Marchador schreef:Jaimyliefje : die 3000 euro is dat een typfout?
Zo niet, dan zijn er vast een boel camera's die aan jouw eisen voldoen
nogal een ENORME typfout.. haha, 300, het liefst minder, moet het zijn
zie je ik heb niet al het geld.. maar als ik écht iets vind, heb ik daar best iets voor over, al moet ik dan lang sparen.. ( € 300 is behoorlijk wat voor een brugwup..
) ik hoop dat jullie iets weten, ht moet gewoon een leuke digitale camera zijn, ik hoef er niet persé zo'n luxe draagtasje om het in mee te nemen (ik ken iemand waarbij het tasje duurder was dan de camera
toen heeft ze de camera maar zonder tasje genomen
nou dan maak ik het tasje zelf wel.. ) als ik er maar wat leuke foto's mee kan maken die minstens mooier zijn dan bij een wegwerp camera of een pin-hole camera (waar ik momenteel foto's mee maak..)

Het liefst onder de €100,-. De foto's hoeven niet heel mooi te zijn maar het liefst wel scherp en licht.
Wil ik natuurlijk een nieuwe. Mijn voorkeur gaat het liefste naar spiegelreflex maar dat is me even te duur nog.Ik wil dat de foto;s scherp worden. Ik heb neit echt een prijs in gedachten maar niet 1 voor 1000 euro.
Hij zou best heel goed kunnen zijn hoor, maar op internet kan ik er al niets over vinden, het is zoiezo geen echt 'spiegelreflexmerk', en dat zou je dus ook tegen kunnen werken met het kopen van objectieven.