Hij is bij mij wel scherp waar die scherp hoort te zijn Vandaag vierden we Devi haar verjaardag. Ben even aan het knutselen geweest met een wit doek en LR
Dankjulliewel voor de tips! En Seven heel mooi hoe je hem hebt bewerkt. Ik zal er zelf ook eens mee gaan spelen in Photoshop. Ivonka. Mooie lichte foto. Het is een mooie bloem =) Marianne. Leuk zo met die ballonnen/ballen erbij! Misschien was het leuker geweest als de herder recht in de camera had gekeken. Bellatrix. Haha. Leuke foto en een leuk paard!
Verschillende zaken, van aapjes, tot zwangerschap tot baby. Heb al meerdere malen gepoogd iets hier te plaatsen, maar commentaar en reacties bleven uit. Dan zakt gewoon de intentie om toch iets te plaatsen. Maar goed ik lees wel mee. En wie weet haal ik mezelf wel weer over.
Sodeletuut
Geplaatst: 06-08-12 20:05
Even bijgelezen. Haha verklaar me maar voor gek, ik moet 6 weken zowat de hele dag platliggen, dus dan moet je wat verzinnen om te doen he.
Jorinda, mooie scherpe foto's! Vooral de tweede vind ik prachtig met die bloemen enzo! De eerste had ik met beide oortjes naar voren denk ik mooier gevonden.
Mossel, wauw, die eerste is echt heel bijzonder! Die ogen! Prachtig zeg! Tweede is ook heel bijzonder en mooi. Misschien mooier met iets meer contrast?
Eline10, nette foto's, maar ik vind ze niet heel 'spannend', snap je?
Dyan, leuke foto, mooi scherp op de ogen, jammer van die stomme elastiekjes. Paard vind ik mooi, ik had hem denk ik alleen van een wat lager perspectief genomen.
Chantal, de eerste vind ik erg leuk, jammer dat hij wazig is. Tweede, leuk moment!
UnicumW, mooie foto's, ik ben erg fan van je tweede foto, de sfeer vind ik top en de scherpte is ook heel goed! Mooi en origineel!
Margjex, mooi zeg, die tweede vind ik geweldig! Dat het paard zelf niet scherp is stoort me niet eens.
Kurida1, leuke foto's. Hooglanders had ik misschien vanuit een wat lager perspectief willen zien, bloem is niet helemaal scherp, maar wel leuk!
joelleollie, ik vind het wel leuk met dat halster!
Seven, mooi zeg! Ik ben wel auto-fan, en zo met die achtergrond is het echt prachtig! Is de horizon expres scheef?
Ivonka, mooie auto foto! Al vond ik de vorige wel mooier, ik houd niet heeeel veel van groothoek.
Booo, mooie foto! Misschien mooier met iets meer contrast, maar dat weet ik niet zeker! Wel een gaaf beest zeg!
Seven, ge-wel-dig! Dat pluisje, echt een prachtige foto!
barts17, mooie foto's, al kijk ik liever niet te lang naar die eerste. Tweede, prachtig!
Fair, leuke foto, mooi oogje. Ik zie alleen wel een beetje een groothoek.
Ivonka, mooie foto van de haflinger! Ik vind alleen de neus net een beetje half-half uitgesneden, ik zou of meer afsnijden, of helemaal erop zetten.
Fair, leuke foto, maar niet heel bijzonder vind ik.
Gianti, wauw! Prachtig zeg, echt heel bijzonder! Te gek! Geen commentaar. Vogel in je volgende post vind ik ook echt gaaf, haarscherp en mooie kleuren!
Eline10, ik zou wat meer contrast in je foto's gooien, vind ze nu een beetje dof. Wel leuke onderwerpen.
Bellatrix, mooie foto, jammer dat hij niet scherp is, anders vond ik hem wel gaaf!
Mossel, ik vind jouw foto's altijd zo mooi! Super scherp, deze twee ook weer, gaaf! Bovenste had ik misschien iets meer uitgesneden, dat je niet zo'n hoekje onderin hebt, maar dat is misschien ook persoonlijke smaak.
Ivonka, wat een machtig mooi paard, geweldige foto, ondanks dat er geen zon was.
Loontje, de eerste vind ik echt prachtig, ik houd zo van dat soort kleuren. Mag ik vragen hoe je dat zo gedaan hebt?
Seven, wow die is echt scherp! Mooi zeg! Ik had alleen liever een wat meer rustige achtergrond gezien, omdat het diertje zelf al zo kleurig is.
joelleollie, die tweede vind ik mooi! Bij de eerste vind ik de schaduw op het hoofd jammer.
Eline10, leuke foto's, maar niet bijzonder.
Nell, er lijkt een soort van waas overheen te zitten, verder wel een mooie foto.
bellatrix, prachtige foto, wat een mooi diertje zeg! Heel gaaf, wel een drukke foto maar ze springt er toch echt uit!
Mariannev, heel gaaf! Lijkt niet mega scherp, maar toch vind ik hem echt heel gaaf. Een stoere foto. De husky is wel haarscherp, heel goed gelukt en hij steekt mooi af bij de achtergrond.
Ivonka, ik houd wel van dat soort foto's, heel mooi! Weer eens wat anders he.
Vroli1, mooie foto, ziet er lief uit! Misschien een beetje krap uitgesneden?
margjex, leuk idee, maar ik had liever de ogen scherper gezien dan.
Ivonka, wow die slak! Ben echt onder de indruk van die foto. Mij wil het niet lukken met slakken, haha..
joelleollie, de tweede vind ik mooi! De eerste vind ik een beetje donker, de bloem dan..
barts17, wat een toffe foto's, mooi scherp zeg!
Ivonka, ik zie geen scherp punt bij deze foto, maar kan ook aan mijn laptop liggen hoor!
Mariannev, heel gaaf! Echt een hele mooie foto! En gefeliciteerd.
Bellatrix, hahaha super grappig! Ziet er superleuk uit! Lijkt alleen niet helemaal scherp bij mij.
Ivonka
Geplaatst: 06-08-12 20:08
Wow respect Sodeluut!
Je eerste foto is heel mooi van scherpte en kleur! 2e trekt de uitstraling van het paard niet zo.
Laatst bijgewerkt door Ivonka op 06-08-12 20:09, in het totaal 1 keer bewerkt