Bagheera_206 schreef:Ik heb dat eigenlijk niet echt door dat accu's snel gaan. Is het wel een eigen Canon accu die nog helemaal goed is?
Er zat gewoon een batterij bij van Canon :p
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suffie schreef:Ook hier een vraag aan de kenners. Ik heb een Canon Eos 20d. Een wat oudere camera met een 18-55mm kitlens, maar erg weinig gebruikt en hij doet het nog prima. Nu heeft iemand op bokt een lens 55-250mm f/4-5.6 IS II lens te koop, past zo'n lens op elke willekeurige Canon camera of is hij gekoppeld aan bepaalde series? Wie kan mij helpen?
Ropa schreef:Misschien wat een domme vraag.. maar kan het zijn dat mijn flitser kapot is? Als ik op 'dat' knopje van de flitser druk zodat hij open gaat, (camera staat op auto, heb alle standen geprobeerd) maar hij flitst gewoon niet meer, kan het aan mijn instellingen liggen? en waar moet ik dat dan veranderen?, anders morgen maar even een bezoekje aan de fotowinkel hier. Heb de flitser eigenlijk nog maar 1x gebruikt.
ikke schreef:suffie schreef:Ook hier een vraag aan de kenners. Ik heb een Canon Eos 20d. Een wat oudere camera met een 18-55mm kitlens, maar erg weinig gebruikt en hij doet het nog prima. Nu heeft iemand op bokt een lens 55-250mm f/4-5.6 IS II lens te koop, past zo'n lens op elke willekeurige Canon camera of is hij gekoppeld aan bepaalde series? Wie kan mij helpen?
Yep, die 55-250 past gewoon op de 20D.
Deze lens past op elke camera die een EF-s vatting heeft.Ropa schreef:Misschien wat een domme vraag.. maar kan het zijn dat mijn flitser kapot is? Als ik op 'dat' knopje van de flitser druk zodat hij open gaat, (camera staat op auto, heb alle standen geprobeerd) maar hij flitst gewoon niet meer, kan het aan mijn instellingen liggen? en waar moet ik dat dan veranderen?, anders morgen maar even een bezoekje aan de fotowinkel hier. Heb de flitser eigenlijk nog maar 1x gebruikt.
Welke camera?
Phiep schreef:Hallo iedereen,
In mei wil ik een nieuwe camera aanschaffen en ik ben mij nu al een beetje aan het oriënteren op wat voor een camera. De camera die ik nu gebruik is een Canon 100d van 4 jaar, waar ik erg veel plezier aan heb gehad. Tot nu toe valt mijn oog op de Canon 7d en ik vroeg me af of een aantal van jullie deze camera goed kennen en of jullie er misschien wat over kunnen vertellen. Een van de dingen die ik belangrijk vind is de ISO, dat als ik die noodgedwongen omhoog moet doen (800/1600) de foto alsnog niet zo korrelig wordt en je het ruis niet zo goed ziet.
Als mensen mij hierover wat kunnen vertellen heel graag
ikke schreef:70D nemen of doorsparen voor de 7DII. Ja, of de ballen hebben voor de nieuwe 5D die eraan komt (moet je wel een redelijk dik salaris hebben als het minder dan een maandloon is....)
DShots schreef:Mag ik dan vragen waarom een 7D slechter is dan een 70D? Ik heb me juist laten verwijzen voor een 7D, omdat die beter is voor sport fotografie