Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marit schreef:Saskia; Héle gave foto! Ik had alleen de container íets minder belicht gewild, dan valt de lucht nog meer op. Echt gaaf, heb je heir 2 foto's voor gebruikt dat je de lucht zo op de foto kreeg?
Ivonka schreef:3 foto's van vannacht.
Jammer van de wind en regen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
http://i49.tinypic.com/e0o86e.jpg
xTitanic schreef:Die zijn echt gaaf![]()
Ben vandaag nog eens wezen portretteren
Ben nu eigenlijk laatste tijd pas echt met besef beginnen fotograferen en rekening houden met de compositie en achtergrond.
Hier vind ik het wel spijtig van dat donkere stuk rechts..
[ Afbeelding ]
Saskiaa_ schreef:xTitanic; Ik heb het gevoel dat ik wat scherpte mis in je foto. Ook mis ik het (voor ons) linker oog. Daar zit nu zijn neus voor. De borst is overbelicht (maar dat is wel heel erg lastig met een donkere kop en wit lijf). Verder had ik het mooier gevonden als hij wat krapper gekaderd was, waardoor er niet zoveel loze ruimte boven zijn kop zou zitten.
Ivonka; Mooi.Denk dat ik van de tweede die 'plukjes' vuurwerk even weggeshopt zou hebben. Die leiden me af van het grote vuurwerk, waar het eigenlijk om gaat. Als je dat weghaalt, ben je ook meteen het dak (?) van het huis kwijt.
Een plaatje van gisteravond. Helaas zie je door het verkleinen niet zoveel sterren meer als er werkelijk inzitten..
[ Afbeelding ]
dancer_ schreef:Gaaf met de sterren zoMaar toch mis ik iets aan die containers maar ik weet niet wat
Hier alvast een foto van de shoot van vandaag:
Weinig tot geen bewerking in:
[ Afbeelding ]
Of hebben jullie liever een 'koudere' kleur.
http://i49.tinypic.com/10sga9w.jpg
Marit schreef:Ivonka; ik vind je vuurwerk foto's echt geslaagd! Knap dat je het vuurwerk scherp hebt gekregen!
Saskia; Héle gave foto! Ik had alleen de container íets minder belicht gewild, dan valt de lucht nog meer op. Echt gaaf, heb je heir 2 foto's voor gebruikt dat je de lucht zo op de foto kreeg?
dancer_; Ik vind het geen geslaagde foto. Hij is niet scherp, en dat is al heel jammer. De achtergrond daarintegen is wel weer scherp. Het zou andersom moeten zijnVerder is je compositie ook neit heel interessant, probeer het paard niet af te hakken!
Weer een neiuwe van m'n serie (IK BEN BIJNA KLAAR)
[ Afbeelding ]
Nooor_ schreef:die hele serie van Marit, wauw! Ik ben heel benieuwd naar als ie af is!
Dancer_: ik ga mee met het commentaar van de anderen![]()
Saskiaa_: Ik vind het een mooie foto wbt de sterren, maar ik vind het jammer dat het onderwerp op de voorgrond een container is... Dat haalt het romantische effect van de sterren weer helemaal weg. Ook vind ik inderdaad dat 'ie iets te licht is.
Weer een foto van mij
[ Afbeelding ]