Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eviii_x schreef:laurajoy15 schreef:Ik had net een intake gesprek voor de fotografieopleiding en ik ben aangenomen, dus vanaf volgend schooljaar nóg meer bezig met fotografie, whiehoee
Oeeh waar?
Had ook intake op fotografie opleiding en ben ook aangenomen!
Agossie schreef:hele leuke hekkensluiter van de fotos. Vriendschap komt mooi over op deze foto. Jammer dat het witte zo overbelicht is. Nette foto!De samenvatting van week 14 - 2014:
Agossie verzamelt hier mooie kleuren om naar te kijken. Mis een beetje warmte in de foto. Netjes scherp!
Ash_ hele goede timing. Zulke foto’s zou ik ook graag willen maken. Super!
Asselruiter mooie achtergrond, Persoonlijk is het jammer dat de jas en shirtje met elkaar vloeken. Vind dat afdoen van de foto. Vind de positie wel leuk.
Bellatrix mooie belichting in de ogen. Vind alleen de rest op de foto wat rommelig. Onkruid en blaadjes. Verder zou er rechts wat minder ruimte mogen zijn. Kat is mooi scherp![]()
binky nette foto. Goede timing. Wel jammer dat je op facebook upload, geeft namelijk veel ruis.
Bumblehorse mooie scherpe foto. Vind alleen de kleuren wat overbelicht. De heide en het shirt van het meisje.
calice Ik vind de achtergrond wat storend, paarden zijn wel mooi scherp.
C_estmoi Hele mooie sfeerplaat. Fijne foto om naar te kijken.
chip leuke actiefoto. Mis net wat scherpte. Vind de achtergrond jammer, maar niet zo veel aan te doen. Leuke actieplaat
chriske hele mooie sfeer foto. Wel had ie van mij iets lichter gemogen.
CrazyIris mooie scherpe foto. Alleen de ketting stoort eenbeetje. Probeer de volgende keer je camera te draaien, zou de foto mooier maken.
Deetjeeuh Hele gave foto. Super gaaf!
Eviii_x Hele mooie foto. Netjes scherp. Dat maakt het ook meteen jammer, je kan heel goed zien dat er slecht geschoren is :’)maar foto is goed!
faatxhorse hele mooie foto. Netjes gedaan!
Fellow mooie warme kleuren. Goed scherp!
Fennee mooie kleuren op de foto. Foto was nog mooier geweest als je het rechter takje had weg gesneden.
Fenneeee mooie sfeer foto. Vind persoonlijk het zakje op z’n borst storen :’) maar kan jij niets aan doen. Nette plaat!
Gub verzamelt hier wauw, mega scherp! Hoe heb je dit gedaan? Echt heel mooi!
Hanna_94 verzamelt hier Hele gave foto, fijne kleuren om naar te kijken. Jammer van de teugels. Netjes!
HeavensLove verzamelt hier leuke sfeer die je op de foto hebt willen zetten. Vind hem goed gelukt. Vind alleen het gras erg flets.
Iejoorr mooie scherpe foto![]()
Irene96 verzamelt hier Ik vind te kleuren een beetje flets. Wel een mooie sfeer weten te maken.
ismy wauw, hele gave foto zeg![]()
jilinda mooi bos hebben jullie zeg. Mooie foto, goede kleuren![]()
Joey Ik heb betere werken van je gezienvind de kleuren net wat flets. Witte vlek bovenin stoort ook een beetje. Paard staat er mooi op, netjes scherp, goed verzorgd.
kani_ejj mooie blackfoto. Netjes gedaan zeg. Top!
Kelszz_ vind de foto wat flets ogen. Verder wel een fijn plaatje om naar te kijken.
_Kiki_ verzamelt hier mooie foto![]()
kimberley23 verzamelt hier mooie scherpe foto. Zo jammer dat ze op een boerderij oormerken hebben hè. Net jammer van de schaduw over de ogen. Mooie witte kleur.
Kimmms_ Je standpunt had net iets hoger mogen zijn, nu lijkt het net of hij een giraffe hals heeft. Wel mooi scherp en goede achtergrond.
laurajoy15 hele mooie portet foto![]()
Lipydo wauw, hele gave plaat !![]()
Lizaa01 Nette foto zeg! Netjes![]()
manonnevot netjes gedaan. Erg leuk effect. Ogen hadden er nog net wat feller uit mogen springen. Iets meer contrast.
Marit heel mooi effecthoe heb je dit gedaan? Met een van je bewerkingstools? super sfeer!
MarijeR vind de kleur erg flets, foto is wel heel mooi scherp. Nette positie.
Marjoow verzamelt hier jammer dat de foto niet scherp is. Timing is erg leuk![]()
Mb_foto Wauw gave kat zeg! Nette plaat. Echt tof!
monbyou hele mooie foto zeg! Netjes
MyHu Ik mis net wat scherpte in de foto. Compositie is goed. Hij had aan beide kanten wel net iets ruimer mogen zijn![]()
NatassJa hele mooi macro plaat. Erg fijn om naar te kijken. Je logo past er ook mooi bij![]()
Nayomie mooie foto, fijne kleuren om naar te kijken. Probeer de volgende keer eens plat in het gras te gaan liggen, komt het konijn net wat mooier uit.
Nefertarie wauw, hele mooie sfeer plaat zeg! Top gedaan! Pb hoe?
PrizTwir mooie actieplaat. Wil ik ook nog wel eens fotograferen. Lijkt me erg tof. Goede timing!
Racheel verzamelt hier hele mooie close up. Goede scherpte, fijn om naar te kijken. Hier word ik blij van.![]()
Revanches mooie portret foto zeg! top
Robin_Rikkie verzamelt hier Ik mis net wat scherpte in je foto, vind de kleuren fijn om naar te kijken.![]()
Samblabla mooi scherpte diepte verschil, vind alleen de foto niets speciaals hebben. Ik mis iets waar ik naar kan kijken. Word nu naar de kruin getrokken en naar het oog. Niet naar 1 punt![]()
Sanne_com wat een gave bloesemfoto’s zie ik toch. Deze vind ik ook heel gaaf. Heb je deze veel ‘na’ bewerkt? Vind de stijl erg mooi![]()
showteam wat een dotjeik ben verliefd! Super mooie foto zeg!
Sodeletuut mooie foto! Vind alleen jammer dat er boven weinig ruimte is en onder zo veel. Vind de sfeer die je onder hebt gecreëerd wel mooi. Leuke foto
Suuszels mooie sfeer plaat. Leuk gedaan zeg.alleen jammer van de achtergrond.
TammyVN verzamelt hier. Hele nette foto zeg! Leuk gedaan, super gaaf
tesseke verzamelt hier hele fijne foto om naar te kijken. Top!
Tinky12 verzamelt hier vind de kleuren een beetje raar overkomen. Nogal paars hier. Dat maakt de foto een beetje nep. Horizon oogt ook wat scheef. Ik denk als hij meer zandkleur was geweest dat ik het mooier gevonden had. Beetje savanne look.
XiiaaooNaa Ik blijf je foto’s mooi vinden. Erg mooie potret deze foto!![]()
Yvonne_V
Jolandaa_ schreef:De samenvatting van week 14 - 2014:
Sanne_com wat een gave bloesemfoto’s zie ik toch. Deze vind ik ook heel gaaf. Heb je deze veel ‘na’ bewerkt? Vind de stijl erg mooi