Leonie_M schreef:Ik kan een eos 350d kopen van net 2 maanden oud.
Hoe lang heb ik dan nog garantie op deze camera ?
Geen enkele, zonder aankoopbewijs...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leonie_M schreef:Ik kan een eos 350d kopen van net 2 maanden oud.
Hoe lang heb ik dan nog garantie op deze camera ?
Zinn schreef:Maar ik wil er echt wel in verder gaan, zou ik dan niet beter een DSLR nemen? of is dat echt nog teveel ineens om mee te starten?
Jaimyliefje schreef:ik heb niet zo veel verstand van camera's maar ik vind het wel heel leuk om te fotograferen. en wil daarom ook een camera kopen!
dit is wat ik wil:
* dat je er mooie bewegingsfoto's mee kuunt maken
* dat je er ver mee kunt zoomen
* dat de foto's niet al te snel wazig worden
* dat hij het liefst niet boven de 3000 euro zit (als dat mogelijk is.. eronder mag natuurlijk ook altijd)
*dat je er gewoon leuke snapshots mee kunt maken, maar dat je er ook wel een beetje mooie, artistieke foto's mee kunt maken.
*het liefst ook dat je er filmpjes mee kunt maken
* evt ook bijvoorbeeld een zwartwit stand (heb ik wel eens gezien)
*dat je er mooie foto's mee kunt maken ooka ls het wat donkerder is (dus fijne flits)
het hoeft niet per'sé aan alle eisen te voldoen, maar als je er maar wel mooie bewegings foto's mee kunt maken
MarrieLeen schreef:Sorry dat ik hier even kom inbreken, maar ik heb jullie advies nodig.
Ik ben bijna jarig, en ben opzoek naar een goed digitaal fototoestel.
Eisen:
- goede zoom (zodat je scherp kunt inzoomen, tijdens bijvoorbeeld evenement)
- snel de foto maken (als je klikt dat hij ook echt de foto maakt, handig met springen)
- goede kwaliteit, maar spreekt voor zich
- max. €150,-
Is dat haalbaar? Wie weet er een goed toestel voor mij?
ponydreamer schreef:Hey, ik vind het leuk om te fotograferen maar kan het niet...
omdat onze digitale camera super slecht isde foto's verkleuren op sommige plaatsen en zijn helemaal niet scherp. Ik ben een beginner en wil dus een "starters" camera
Het liefst onder de €100,-. De foto's hoeven niet heel mooi te zijn maar het liefst wel scherp en licht.
Wie weet welke camera ik moet nemen?
Groetjes, Lisa