het oogt nu een beetje slordig denk ik.
Deetjeuh Wat heb jij toch altijd heerlijke foto’s! Zulke mooie kleuren en scherpte!
Eefsel2109 Wat een interessante foto! Juist mooi dat hij in het midden scherp is, het trekt echt mijn aandacht. Erg gaaf!
Eskegirl Heerlijke foto! Geeft echt een heerlijke sfeer mee!
Fading Erg gaaf! Super!
Fem Zonde van de ruis! Anders was het een erg leuke (en originele) foto geweest!
Fristilover Sneeuw! Mooie foto, mooie wazige achgergrond
GerdjeHoran Huh. Hoe heb je dat weggewerkt? :+ Super gedaan! Zo alleen komt de motorrijder veel meer tot zijn recht. Erg gaaf!
Gracezella Ik vind hem juist wel goed gelukt hoor! Dat die linker een beetje vervaagd is stoort me niet zo eigenlijk.
Gub Oohh wat mooi! Super scherp ook, en met dat licht, wauw!
Hamsterfan Leuke foto! Mooi scherp op het oogje. Ik vind het alleen jammer dat hij vanaf het oogje al vrij snel wat onscherp wordt. Als de snavel ook scherp was geweest had ik hem perfect gevonden!
Horserider22 Ik mis wat scherpte. Maar de positie vind ik wel erg leuk!
Horsesm Aaah lief! Alleen qua scherpte mis ik nog wat, wel erg mooi geschoten!
Ingvild Erg mooi!
Isacalixa Wat een super gave hond zeg! Mooie ogen! En leuk zo met die sneeuw hihi
Ismy Ik denk dat dit een kwestie van smaak is, maar het onscherpe rond de benen vind ik niet zo heel mooi… Verder vind ik het wel een mooie foto
Its_Juliaa Wauw, erg gaaf! Ik had hem alleen iets dichter op de lip uitgesneden denk ik, nu lijkt dat stukje oneindig zeg maar. Maar wel erg mooi!
Jesicaa Balen van de scherpte, verder wel een leuke foto
JewEmm[b/] Oehh, erg leuk! Ik vind dit soort foto’s altijd erg gaaf, er is zoveel te zien.
[b]Joeluna
Ik had het touw weggewerkt denk ik. Maar verder is het een erg mooie foto! Wel wat neutraal qua kleuren, maar zeker erg mooi!
Joysiee Erg mooie sfeervolle foto! En wat scherp zeg, wauw! Prachtig!
K_m Wauw, hier is geen feedback voor mogelijk geloof ik. Deze kan zo gebruikt worden om fruit te promoten oid. Super gaaf! Heel fijn, fris en vrolijk! Dit is echt The Picture Of The Week!
Laura_Stella Probeer zo’n foto uit het midden te maken, maakt het wat spannender :o
Lolleke Gaaf zo, met die boom er een beetje wazig doorheen! Erg mooi!
Lucky80 Mooie foto, mooie bokeh in de achtergrond!
Lynn85 Aaah wat een leuk kereltje! Super mooi scherp, en in het zwart wit is het ook erg mooi. Past heel mooi bij deze foto
Maaarije Erg mooi, heerlijke strepen!
Magda_90 Wauw, mysterieus hoor! Aan de ene kant vind ik het jammer dat haar ogen wegvallen, maar aan de andere kant is het ook mysterieus.
MarijeR Erg mooie kleuren! En lekker scherp op het object, zeer geslaagd deze foto!
Marjoow Aaaah lief! Schattig zo in elkaar gekropen hih
Marriet Wat een heerlijke foto! Ik zou hem zo afdrukken op een poster voor aan de muur oid. Erg mooi!
Murosch Mooie foto. Ondanks dat het onderwerp niet heel interessant is, vind ik het toch een interessante foto haha. Mooi geschoten!
Nayomie Mooie foto! Inderdaad een beetje scheef, maar verder wel mooi!
NESCAFE Mooi! Ik denk alleen dat ik hem in kleur mooier gevonden had, maar de positie vind ik erg leuk!
Niobe Erg mooie compositie en scherpte. Mis alleen wat kleur
Paard_Aap Mooie foto. Vind het uberhaupt knap dat mensen vuurwerk kunnen fotograferen, ik ben er echt ruk in :’)
Peca Gaaf zo door de bladeren heen! En erg mooi geposeerd. Ik twijfel alleen een beetje over de scherpte (of misschien dat het juist ruis is). Dat is een beetje zonde.
PradaDaan Aaaah cute! Ik mis wat meer kleur in het stro, maar verder wel erg leuk genomen zo
Rosslover Lieve foto! Ik zou er volgende keer alleen voor zorgen dat je de zon in je rug hebt, of dat je in de schaduw staat. Doordat de zon nu vanaf de zijkant komt vallen de modellen een beetje in de schaduw. Maar wel een mooie pose!
S_imoneee Wat lief zo met die oortjes zo op jou gericht! Zonder deken was inderdaad mooier geweest, maar ik stoor me er niet zo heel erg aan eerlijk gezegd. Dit maakt de foto net wat spontaner
Sanne_com Erg mooi! Eigenlijk niks op aan te merken!
Shiloh Voor een eerste keer met een studioset is het een erg mooie foto! Qua belichting niks op aan te merken en scherpte is ook erg mooi.
Sicayes Mooie frisse foto! Brengt een soort vreugde mee, lijkt het. Erg mooi scherp op het hoofd ook!
Tivara Mooi en sfeervol!
xmichxrocky Mooi scherp! Alleen, zie ik ze vliegen of zie ik om het paard heen iets van lijnen?

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 22:46

Week #2
Nero :D

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 22:46

Dankjewel Maxie! :D

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 22:58

Bedankt alvast voor de gegeven feedback! :D

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 23:00

Bedankt voor de feedback :D

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 23:02

Dito!

caaramel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 23:08

Heel erg bedankt voor alle feedback!!! *\o/*
Ik ga proberen daar deze week ook eens tijd voor te maken ;)

Hierbij mijn foto voor week 2:

Afbeelding
boktupload

Het resultaat van wat geëxperimenteer met een bouwlamp in een piste...
Ik had ook gehoopt een bewegend paard op deze manier te fotograferen, maar al die foto's zijn helemaal onscherp...
Toch nog maar wat oefenen dus :+

Ook vraag ik me af... Is deze foto nu scherp of niet?
Want ik vind het af en toe nog een beetje moeilijk om dat goed te zien... :o

CrazyIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 23:38

Bedankt voor de feedback iedereen! :)

xMaxxiee schreef:
Feedback voor week 2:

Crazy_iris Aaaaah wat een lieve foto! Mooi effect ook, mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt?
Crazyiris Mooie foto hoor! Ziet er gaaf uit zo, en zwart wit maat het juist een beetje af vind ik eigenlijk.

Mijn effect zet ik erop via lightroom. Een beetje vignettering en bij 'gesplitste tinten' pas ik ook het een en het ander aan ;)

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 23:45

laatste deel feedback voor week 1! hopelijk kan ik dit volhouden :D

Isacalixa: hele mooie foto!
Ismy: ik heb zo ontzettend genoten van deze serie foto’s! heel gaaf kleurgebruik en je laat daarin duidelijk je stijl zien.
Jesicaaaa: leuke foto! wel had je je onderwerp wat meer naar rechts of links kunnen zetten in plaats van zo in het midden.
Jewemm: wow hij is ontzettend gaaf! Prachtige kleuren en je compositie is geweldig _/-\o_
Joeluna: wat een leuke zachte foto  wel jammer dat net het rechteroog van het paardje wegvalt in de schaduw je had de foto misschien nog iets lichter kunnen maken.
Joysieee: Wat schattig! Jammer dat de foto niet recht is en persoonlijk had ik hem meer op ooghoogte gemaakt.
K_m: heel heftig onderwerp maar zo gaaf hoe je het hebt vastgelegd!
Laura_stella: een foto waar je wel eventjes naar blijft kijken. Je hebt mooi met het licht gespeeld en de sleutel komt hierdoor heel mooi uit
Lolleke: Ik vind dat er net teveel vignet aanwezig is. Hierdoor word de aandacht naar het midden getrokken maar dat vind ik helemaal niet passend eigenlijk. Je verdere kleuren vind ik wel heel mooi en je compositie ook.
LOVESUSHI: wauw wat een mooie foto! de strepen op de deken laten de foto erg opvallen en de compositie is ook mooi
Luckyy80: mooi en mysterieus. De kleuren zijn geweldig
Lynn85: ik weet niet precies wat ik van je compositie vind eigenlijk.. mijn eerste gedacht was dat er teveel ruimte aan de bovenkant is maar toch vind ik het wel een gave compositie. De kleuren zijn wel echt prachtig! Ontzettend mooi
Maaaarije: mooie foto!
Magda_90: wauw ontzettend mooi! De rode vruchtjes geven zoveel kleur aan de foto!
Marriett: gaaf idee heb je uitgewerkt! Het wit lijkt alleen best wel overbelicht en ik vind hem iets te hard ogen.
MarijeR: wat een lief vogeltje! Ik verbaas me steeds weer over je prachtige vogel foto’s :D
Marjoow: De compositie is apart maar eigenlijk wel heel gaaf! Past perfect op instagram ;) hoe heet je account als ik vragen mag?
Murosh: ik vind het eigenlijk niet echt een mooie foto.. hij oogt niet scherp en het zwart wit toont heel raar doordat je logo paars is.
Nayomie: hele gave foto! je wordt er echt ingetrokken en je compositie is geweldig! Je blijft er echt even lekker naar kijken
NESCAFE: hele mooie kleuren om zo naar te kijken. De foto toont heerlijk zacht en de combinatie van kleur is prachtig
Niobe: prachtig portret! Super mooi scherp en de compositie is ook leuk :D
Paard_Aap: wat een leuke foto!
Peca: ik vind het erg gaaf hoe je paard en model helemaal op gaan in het zwart maar er toch uitspatten!

Pradadaan: Wat een leuke kat :D mooie foto ook
Primadonna_ : leuke foto maar niet heel speciaal… hij is vrij donker en de kleuren vallen weg
Revanches: interessante foto. de kleuren zijn mooi
Rosslover: oh oeps ik heb nog steeds niet op je pb gereageerd volgens mij :Y) Ik vond deze foto wel erg goed in je verhaal passen :D hoe is het eigenlijk gegaan op het glr?
Sanne_com: Ik vind de stijl van je foto erg gaaf! De ruis vind ik wel iets extras geven en niet storend.
Sicayes: bijzondere vuurwerk foto! ik vind hem heel erg orgineel
S_imonee: het model kijkt een beetje vreemd en ik vind hem niet scherp genoeg
Stumper_: haha ontzettend leuke foto!
Tigress: Geweldige foto! plezier spat er vanaf en het licht is prachtig
Tivara: heel mooi. Horizon lijkt wel een tikje scheef
Wanaka: wauw die kleuren! Je ogen worden gewoon naar de foto toe getrokken
Xmaxxiee: ontzettend schattige pup! De schaduw stoort mij eigenlijk helemaal niet. Ik vind het juist leuk!
Xmichxrocky: niet een hele bijzondere foto maar wel een leuke! De horizon is wel scheef

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 23:54

xMaxxie, dankje voor de feedback! :D denk dat het door het croppen komt. Scherpte is soms nog wat lastig, hier oefen ik onwijs veel mee momenteel :)

GerdjeHoran, dat is lief! Bedankt, ben zelf ook erg blij met de foto :D