Ik heb net een paar foto's van mijn nichtjes nabewerkt. Niet veel aa gedaan beetje met contrast en licht gespeelt. Ik moet zeggen dat er een paar leuke bij zitten al zeg ik het zelf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xlovelove schreef:Die van Case Logic zijn opzich wel heel fijn. Die kun je op heel veel plekken wel kopen.
Ik had anders ook nog wel eentje voor je liggen (die is nog vrij nieuw), maar daar heb je dan niks aan..
Edit: Ahum hele schaamvolle fout
kirsten4 schreef:Hoi! Ik weet niet of dit hier hoort, anders sorry daarvoor!
Ik ben op zoek naar een nieuwe camera tas, aangezien ik er eigenlijk geen heb. Ik heb een canon 1100D met een 55-250 mm lens, met zonnekap, deze zouden in de tas moeten, plus wat kleine dingetjes zoals extra geheugenkaartje o.i.d. Hebben jullie misschien suggesties voor een fijne tas, die groot genoeg is? Ik heb namelijk nog een waardebon voor online, dus dan kan ik niet zo makkelijk wat aan een verkoper vragen
Bedankt alvast!
CastaMickey schreef:Ik heb een nieuwe laptop en ik wil daar ook Gimp opzetten, maar als ik de setup gedownload heb en het programma wil installeren kan het niet. Ik krijg de volgende melding: The setup files are corrupted. Please obtain a new copy of the program.
Ik heb dit nog niet eerder gehad.. Wat moet ik nu doen om Gimp op mijn laptop te krijgen? Ik heb het vaker geprobeerd.