Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
upendo schreef:Mijn eisen:
-Nikon of evt. Sony.
-Liefst 12,3 MP en een breed ISO-bereik.
-Goede filmkwaliteit (HD).
-Prijs rond de 700 euro. Niet veel meer.
Iemand een idee?
Yasmine schreef:Als je kennis hebt van fotografie kan je met alle camera's goede plaatjes schieten. De camera maakt de fotograaf niet. Zoals HLPhoto hierboven ook al zei.
ztugwell schreef:Canon 1D MkIV, Canon 16-35L f/2.8 USM, Canon 24-70L f/2.8 USM, Canon 70-200L f/2.8 IS USM II.Ja dat snap ik, maar kwa kwaliteit zit er toch zeker wel verschil anders zou iedereen toch met één dezelfde camera lopen? Ik zoek gewoon kwa kwaliteit een goede want daar wil ik ook voor betalen. Anders zou ik de camera die ik op dit moment bezit wel houden, krijg er mooie foto's uit maar niet de kwaliteit ( kleur/ resolutie/ mogelijkheden enz. ) dat ik wil.
HLPhoto schreef:ztugwell schreef:Canon 1D MkIV, Canon 16-35L f/2.8 USM, Canon 24-70L f/2.8 USM, Canon 70-200L f/2.8 IS USM II.Ja dat snap ik, maar kwa kwaliteit zit er toch zeker wel verschil anders zou iedereen toch met één dezelfde camera lopen? Ik zoek gewoon kwa kwaliteit een goede want daar wil ik ook voor betalen. Anders zou ik de camera die ik op dit moment bezit wel houden, krijg er mooie foto's uit maar niet de kwaliteit ( kleur/ resolutie/ mogelijkheden enz. ) dat ik wil.
Daar moet je voorlopig even mee uit de voeten kunnen
HLPhoto schreef:Veel succesDenk dat je er zelfs als je de set kan betalen niet blij van wordt..