Sorry; ik heb er even naar gekeken, maar dat zijn zeer specifieke dingen, valt mijn inziens eigenlijk niet eens meer onder 'fotobewerking'; eigenlijk moet de foto overgetekend worden in logo-stijl.... mij lukt het igg niet.....
Iemand die hier een leuke ava van kan maken, iets van een randje een glinstertje een sterretje een hartje, niet allemaal dus want ik wil het wel een beetje rustig houden
Issie89
Geplaatst: 21-04-10 19:47
Is er iemand die met deze foto's of een van de foto's iets leuks kan maken?
kan iemand deze foto in het zwart/wit zetten, en de ogen wel in het geel houden? heb het een keertje gedaan, maar krijg het niet meer voor elkaar. en misschien de ogen nog feller?
Zou iemand hier alsjeblieft een bewegende avatar van willen maken? Graag rustig bewegen en om allemaal een zwart randje en in de volgorde die ik plaats
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 02-05-10 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Foto's in links verandert; maximaal 2 foto's zichtbaar.
J92
Geplaatst: 22-04-10 10:20
Hooi, Kan iemand voor mij een bewegende avarter maken met deze foto's? Een randje eromheen ofzo is ok wel leuk maar geen felle kleuren aub Foto's mogen bijgesneden worden..
hallo ik heb hier wat western foto's van mij en mijn vriendin en onze paardjes maar ik had een vraag of iemand de wat neutraler kan krijgen of scherper ze hebben een soort rode gloed...
Olivierlover: ik heb het geprobeerd, maar helaas werkt dat niet zo makkelijk. Het resultaat werd er niet veel beter op. Deze foto's zijn zo 'slecht' gemaakt, waarschijnlijk tijdens schemer/bijna donker én onscherp; heb ze proberen te verbeteren maar daar worden ze alleen maar slechter van.
Foto's die zo 'slecht' genomen zijn, kun je helaas weinig tot niets aan veranderen.... misschien dat het iemand anders wel lukt, maar bij mij was het resultaat verwaarloosbaar en de kleuren en het contrast werd er zeker niet beter van. Volgende keer dus gewoon niet meer in het donker fotograveren of de stand van je foto-toestel veranderen
Loiz
Geplaatst: 23-04-10 17:16
Kan iemand misschien het geluid van een filmpje afhalen en misschien een muziekje eronder zetten? Zoja, graag PB'tje, want dan stuur ik het betreffende filmpje even.
Hoi, Mijn opa en oma zijn pas 50 jaar getrouwd, Nu leek het met leuk om een collage te geven van een aantal foto's. Is er iemand die dit voor mij zou willen maken? Graag via pm (wil de foto's liever niet online zetten) Groetjes
En een bewerking van (één van) deze foto's zou ik ook heel gaaf vinden Bijvoorbeeld een blackfoto ervan maken (zwarte achtergrond) of een andere gave achtergrond erachter Eventueel met de naam van het paardje erbij, Royal!