naomi_g1998 schreef:Maar voor flickr moet je je telefoonnummer en zo invoeren? Wat doen ze daarmee dan? (Tenminste, voor yahoo want dat moet ik eerst?)
Hoeft volgensmij niet?
Als je gewoon een account aanmaakt op www.flickr.com Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

naomi_g1998 schreef:Maar voor flickr moet je je telefoonnummer en zo invoeren? Wat doen ze daarmee dan? (Tenminste, voor yahoo want dat moet ik eerst?)
Als je gewoon een account aanmaakt op www.flickr.com Joey schreef:Jawel, daarna kom ik hier; https://login.yahoo.com/config/login?.s ... yahoo%252F en daarna moet ik een yahoo registratie doen waarbij ik telefoonnummer moet geven.naomi_g1998 schreef:Maar voor flickr moet je je telefoonnummer en zo invoeren? Wat doen ze daarmee dan? (Tenminste, voor yahoo want dat moet ik eerst?)
Hoeft volgensmij niet?Als je gewoon een account aanmaakt op http://www.flickr.com

En verder weet ik ook niet hoe ik moet uitloggen, dus kan niet voor je kijken
Babel schreef:Ik vind hem erg mooi, maar heb persoonlijk niet zoveel met vierkante foto's. Ik zou deze wel graag horizontaal willen zien. Hoe heb je hem genomen?
Thanks!
Ik dacht al, hoe heb je die camera er zo levensgevaarlijk in gekregen
Maar inderdaad, no way dat ik met camera in water ga, al helemaal niet onbemand haha. Dit is ook wel het uiterste wat ik doe qua bewerking, moet niet te gek worden
Dus zorg er gewoon voor bij honden dat er geen riem aan vast zit. 
Wat ik wel heel knap vind is dat de foto erg scherp is, de kleuren goed zijn en je belichting helemaal in orde is. Er zitten geen rare vlekken in de lucht waar het niet zuiver zwart is oid, dus fototechnisch vind ik 'm heel goed gelukt!
Leuk gedaan met je compositie, eens wat anders! Ik zou wel graag wat meer variatie in scherpte zien, dus een kleinere scherptediepte. Wat meer contrast toevoegen kan denk ik ook mooi spreken in deze plaat. Ik vind het zwart witte zeker wat toevoegen in deze foto, maakt het erg sprekend! De blik die je hebt weten te vangen vind ik ook erg mooi, stelt een vraag, niet de standaard lach-foto. Complimenten! 
Ik vind wel dat je deze heel gaaf vastgelegd hebt. De centrale compositie geeft rust en de scherpte en helderheid van het vuurwerk is erg mooi vastgelegd. Fototechnisch dus heel goed gedaan!
Moet even een bewerkingsprogramma uitvinden zodat ik ook inderdaad contrast etc kan toevoegen.