Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LillLady schreef:De Canon 7D II spreekt me wel erg aan! Word alleen niet wijs wanneer die nou precies uit komt met al die websites, in Augustus heb ik mijn 500D ook alweer 3 jaar en wil nu toch professioneler gaan uitpakken.
Maar nu even een blonde vraag gaat mijn 70 - 200 4l is usm daar dan nog wel op passen?
Yvettee schreef:LillLady schreef:De Canon 7D II spreekt me wel erg aan! Word alleen niet wijs wanneer die nou precies uit komt met al die websites, in Augustus heb ik mijn 500D ook alweer 3 jaar en wil nu toch professioneler gaan uitpakken.
Maar nu even een blonde vraag gaat mijn 70 - 200 4l is usm daar dan nog wel op passen?
Ja die lens past op alle canon camera's!
Ik kan niet wachten totdat hij uitkomt hihi, ga in ieder geval nu elke maand wat geld wegzetten!
MyHu schreef:Iemand tips voor welke camera ik moet kopen? Nikon of Canon?
__Robijn__ schreef:Wat vinden jullie van deze actie? Ik weer alleen niet welke f waarde die 300 mm lens heeft?
Bagheera_206 schreef:Nikka schreef:Ik dacht laatst te lezen dat de 7D II nog lang niet uit zou komen, bericht vanuit Canon was dat.
Verwacht dat hij dan pas in 2014 op de markt en betaalbaar zal zijn.
Courses schreef:MyHu schreef:Iemand tips voor welke camera ik moet kopen? Nikon of Canon?
Er zit tussen de twee merken weinig verschil, zeker in de instapbody's. Als je een instapbody wilt kopen, ga naar een fotozaak, houd van allebei de merken een body in de hand en kijk welke je 't fijnste wilt liggen. Het verschil tussen die specs is namelijk vrij weinig__Robijn__ schreef:Wat vinden jullie van deze actie? Ik weer alleen niet welke f waarde die 300 mm lens heeft?
Waar heb je 't over ..?