Dank je! Zat heel erg te twijfelen over het "Speak no evil" vind dat die niet helemaal tot zijn recht komt, omdat het meer lijkt alsof hij zichzelf smoort ofzo Maar leuke reacties
Dank je! Zat heel erg te twijfelen over het "Speak no evil" vind dat die niet helemaal tot zijn recht komt, omdat het meer lijkt alsof hij zichzelf smoort ofzo
Ik vind de schaduwen erg jammer, verder een leuk idee!
Captain_
Geplaatst: 02-12-12 23:06
Die schaduw vind ik inderdaad ook jammer, net als de niet strakke ondergrond. En ik had zelf denk ik de grens tussen grond en muur op elke foto even hoog geplaatst, nu is die grens op elke foto steeds iets lager . Over die 'speak no evil', die vind ik juist goed tot zijn recht komen. De beer zit er in mijn ogen heel trots en stoer bij met zijn armen over elkaar.
Agossie
Geplaatst: 02-12-12 23:29
Even een vraagje, Marjoow... Ik las dat deze ook al op FB stond. Betekent dit dat je het drieluik al eerder had gemaakt? Voor het thema bekend werd?
Leuke foto's, maar inderdaad jammer van de schaduwen en kleur/temperatuur verschillen in de foto's.
Je had eventueel een naald ofzo door de armpjes kunnen prikken om het echt voor z'n mond te laten houden. Doe je dat ver genoeg valt het niet op (scheelt dan wat photoshoppen). Vind het wel een erg leuke! Jammer van de ongelijke grens, maar loopt nu wel geleidelijk af.. dus stoort niet heel erg.
Hopelijk komt er geen drieluik voorbij met mijn idee voor volgende week (weekend foto's maken, maandag fatsoenlijke laptop om te bewerken). Opzich is die namelijk wel redelijk voor de hand liggend denk ik gezien de tijd van het jaar
F_Orumster
Geplaatst: 03-12-12 07:44
Marjo, had je je witbalans wel op kunstlicht gezet?
Marjo
Geplaatst: 03-12-12 10:52
F_Orumster schreef:
Marjo, had je je witbalans wel op kunstlicht gezet?
marjoow het idee vind ik erg leuk maar de uitwerking minder als je naar de foto's afzonderlijk kijkt. Fout witbalans, schaduw enzo... je had het ook heel anders kunnen doen, je hebt prima aparatuur daarvoor als je ditzelfde nou vandaag opnieuw doet en dan buiten met een leuk achtergrondje ofzo, dan geeft het al een veel fijner beeld
Lara
Geplaatst: 03-12-12 11:22
Nou ik was vanmorgen weer aan de slag met mn drieluik, maar mn moeder schrok zich rot dat ze boven kwam zal m zo hier plaatsen
Ik snap dat je moeder schrok lara Mooie plaat vind het alleen wat jammer dat bij de rechterfoto bloed op de hoektanden zit waardoor ze wat wegvallen en kleiner lijken als ze zijn
Diaz
Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-12 12:34
WAUW! erg spectaculair! Ik vind het wel jammer dat ze alle 3 een andere tint hebben, en ze niet netjes zijn uitgelijnd aan elkaar
Thanks ! Klopt, vond het bloed op de tanden ook niet helemaal maar ik heb sowieso kleine tanden en wilde wel bloed ín mn mond (is trouwens donkerrode lipgloss ) de nepwimper op die middelste is vast met een klein beetje normale lijm maar ik had even niks anders dus daarom loopt die ook niet netjes want ik wilde m niet te dicht bij mn oog doen.. Maargoed, misschien dat ik m over n tijdje wel beter ga uitwerken
Edit: Ik had mezelf gisteren ookal een bloedneus, blauw oog en snee in mn wang gegeven wat ook al voor wat grappige momentjes zorgde