Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
.

hilly200 schreef:IsaCalixa Leuk maar voor de rest weet ik niet zo goed hoe ik deze moet beoordelen, vind hem erg krap bijgesneden en het haar voor je oog stoort me, voor de rest is ie wel leuk.
IsaCalixa schreef:Die beredenering klinkt wel logisch, met dit verhaal erbij snap ik hem inderdaad meer!Tja, de foto heb ik een lange tijd geleden genomen, ik weet niet meer precies waarom ik voor deze uitsnede heb gekozen. Ik denk omdat ik vooral de aandacht op mijn oog wilde richten. En niet op de achtergrond of iets anders. En het haar voor mijn oog had een betekenis, ik ben een beetje iemand die graag de kat uit de boom kijkt dus daarom het idee van ''verbergen'' zegmaar.
IsaCalixa schreef:manonfleur schreef:Feedback week 10:
Haha, je hebt mij (denk ik per ongeluk) overgeslagen
GerdjeHoran schreef:ik wilde hier eigenlijk een topic over maken, maar ik kon nergens vinden waar ik dat topic dan neer zou moeten zetten dus ik vraag het maar eventjes hier![]()
ik heb in januari een camera overgekocht van iemand en als ik de foto's die ik daarmee heb gemaakt ga bewerken staat er in lightroom bij de naam van de fotograaf de naam van de vorige eigenaar van mijn camera... hoe zorg ik ervoor dat daar dus bij alle foto's mijn naam komt te staan?
Het sprietje voor haar neus stoort me persoonlijk niet zo, dat maakt gewoon deel uit van het geheel.
Heb je die levitatiefoto ook daar ter plaatse gemaakt? Hoe heb je dat precies gedaan?
Leuk hoe je met de scherptediepte speelt! De kleuren ogen een beetje grauw, maar misschien lag dat aan de tijd van de dag.
Je geeft zelf aan niet tevreden te zijn met het focuspunt, maar ik vind het persoonlijk echt niet storend hoor.
Enorm gave sfeer hangt er rond je foto, gaaf gedaan
Te licht vind ik hem niet echt, en de achtergrond is ook niet overheersend. Het zou een leuk effect geven als die weggewerkt is maar de foto is zo ook leuk 

De riem stoort inderdaad niet, die had ik ook laten zitten. De schaduw van de boom is inderdaad wat donker, die had je misschien een beetje kunnen oplichten 
De bakstenen muur is misschien niet de ideale achtergrond, maar mij persoonlijk stoort het niet.

De foto is heel geslaagd in elk geval!
Wat een heerlijk stel trouwens die twee! De ruimte onderaan stoort mij niet zo, een foto is vaak interessanter als het onderwerp niet perfect centraal staat.
In combinatie met de liefde in de blik van mama en het knuffelbeertje maakt dat de foto helemaal af! 

Knap dat je geselecteerd bent voor de finale van een fotowedstrijd met deze foto!