Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ash_ schreef:Er hoort niet een bepaald "voorbeeld" bij een bepaald objectief, bovenstaande foto was een testje voor scherpte en ik heb bewust de onrustigste achtergrond uitgezocht die ik kon vinden om te kijken wat er met het bokeh (de vorm in onscherpe gedeelten van de foto) zou gebeuren.Kevin,
Heb je ook een voorbeeld foto van de 50mm canon lens?
Neem vanavond denk ik contact met je op via pb.
Groetjes
Ash_ schreef:Denk dat je m'n tekst niet goed gelezen hebt. Die plaatjes die je daar ziet zijn op geen enkele manier een voorbeeld. Wat je daar ziet is de kunst (of onkunde, zo je wil) van mensen die foto's op flickr geplaatst hebben die toevallig met dát objectief geschoten zijn.Dank je voor de voorbeelden
Joonsel schreef:Voor dat geld zoals judithh al zei zeker de Canon 70-300IS USM. Niet naar de concurrentie kijken, is in dit geval niet nuttigWat is nou een goed objectief voor mij? Budget ligt rond de 350/400 euro.
lifaya schreef:Gefeliciteerd100-400 is ook echt een onwijs gave lens! Staat eigenlijk ook op mijn verlanglijstje maar dit was een goedkopere optie voor nu
heb nu een 140-400 F5.6
ben benieuwd naar je foto's! Ik wil de mijne morgen eigenlijk uittesten in de OVP maar ik heb nog niet echt vervoer dus wss word het wat anders