Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hilly200 schreef:IsaCalixa Leuk maar voor de rest weet ik niet zo goed hoe ik deze moet beoordelen, vind hem erg krap bijgesneden en het haar voor je oog stoort me, voor de rest is ie wel leuk.
IsaCalixa schreef:Die beredenering klinkt wel logisch, met dit verhaal erbij snap ik hem inderdaad meer!Tja, de foto heb ik een lange tijd geleden genomen, ik weet niet meer precies waarom ik voor deze uitsnede heb gekozen. Ik denk omdat ik vooral de aandacht op mijn oog wilde richten. En niet op de achtergrond of iets anders. En het haar voor mijn oog had een betekenis, ik ben een beetje iemand die graag de kat uit de boom kijkt dus daarom het idee van ''verbergen'' zegmaar.
IsaCalixa schreef:manonfleur schreef:Feedback week 10:
Haha, je hebt mij (denk ik per ongeluk) overgeslagen
GerdjeHoran schreef:ik wilde hier eigenlijk een topic over maken, maar ik kon nergens vinden waar ik dat topic dan neer zou moeten zetten dus ik vraag het maar eventjes hier![]()
ik heb in januari een camera overgekocht van iemand en als ik de foto's die ik daarmee heb gemaakt ga bewerken staat er in lightroom bij de naam van de fotograaf de naam van de vorige eigenaar van mijn camera... hoe zorg ik ervoor dat daar dus bij alle foto's mijn naam komt te staan?