XiiaaooNaa schreef:@k_m: rechtsboven zit nog een groene lijn hihi!
Leuke foto!
Oh kijk ja, haha bedankt om het te melden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Feedback week 14
Agossie verzamelt hier Wat een leuke foto! Vind hem niet heel bijzonder, maar de aapjes staan er leuk op
Ash_ Heerlijk, weideseizoen is weer begonnenhij had denk ik mooier geweest als je hem net een moment later gemaakt had, dan was het paard echt uitgestrekt, vind hem nu zo op elkaar gepropt lijken
Asselruiter Had de persoon liever meer in het midden gezien, de achtergrond is wel heel mooi!
Bellatrix Mooie foto, mooi scherp op het hoofd!
binky Hij oogt wat onscherp, dat is echt zonde! Vogeltje staat er leuk op
Bumblehorse Vind hem iets te bewerkt, kleuren zijn niet echt natuurlijk meer vind ik. Ook is het shirt wat overbelicht
calice Leuk speelmomentje van Poow en Mellow! Alleen jammer van de achtergrond
C_estmoi Leuk kiekje van een les, vind de foto verder niet zo bijzonder
chip 5 vrolijke hondjesze lijken alleen niet helemaal scherp en ik vind de achtergrond wat storen
chriske Wat een lieve foto! Laat mooi de band zien tussen baasje en ponyvind hem alleen iets grauw
CrazyIris Kat staat er mooi op! Alleen jammer dat de ene kant van het hoofd in de schaduw staat, anders was ie helemaal super geweest!
Deetjeeuh Gave foto! Vind hem heel geslaagd
Eviii_x Mooie foto! De scheerstrepen storen me wel maar daar kan jij niks aan doen natuurlijk![]()
faatxhorse Hele gave foto met fijne kleuren![]()
Fellow Mooie foto, hij mag alleen wel iets vrolijker kijken
Fennee Jammer van de ruis! De kleuren hadden er van mij ook wat meer uit mogen springen!
Fenneeee Mooie foto, niks over te zeggen
Gub verzamelt hier Heel mooi! Vind het effect ook gaaf, de bloem springt er zo echt uit
Hanna_94 verzamelt hier Mooie foto! Had de teugels wel liever weggewerkt gezien
HeavensLove verzamelt hier Heel gaaf! Is weer eens iets anders dan de standaardfoto's!
Iejoorr Ik vind hem te krap gekaderd en de achtergrond vind ik ook storen..
Irene96 verzamelt hier Gaaf!
ismy Wat een sprookjesachtige foto zeg!vind het alleen jammer dat het paard zn mond open heeft
jilinda Netjes scherpe foto, vind hem alleen niet zo bijzonder
Joey WauwHad het paard misschien wat scherper gezien maar dit geeft ook weer een gaaf effect!
Jolandaa_ Leuke foto!auto op de achtergrond vind ik wel storen
kani_ejj Lieve foto! Jammer dat er zo slecht weggewerkt is en dat een stuk van de benen mist
Kelszz_ Het is een leuk idee, vind de uitvoering alleen wat minder omdat alles even scherp is. Als er al wat verschil in scherpte in zou zitten zou de foto veel interessanter zijn!
_Kiki_ verzamelt hier Wat een superleuk idee! Had het wel leuker gevonden als er bijvoorbeeld een zinnetje stond, Hallo is zo simpel
kimberley23 verzamelt hier Wat een heerlijk geitjehad hem denk ik liever nog van iets lager genomen maar dat wordt lastig bij een geitje volgens mij
Kimmms_ Ik vind m gaaf! Je ziet ook nog goed de ogen enzo, vallen niet weg![]()
laurajoy15 Mooie foto, niks op aan te merken!
Lipydo Hetzelfde als hierboven!
Lizaa01 Wat een leuke hond!vind de ogen wel wat wegvallen
manonnevot Wat een leuk idee zo zeg!er had alleen nog wel wat meer kleur in gemogen, vooral bij het paard
Marit Zoals altijd, wauw![]()
MarijeR Ook al zo'n gave foto![]()
Marjoow verzamelt hier Pony geniet lekker zo te zien!had misschien mooier geweest als het hoofd naar jou toe gedraaid was maar dat kan je een pony niet even vertellen
Mb_foto Wat een enge kat zegfoto is wel heel mooi!
monbyou Wat een gaaf paard is dat tochEr had aan de onderkant wel nog wat meer ruimte gemogen en boven wat minder
MyHu Paardje staat er leuk op! Mag van mij alleen wel wat meer contrast in
NatassJa Ik vind deze persoonlijk iets te onscherp, je ziet nu helemaal niet meer wat het ismaar dat zal wel smaak zijn
Nayomie Had hem liever wat meer van onder gezien en ik denk dat ie in kleur mooier is!
Nefertarie Wauw![]()
PrizTwir Leuke foto!
Revanches Ook een hele mooie foto!
Robin_Rikkie verzamelt hier Ik vind m gaaflijkt alleen wel wat scherpte te missen
Samblabla Grappige foto, vind hem alleen niet heel bijzonder. Vind dat ie óf meer ingezoomd óf meer uitgezoomd had moeten zijn
Sanne_com Wat een gaaave foto zeg!![]()
showteam Wat een lief eendje![]()
mooie foto ook!
Sodeletuut Heerlijke fotovind de voorgrond ook wel wat hebben
Suuszels Hele lieve foto!had de foto denk ik liever gewoon in zijn eigen kleuren gezien
TammyVN verzamelt hier Wat een mooie, mysterieuze foto!
tesseke verzamelt hier Mooie kleuren vooral! Had het wel mooier gevonden als er een paar bloemen wat onscherper waren
Tinky12 verzamelt hier Mooie foto!
XiiaaooNaa Ook een mooie foto! Meisje en paard staan er allebei leuk op
Yvonne_V Wat een heerlijke foto! Zal het baasje blij mee zijnlijkt ook echt alsof de hond lacht
Racheel schreef:Citaat:Feedback week 14
Asselruiter Had de persoon liever meer in het midden gezien, de achtergrond is wel heel mooi!
Asselruiter schreef:Racheel schreef:Feedback week 14
Dank je wel voor je feedback. Misschien nog even iets verduidelijken. Deze foto was in opdracht voor mijn fotografieopleiding die ik volg en daar leren we juist dat je onderwerp niet centraal mag staan, best ook niet bij portretfoto's, daarom heb ik het model bij deze foto's express niet in het midden gezet.
Iejoorr schreef:NatassJa Ik vind deze persoonlijk iets te onscherp, je ziet nu helemaal niet meer wat het ismaar dat zal wel smaak zijn
Racheel schreef:NatassJa: Dit is niet helemaal mijn foto, ik weet ook niet goed wat ik erin moet zien, een bloem ofzo?
_Kiki_ schreef:NatassJa; erg mooi gedaan, ik blijf ernaar kijken.