[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 20:34

Killyenn schreef:
Mooie textuur foto Verosjaak! Vind hem qua kleur net niet helemaal fijn kijken, maar de diepte en compositie geven een erg mooi effect :j

Bedankt voor je feedback :D . Wat vind je niet fijn aan de kleur? Te geel/groen?

Ik vind jouw foto heel apart, zeker een spontaan moment en fijne uitsnede. Wel jammer dat haar ogen knijpen maar dat heeft denk ik met het lachen te maken. Iedereen doet dat :P

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 20:53

Hierbij mij FB tot pagina 135. Wou vanavond alles doen maar heb vreselijke hoofdpijn, dus morgen weer een dag :).

_Patriciaa Mooie foto, inderdaad iets te donker maar ja de natuur werkt niet altijd mee :)

Agossie Lieve foto ogen komen mooi uit, maar vind persoonlijk de overgang van scherp naar onscherp te hard.

Bumblehorse Mooie foto maar oogt erg faal bij mij, daardoor verliest hij ook scherpte denk ik, blik vind ik wel mooi vastgelegd.

tesseke Prachtig, die kleuren ook, perfect!

TeSzZz Leuke foto zo met die 2 eenden achter elkaar.

Ingvild Mooie scherpe, heldere foto, moest alleen wel even kijken hoe het nou precies zat met beide katten :+

MarijeR Ik vind de blik mooi scherp en helder vastgelegd, maar de hele foto heeft bij mij een erge groen gele gloed, zonde is dat.

CrazyIris Mooi scherp, zomers plaatje, niks op aan te merken.

MyHu Mooie foto, wel iets overbelicht in de sneeuw, hierdoor lijkt de foto ook wat contrast te missen waardoor het paard net niet helemaal scherp oogt.

ponyaddicted Leuk idee, jaren 90 idee is ook geslaagd, vind het alleen persoonlijk niet super mooi maar dat komt gewoon omdat ik niet zoveel heb denk ik met die hele oude foto’s :P

laurajoy15 Leuke foto, niks op aan te merken.

quartel Leuk potret, mooie scherpte en vanuit het goede punt genomen!

Ylvy Mooie foto, die blik ook sterk vastgelegd, niks op aan te merken.

Gub Gaaf niks op aan te merken!

cathyenbeau Leuke foto, maar hij lijkt erg korrelig bij mij.

Leonyr Gaaf niks op aan te merken.

Ash_ Prachtig die band die je vast hebt weten te leggen, heb hier verder niks op aan te merken.

LOVESUSHI Wat een leuk idee, vind hem wel erg oranjig maar dat zal hem aan het licht liggen, verder heb ik hier weinig op aan te merken :).

it_is_me Prachtig, niks op aan te merken.

jilinda Leuk idee, had persoonlijk wel wat meer diepte in de foto willen zien.

Fellow Mooie foto, zwartwit omzetting maakt hem sterk, maar overbelichte en stukje afgesneden hoofd is wel weer jammer, voor de rest niks op aan te merken.

MarBri Mooie foto, niks op aan te merken.

crazy_horses Mooie zachte foto, niks op aan te merken.

Brechtjee Leuke foto, niks op aan te merken.

Murthul Leuk idee, niks op aan te merken.

SternPhoto Leuek foto, niks op aan te merken.

Lipydo Prachtig, vind vooral de kleuren ook erg gaaf.

HeavensLove Mooi, wel wat ruis en overbelichting bij de witte achterbenen maar voor de rest mooie foto.

joeluna Mooi, vind hem aan de onderkant wel wat krap afgesneden maar verder wel een mooie foto.

Jacobeho Bijzondere foto, heeft ook wel weer wat, met wat nabewerking en ruisvermindering kun je hier best nog wel wat meer uit halen.

femmelz Leuke foto, maar persoonlijk niet heel speciaal vind de achtergrond wel mooi rustig en paard en ruiter zijn beide goed scherp.

Week 10.

Cioccolato Mooi zo met die kleuren, bomen vind ik er wel wat bij hebben. Draadje was mij nog niet opgevallen todat jij het zei, dus valt mee :).

EskeGirl Mooie foto, netjes gedaan, enige puntje is dat hij boven net iets te krap is maar verder heb ik niks hier aan op te merken.

Marjoow Gaaf, had misschien zelf voor iets minder textuur op het hoofd zelf gekozen maar voor de rest erg geslaagd.

PenS Leuke foto vanuit een goede hoek genomen, mis echter wel wat scherpte op het hoofd van de kat.

glenstorm Nette foto, niks op aan te merken.

rosslover Leuke foto, door de zon zijn de ogen wel erg zwart geworden maar voor de rest is het een erg nette foto.

KimdeGroot94 week 9. Leuk idee, vooral die roze muisjes mooi gedaan. Maar voor een zwangerschapsshot mis ik wel de ‘dikke’ buik. Hij oogt nu plat, kan natuurlijk zo zijn dat het niet echt een buikje was maar kan ook liggen aan het punt van waaraf de foto is genomen.

marijepagter Leuke foto niks op aan te merken.

magda_90 Leuke foto, maar persoonlijk zou ik liever toch meer van de hond scherp zien. Wel erg netjes scherpgesteld op de neus. Statjes heb je trouwens weer gaaf gedaan, altijd leuk om even door te kijken!

Asselruiter Mooie foto, niks op aan te merken.

binky Commentaar geef je zelf al, verder vind ik hem wel leuk.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 10:18

Foto van ... 2 weken terug? Of bijna 2 weken..
Nieuwe foto's kan ik tot 21 maart niet maken, tentamens .... %)
Afbeelding

Ps. de horizon is niet scheef, het veld liep in een boog :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 10:21

Mooi getimed maar erg zonde van de schaduw op het paard aan de rechterkant...En de beenbescherming maar daar zal een goeie reden voor zijn neem ik aan.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 10:23

Bij mij is de schaduw niet zo donker ...
Die beenbeschermers zijn jammer ja

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 11:14

Feedback week 10 - Eerste gedeelte

Cioccolato
Ik vind het een mooie foto! Ik vind persoonlijk het draadje eerder storen dan de bomen, omdat dat zo’n rechte horizontale lijn is. De bomen breken het beeld, wat ook wel iets heeft!

EskeGirl
Een erg mooie foto, vooral als je hem hebt gemaakt met een digitale camera! +:)+

Marjoow
Wauw!! Ik vind het een enorm sterke foto! Het is echt een foto waar je naar blijft kijken! En dat heb ik niet gauw haha, het plaatje klopt gewoon helemaal, ook met de nabewerking etc.

glenstorm
Mooi moment! Jammer dat de kwaliteit achteruit is gegaan, hij lijkt zo niet helemaal scherp. Verder lijkt de horizon wat scheef, al stoort dit eigenlijk helemaal niet in de foto. Het heeft wel wat speels.

hilly200
Mooie foto en erg mooi na bewerkt! Niets op aan te merken!

rosslover
Compositie en achtergrond is erg mooi, op het paard lijkt er wat scherpte te missen. Ook lijkt het groene halster er wat te fel uitsteken, een zachtere kleur was mooier geweest. Maar dat heb je natuurlijk niet altijd voor het zeggen ;)

marijepagter
Wat een knap paard, en erg mooie foto!

magda_90
De scherpte is zeker mooi, maar ik vind de foto niet zo sprekend. De oogjes staan wat lui, en de lichtvlekjes leiden een beetje af, net als de rode halsband. ;)

Asselruiter
Mooie foto, misschien was het nog sprekender geweest als er een ruiter bij had gestaan, zo is de voorgrond een beetje leeg en de achtergrond zo druk. Verder wel erg mooi voor een binnenbak foto!

binky
Nette foto! Erg mooi met het welshje in het oog, misschien kun je proberen om het haartje weg te werken, die leid wat af van het oog :D

S_imonee
Mooi gedaan, niets op aan te merken!

_Patriciaa
Aah, eekhoorns zien er zo lief en schattig uit! <3 Vind het een erg geslaagde foto!

Bellatrix
Foto zelf is erg mooi, na bewerking wat minder zoals je zelf zei ;)

Eline91
Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden haha, wat is het thema of je insteek van deze foto? :o

taarss
Mooie foto! Ik denk dat het de nabewerking is, maar die vind ik iets te licht geworden. Vooral aan de linkerkant ;)

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 20:11

Mijn week 10 :D
AfbeeldingIMG_0215 by joysende, on Flickr
Waarschijnlijk vinden jullie de uitsnede wat raar, maar daar heb ik bewust voor gekozen :)

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 20:46

ik heb zoveel foto's gemaakt vorige week en afgelopen week dat ik bijna niet kon kiezen... maar uiteindelijk toch maar voor het super schattige leblammetje Pien gekozen! hier is ze 5 dagen oud en het was haar allereerste keer op de hei :D

Week 10

Afbeelding

Kanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 21:21

Vandaag wilde Danbo graag mee naar het ziekenhuis.

Afbeelding

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 21:21

<3 ahhhhhhhhh schattig jou Pien.

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 21:36

Wat een ontzettende leuke foto weer Kanzi! Al jouw Danbo foto's zijn zo leuk en creatlief! :D

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 22:02

Aangezien ik zelf niet vaak feedback geef ga ik eventjes de foto's voor mij op deze pagina beoordelen :)

Week 10, pagina 138:

XiiaaooNaa: Ik vind het een mooie foto, goed scherp vastgelegd op een mooi moment. Ook prima belichting. Het enige wat ik jammer vind is dat het paard niet echt recht in het midden staat, maar ook net niet lekker links of rechts.

Joysieee: Ook een mooie scherpe foto. Ik heb alleen mijn twijfels over de uitsnede, ik zie dat bewust de oren gedeeltelijk zijn weggelaten en de neus. Maar ik vind het net niet helemaal lekker, deze uitsnede. Ik zou denk ik dan nog meer hebben ingezoomd op het oog of juist wel alles erop gelaten.

GerdjeHoran: Aw, wat schattig. Ik vind de compositie ook leuk, met die bosjes er omheen. Misschien was het mooier geweest zonder halsbandje, maar wellicht geeft dit een persoonlijke uitstraling dus het hoeft niet slecht te zijn. Wel had ik wat meer gespeeld met bewerking. De kleuren nog wat meer laten uitspringen.

Kanzi: Haha, echt cool. Ik vraag mij af hoe je dit soort foto's maakt, photoshop je die poppetjes erin? Zo ja, het lijkt iig wel heel realistisch en het idee is echt heel erg leuk. Niks op aan te merken.

En dan nu mijn eigen foto :) Ik heb een oud zelfportretje opnieuw bewerkt. Wel benieuwd wat jullie ervan vinden :) Ik heb trouwens bewust de foto niet op hoge kwaliteit geupload.

Week 10
Afbeelding

Kanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 23:05

Nee, ik heb echt een röntgenfoto van Danbo gemaakt, zo ziet hij er van binnen uit.
De Danbo's daarna naast de monitor gezet op een doos handschoenen, en daar een foto van gemaakt. :)

(Ook nog een aparte foto van alleen zijn hoofd gemaakt; http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-UB78GVDW.jpg )

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 23:35

Pff zo druk!! Jullie houden de feedback echt te goed hoor!!

Mijn week 10 (even geüpload via bokt, zit op telefoon). Twijfelde tussen deze en een andere (moet er ook nog heel veel bewerken en bekijken). Ben benieuwd wat jullie er van vinden. :)
Afbeelding

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 11:12

taarss Leuke foto en ook een erg gaaf onderwerp! :) Persoonlijk had ik gebruik gemaakt van de 2/3 regel om de compositie wat sterker te maken, nu staat hij gewoon centraal in beeld. En je zit ook net een beetje overbelicht, dat zorgt voor een leuke bokeh in de achtergrond maar laat de contrasten wel wat wegvallen.

it_is_me Best een geslaagde foto van een onderwerp die we hier niet zo vaak zien voorbijkomen. Naar mijn gevoel is je scherptediepte wat te groot, waardoor de achtergrond vrij scherp is en het geheel wat onrustig oogt. Persoonlijk zou ik hier met een wijd open diafragma gefotografeerd hebben om de achtergrond wat onscherp te krijgen, maar dat is iets wat je lens natuurlijk moet toelaten.

billionache Erg gave foto, ik hou van de sfeer die erin wordt weergegeven! :D Het zwart-wit geeft aan deze foto echt ook een extra dimensie :)

Lipydo Opnieuw een ontzettend gaaf zelfportret! :D Er hangt een heel leuke en mystieke sfeer rond, ik kan het zo voelen als ik naar je foto kijk. Artistiek naakt werkt niet altijd even goed, maar in deze foto versterkt je naaktheid echt de sfeer die je met de foto wil weergeven :)

showteam Heel erg gaaf en krachtig portret, en je foto straalt een leuke sfeer uit :) Ik vind de compositie heel sterk en ook de lichtinval is geslaagd, knap werk!

k_m Heel gaaf portret! Je weet de blik op een heel intense manier vast te leggen :) De belichting is ook heel geslaagd, vooral de manier waarop de ogen oplichten!

louiisaa Welkom hier! Ik vind je foto heel geslaagd qua compositie en sfeer, je weet het gevoel van het moment netjes vast te leggen :) Alleen de kleuren lijken me niet helemaal te kloppen, er zit heel veel magenta in de huid van het meisje, en daardoor lijkt haar haar niet blond maar eerder oranje. Als je dit soort kleuren aan je foto wil toevoegen kan je er naar mijn gevoel het beste voor kiezen dat deze niet verschijnen in de lichtere delen van de foto maar enkel in de donkere. Ik weet niet of je photoshop gebruikt, maar als je dat doet zou ik je zeker aanraden om eens te gaan experimenteren met levels of curves en met de blendif.

LauraBloem De compositie is goed en de belichting op het paard vind ik ook best geslaagd, maar het gezicht is inderdaad wat overbelicht. In zulke gevallen kan je het beste net ietsje onderbelichten zodat het gezicht er netjes opstaat, het is makkelijker om de belichting in de nabewerking te fiksen in de minder gedetailleerde gebieden dan in de gebieden die heel gedetailleerd zijn. Als je op (half)automatische stand fotografeert kan je voor de lichtmeting 'spot metering of puntmeting' inschakelen, dan kan je ervoor zorgen dat je camera enkel het licht in het gezicht meet en op basis daarvan de belichting aanpassen.

Mariett Leuk zelfportret! Wat ben jij een allround model zeg, op elke foto zie je er helemaal anders uit := Knap gedaan qua belichting en scherpte trouwens, en ik vind de belletjes er best goed bij passen :)

NESCAFE Leuke foto, de runner-up is ook heel leuk maar daar ziet het oog er niet zo realistisch uit door die intense rode kleuren. De foto die je gepost hebt lijkt me realistischer, maar het is een beetje jammer dat er weinig details van de iris te zien zijn.

Verosjaak Heel gave foto! Je wordt er echt in gezogen, heel mooi gedaan met die DoF :)

Marit Ontzettend gave foto, wat een kleuren zeg! Leuke DoF ook! Heel erg knap dat je hem vliegend op de foto gekregen hebt :)

Killyenn Wat een spontaan portret zeg :) Je weet echt de emotie van het model vast te leggen, heel knap gedaan!

jilinda Enorm gaaf, ik ben echt helemaal weg van je foto! Ik wou net zeggen dat het heel realistisch leek maar blijkbaar is het gewoon echt :=

XiiaaooNaa Erg gaaf gedaan, wat een energie straalt je foto uit! Heel mooi gedetailleerd, en de compositie is erg geslaagd :) Knap werk!

Joysiee Je foto is erg leuk, maar ik vind het persoonlijk wel jammer dat de puntjes van de oren er niet opstaan. Verder is hij fototechnisch heel sterk en ligt er veel gevoel in :)

GerdjeHoran Leuke foto, je hebt een mooie DoF en de bokeh voegt echt iets toe aan het beeld :) Erg gaaf!

Kanzi Wat leuk gedaan zeg, heel erg gave foto! Heel cool dat je echt een RX van de danbo gemaakt hebt! :D Werk je op de medische beeldvorming ofzo?

IsaCalixa Leuk portret :) Ik zou wel even opnieuw naar de kleuren kijken, ik vind dat de huidskleur een beetje te veel magenta bevat.

Jespri Ontzettend gaaf, ik hou van de sfeer in je foto :) De leuke kleding en attributen maken het plaatje helemaal af! Ik vind het alleen een beetje jammer dat er bij het meisje zoveel oogwit te zien is, misschien had ze haar hoofd net iets meer naar rechts kunnen draaien?

----------

Reacties

Sicayes, monbyou Bedankt voor de feedback!

MZorro Ik weet dat het scherpstelveld er wel is, maar het ligt naar mijn gevoel iets te ver naar achteren en is iets te ondiep om details weer te geven waardoor ik echt in de foto gezogen word.
Bedankt trouwens voor de feedback!

louiisaa Bedankt voor je feedback! :)

joeluna Bedankt voor de feedback. Het was de bedoeling om een soort surrealistisch beeld te creëren, iets tussen mooi en lelijk in. Iets tussen vliegen en vallen, het mooie van de vlinders gecombineerd met het lelijke van de pop.

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 14:48

Mijn week 10.

Afbeelding

M'n kleine poesje voor de eerste keer buiten.
Alleen jammer van het sprietje voor haar neus vind ik.

Kimmetjee04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 18:42

ik ga zo weer feedback geven!
Vandaag ook weer met de camera op pad geweest en iets nieuws geprobeerd.
Mensen die voorbij kwamen keken me nogal raar aan toen ik daar in een jurkje en op blote voeten stond _O-

Afbeelding

upload via flickr

Kimmetjee04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 19:15

Vanaf blz 129 (feedback week 9, week 10 komt later)

Bellatrix
Ik denk dat flickr hem inderdaad net iets te scherp heeft gemaakt (tinypic versie vind ik denk ik niet iets ‘rustiger’ qua pixels). Leuke foto! En hoe krijg je dat de kat stil blijft zitten en ook de goede kant op kijkt? :+

Jessica_1998
Ik lijk wat scherpte te missen en jammer van de lijn die er op staat en dat het pootje er heel krap op staat. Misschien kan je de volgende keer iets lager zitten met je camera, dan heb je een stukje grond er (wazig) bij opstaan. Goed dat je de hond niet in het midden hebt gepositioneerd, maar de hond kijkt naar rechts dus zou je de volgende keer aan de rechterkant wat meer ruimte over kunnen houden ipv links, zodat je kan zien waar de hond naar kijkt (nu kijkt hij ‘uit de foto’). Hopelijk heb je wat aan de tips :)

Racheel
Mooie foto hoor! Goede scherpte-diepte en de blaadjes zorgen er voor dat de foto niet te eentonig qua kleur wordt (omdat vogel en achtergrond dezelfde kleuren hebben).

Manonfleur
Leuk om zo met de scherpte-diepte te spelen. Foto zou ook erg leuk zijn als er een danbo had gestaan :P

_Elke
Goed getimed! Bij de benen lijkt wat scherpte te missen, maar dat is denk ik een kwestie van smaak of je dat mooi vind of niet. Ik snap dat het moeilijk is om binnen foto’s te maken, maar met deze foto kan je dan zeker tevreden zij!

Magda_90
Wauw, mooi hoor! Fijne kleuren en heel rustgevend; schilderijtje!

Sicayes
Nou hopelijk heeft het beestje van zijn avondmaal genoten haha, ziet er niet echt lekker uit :P Foto compositie vind ik prima!

JewEmm
Ik vind de sepia een mooie toevoeging aan de sfeer!

Jolijnn
Ik lijk iets scherpte te missen, maar vind het contrast en de kleuren van de foto wel erg mooi. Het gezicht komt goed naar voren met die donkere achtgrond en jas.

Nefertarie
Wauw, prachtig hoor! :D
Wat is het eigenlijk voor een vogel?

Calice
Schattige kat! Jammer dat de rechterkant (van de kat, dus links op foto) wat overbelicht lijkt omdat de kat daar witte haren heeft.

Mellanca
Wat een aparte foto zeg; maar het zorgt er wel voor dat je er langer naar blijft kijken!

Billionache
Inderdaad een leuke en spontane foto! De hooglichten konden misschien wat naar beneden zodat beide hoofden iets minder overbelicht zijn.

Asselruiter
Nette foto voor een binnenfoto!

Caaramel
De foto spreekt mij niet heel erg aan, misschien omdat ik niet veel van knotwilgen hou :+ en omdat de huizen op de achtergrond zichtbaar zijn.

Deetjeeuh
Goed gelukt voor een binnenfoto! Als de zijkant helemaal van hout was geweest was het wat rustiger geweest ,maarja de bak helemaal verbouwen voor een foto is ook wat; misschien fotoshop (clone stamp)? :P

LauraBloem
Jammer van de vele ruis en de oortjes van het paard. Misschien kan je de volgende keer wat minder ruimte aan de bovenkant overhouden en wat meer onder.

Suuszels
Ik vind het gezicht niet per se te donker. Leuke compositie! Inderdaad jammer van facebookkwaliteit, maar daar doe je niks aan.

SharonPlugge
Er lijkt een blauw achtige gloed over de foto te zitten, klopt dat? (niet alleen het water en de lucht zijn blauw, maar ook stukjes van de woonwijk zijn blauw wat volgens mij wit hoort te zijn; correct me if i’m wrong.)

_Patriciaa
Mooie foto! Ik vind die ‘dreigende’ lucht ook een goede toevoeging.

Agossie
Wat een schatje zeg! Jammer van het rode rechtsonder. Doordat het katje helemaal zwart is komen de ogen goed naar voren!

Bumblehorse
Scherpte ligt inderdaad meer bij de neus dan bij de ogen (maar niet heel erg nee). Jammer van de rode deken.

Tesseke
Mooie foto! Niks op aan te merken

TeSzZz
Leuk om zo met scherpte diepte te spelen!

Ingvild
Haha, grappige foto hoor! Ik dacht eerst dat het voorste hoofd bij het linkerlichaam hoorde :P

MarijeR
De katten fotos zijn populair deze week haha. Mooie scherpte diepte, en gaaf dat de kat zo in de camera kijkt! (die van mij willen niet meewerken :+ ) Boven is het wel wat krap bij 1 oortje.

CrazyIris
Goed getimed, en leuk om van schuin te schieten ipv opzij. Huis is inderdaad jammer, maar daar doe je vrij weinig aan. Ik geef mensen die ik voor de lens heb wel altijd een tip om niet te felle kleren aan te trekken, want dat zorgt voor afleiding.

MyHu
Schattige foto & van een tijdje geleden volgens mij gezien de sneeuw. Schuin staan stoort mij niet eens zo erg, dan vind ik het ‘dikke’ aanwezige halster misschien storender.

Ponyaddicted
Leuk dat de mensen ook in een oudere stijl gekleed zijn! Misschien de volgende keer de mensen wat minder centraal plaatsen.

Laurajoy15
Mooi die zomerse kleuren! Jammer van het paaltje. Fijne sfeer in de foto!

Quartel
Lekker zomerse foto en leuk al die bloemetjes op de voorgrond.

Ylvy
Mooi scherp op het hoofdje.

Gub
Stoere motor hoor!

Cathyenbeau
Ik vind de foto aan de ene kant wel iets hebben (lekker apart dat de andere bloem half afgesneden is en het rood steekt mooi af bij de grauwe achtergrond), maar aan de andere kant vind ik het ook jammer dat er te veel achtergrond te zien is.

Leonyr
Heel gaaf zo met die lucht (en dat de gebouwen ook diezelfde zachte kleuren hebben)!

Ash
Ik vind de foto erg sprekend, liefde tussen paard en ruiter komt goed naar voren

LOVESUSHI
Ik ga denk ik ook maar eens een danbo bestellen haha. Is het de bedoeling dat het lijkt alsof danbo van de lamp afvalt? Leuk idee!

It_is_me
Mooie kleuren van de bloem! Ik vind dat er rechts niet iets te veel lege ruimte is.

Jilinda
Dat is volgens mij een gave klok! De foto spreekt mij niet heel erg aan, mist denk ik net nog iets wat de aandacht trekt. Kleuren vind ik wel mooi.

Fellow
Ik vind het niet storend dat je ‘tegen de regels in’ links meer ruimte hebt dan rechts. Misschien ook omdat de persoon een ‘opgesloten in gedachte’ gevoel geeft, en door die uitsnede versterkt dit juist.

MarBri
Wauw, erg mooi! Goed scherp en mooie kleuren. Lekkere pluizebol is het volgens mij :D

Crazy_horses
Ik lijk wat scherpte te missen, maar de kleuren vind ik wel erg fijn!

Brechtjee
Leuk he de dierentuin! De grijze versie heb ik ook nog nooit gezien.

Murthul
Leuk al die hartjes!

Jessica_1998
Deze foto is inderdaad mooi scherp!

SternPhoto
Nog een kat, leuk! Ik lijk wel wat scherpte te missen in het gezicht.

Lipydo
Gave foto, misschien een tikkeltje te donker. En wat een gave hond zeg :D

HeavensLove
Erg goed gelukt voor een binnenfoto!

Joelune
Mooie scherpe foto & wat een mooie ogen :)

Jacobeho
De foto spreekt mij niet erg aan. De ‘schuine’ rijen geven wel een apart effect.

Femmelz
Ik had liever het hoofd van het paard gezien dan de kont :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 19:17

Sommige katten zijn gewoon makkelijk. :')
Ze blijft heel makkelijk zitten. :D

Kimmetjee04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 19:21

Bellatrix schreef:
Sommige katten zijn gewoon makkelijk. :')
Ze blijft heel makkelijk zitten. :D

Die van mij moet ik omkopen met eten _O-

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 19:59

week 10
Afbeelding

kwaliteitsverlies door google upload

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 20:01

Picture of the Week #10
Afbeelding
Wat vinden jullie van mijn nieuwe logo? Daar ben ik wel benieuwd naar :D
Gemaakt door Slina hier op bokt +:)+

Vinden jullie het storend dat het paard in het logo aan de rechterkant is afgesneden?

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 20:10

Week 10
Afbeelding

Net gemaakt, WAUW wat was het prachtig <3

xFace

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 21:49

Mijn week 10.
Eigen commentaar; ik had beter moeten letten op de focus, nu is in het midden een bolletje maar haarscherp terwijl de bolletjes linksbovenin scherper zijn dan de bollletjes naast het focus punt :') Geen idee hoe dat kan...

Afbeelding

Heel erg bedankt iedereen voor de feedback op mijn week 9. :) Ik ga kijken of ik volgende week even wat tijd vrij kan maken om week 11 te becommentaren :+

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 22:18

Afbeelding

Te licht en de achtergrond had weg gewerkt mogen worden........tijdnood :o