Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leonie_M schreef:Waar moet ik op letten als ik een tweedehands camera koop?
(Spiegelreflexcamera)
x_Marr schreef:Ik was vanmiddag naar de winkel geweest(en nog een andere) om te kijken voor de Fuji Finepix S5600, ze hadden hem niet meer, maar zeiden ook dat deze niet zo goed was omdat de lens van plastic is en ze zeiden dat als je er dan een krasje op had dat je hem wel weg kon gooien..
Dus ze boden mij de olympus sp510 aan, €230 bij de dixons nu, anders 289..
Maar nu wil ik er graag meer over weten natuurlijk voordat ik hem koop
Wat zijn de voordelen en nadelen?
x_Marr schreef:Ik was vanmiddag naar de winkel geweest(en nog een andere) om te kijken voor de Fuji Finepix S5600, ze hadden hem niet meer, maar zeiden ook dat deze niet zo goed was omdat de lens van plastic is en ze zeiden dat als je er dan een krasje op had dat je hem wel weg kon gooien..
Leonie_M schreef:Ik kan een eos 350d kopen van net 2 maanden oud.
Hoe lang heb ik dan nog garantie op deze camera ?
Scum schreef:x_Marr schreef:Ik was vanmiddag naar de winkel geweest(en nog een andere) om te kijken voor de Fuji Finepix S5600, ze hadden hem niet meer, maar zeiden ook dat deze niet zo goed was omdat de lens van plastic is en ze zeiden dat als je er dan een krasje op had dat je hem wel weg kon gooien..
Dat lijkt mij een nette camera. Ligt fijn in de hand, voldoende megapixels, korte sluitertijd.
http://www.digitalstreet.nl/product_inf ... dsfshpspi1
Hij is 228 bij Digitalstreet, en dat lijkt mij de goedkoopste prijs (geen verzendkosten). Dus 230 is ook een goede prijs dan.
Edit; met die Fuji Finepix zijn wel hele goede ervaringen opgedaan door veel gebruikers. Die is ook op voorraad bij digitalstreet en kost maar 192. Dat scheelt je toch weer heel wat Euro's.