Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
k_m schreef:Bedankt agossie!
En Irene wat tof dat jij hem goed vind, want ik heb een beetje afgekeken van een foto die ik van jou op facebook voorbij zag komen!
Moesten voor school een portret met één lamp doen, en zag dan deze foto van jou ( https://www.facebook.com/irenevanderspo ... =1&theater ) en vond die enorm gaaf! Dus wou ook iets in die trent proberenJe komt bij mijn inspiratie op mijn blog

NESCAFE schreef:GerdjeHoran schreef:@sicayes bedankt voor je feedback! dat is echt een groot compliment
Dat was mij ook al opgevallen Sicayes, je hebt een goed oog voor een sterke compositie.
Stoor me een klein beetje aan de scherpte die ik mis op de vogel onder de vleugel zeg maar op het lijfje. Dat was toen ik er even langer naar keek. Vind de kleuren, de sfeer, alles heel fijn vast gelegd! En een super mooie vogel!
Maar het liefst had ik hem helemaal scherp gehad inderdaad.. 
Echt een grote uitdaging. Mensen van het park hebben me ook heel goed geholpen met telkens roepen 'HIER ZIT ER EEN! SNEL!' vanuit allerlei hoeken
Hahaha echt super lief. Ben ook heel blij dat ik hem uiteindelijk heb kunnen fotograferen!
prachtig
Maar dit krijg je dus als je met wisselende omstandigheden fotografeert. Ik had verwacht dat hij hoger zou vliegen, en daar was het veel lichter. Mijn sluitertijd stond daar dus ingesteld op 1/2000
Maar nu vloog hij dus ineens naar een donkerder deel dus BAM, sluitertijd omlaag..
Maar het geeft wel de vluchtigheid van die vogeltjes mooi weer.

Vind hem goed gelukt Mariett, goede setting met de bellen en jouw dromerige blik. Ook het kinderlijke van de twee vlechtjes past er goed bij. Denk dat je qua nabewerking een nog net wat sterkere foto neer kan zetten, maar vind hem erg strak en technisch goed, mooie scherpte ook

Op de foto een van mijn vriendinnen en first time model Selena, ook al zo'n natural voor de camera