Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Samenvatting van week 21:
Agossie verzamelt hier
Ash_ verzamelt hier
brandylove verzamelt hier. Sterkte, brandylove!
calice
chip
daniquexx
fro
ismy verzamelt hier
Jacobeho
Jolijnn verzamelt hier
kim_hester
KirstenVosje verzamelt hier
lifaya
Lipydo
lovey_ou
magda_90 verzamelt hier
Monster_tos
MyHu
NatassJa verzamelt hier
Nefertarie verzamelt hier
Paardje1005
Selly13
Sodeletuut
tesseke verzamelt hier
Tinky12 verzamelt hier
wienkecarlo
XiiaaooNaa verzamelt hier
xMayo
MyHu schreef:Citaat:Samenvatting van week 21:
Agossie verzamelt hier
Ash_ verzamelt hier
brandylove verzamelt hier. Sterkte, brandylove!
calice
chip
daniquexx
fro
ismy verzamelt hier
Jacobeho
Jolijnn verzamelt hier
kim_hester
KirstenVosje verzamelt hier
lifaya
Lipydo
lovey_ou
magda_90 verzamelt hier
Monster_tos
MyHu
NatassJa verzamelt hier
Nefertarie verzamelt hier
Paardje1005
Selly13
Sodeletuut
tesseke verzamelt hier
Tinky12 verzamelt hier
wienkecarlo
XiiaaooNaa verzamelt hier
xMayo
Agossie: Ik vind het een prachtige foto, ook een gedurfd onderwerp. Niet te veel op aan te merken.
Ash_: Ik mis wat scherpte en vind het erg jammer dat het paard de ogen dicht heeft en de achtergrond is mij wat te druk
brandylove: Vind het een leuke foto, alleen zijn de manen overbelicht en ik vind het vliegending jammer van de foto.
calice: In één woord: prachtig! Het is een foto met diepte, en het laat het wilde in de kat zien.
chip: Vind de kwaliteit heel slecht. Mobiel? Verder goed gedaan!
daniquexx: Ik mis scherpte, en je nichtje heeft haar ogen helaas niet laten spreken. Verder is het standpunt leuk.
fro: Hele leuke foto, alleen ook hier wat gemis van scherpte.
ismy: Leuke ffoto, alleen staat haar hoofd er helaas niet helemaal op en het stoort een beetje dat het van boven is genomen.
Jacobeho: Prachtig! Scherp, netjes uitgewerkt, nou, wat wil je nog meer?
Jolijnn: Netjes, alleen jammer genoeg sta jij er scheef op.
Kim_hester: Mooie hoek voor het nemen van de foto, alleen is deze wat donker.
KirstenVosje: Prachtig! Hele mooie uitsnede (als je die hebt uitgesneden), En het klopt gewoon. Alleen jammer van dat haartje bij zijn/haar oog.
lifaya: Gewoon geweldig hoe het detail is gelegd op het jong. Moeder en haar kind, uitvoering geslaagd!
Lipydo: Het is niet mijn smaak maar ik vind hem zeker niet slecht! Alleen de schaduw bij haar ene oog is jammer. Het komt door tot het oog, wat die laat wegvallen.
Lovey_ou: Oh, hier smelt ik bij weg! De hond kijkt zo mooi strak, maar tegelijkertijd ook rustig door de achtergrond.
magda_90: Ik mis hier scherpte, en vind de tak onder in het beeld wat storend. Verder heel schattig met dat pootje! Dat straalt de zachte kant van de oh zo stoere hond uit.
Monster_tos: Ik vind de ogen niet spreken. Helaas, want die trekken de aandacht. Verder een mooie achtergrond en een goede crop.
NatassJa: Prachtig met de duinen op de achtergrond en de kijkrichting van het paard!
Nefertarie: Heel mooi! De diepte zit erin en het bordje aan de kant stoor niet, maar versterkt. Leuk!
Paardje1005: Vind de bloem te verblindend! Doet pijn aan mijn ogen. Het is juist mooier als je de natuur laat zien zoals het is. Diet is mijn smaak. Misschien had je ook het standpunt wat lager kunnen houden?
Selly13: Hier mis ik de scherpte, verder staat het veulen er schattig op!
Sodeletuut: Het gezicht komt heel mooi uit! Alleen vind ik de onderkant wat saai, en loopt te lang door.
tesseke: Dit is nou z'n foto, waarbij je denk "kalender" of "tijdschrift"
Zo iets zal ik nou ook graag eens willen uitvoeren. Deze is mijn favoriet deze week!
Tinky12: Moet er bijna bij huilen... Maar je laat het beestje mooi zien. Het spreekt me aan, en ik ga er over denken!
wienkecarlo: Vind het contrast te groot, sorry, maar niet mijn smaak. Het idee is wel superleuk! En de stukken waar de schoenen zijn ook precies!
XiiaaooNaa: Hier heb je me al over gehoord, prachtig gewoon! Vind de boom de saaiheid en het standaard van de foto weg halen, en het lijkt net alsof je samen met je camera de jungle bent binnen komen wandelen!
xMayo: Heel leuk! Helaas is de schaduw van de moeder in beeld (of van jou) Verder kijkt het veulen je aan van "Yes, zullen we spelen?"
Pff, eerste keer commentaar geven, moeilijk! Maar vind er echt hele mooie bij zitten!