Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eline91 schreef:MZorro Het concept is best gaaf, maar ik krijg steeds het gevoel dat er iets niet klopt met de scherpte als ik ernaar kijk. Ik kan niet echt een scherp punt vinden in je foto, en daardoor blijft mijn blik ook niet zo goed hangen. Ik denk dat ik persoonlijk wat meer naar voren scherpgesteld had zodat er meer details in de steiger te zien waren.
XiiaaooNaa schreef:@MZorro, Mooi sfeerplaatje! Had alleen hem niet in het midden gezet...
Kimmetjee04 schreef:MZorro
De vignettering vind ik net iets te veel aanwezig (je zie een ovaal op de foto), maar het is wel een foto om langer naar te blijven kijken. Omdat het lijkt alsof de driehoek wel bijna op eenzelfde niveau qua diepte zit, maar de onderkant en de bovenkant zijn niet scherp en het midden wel, wat suggereert dat de driehoek heel vlak schuin loopt. Heb ik dit correct, of is dit in de bewerking aangepast?
magda_90 schreef:MZorro
Qua compositie vind ik hem erg netjes, hij is precies in het midden en ook goed uitgelijnd vanaf onder. De kleuren zijn mooi, heel zacht en rustig. Ik vind alleen de scherptediepte niet prettig, de foto is maar op een heel klein stuk scherp namelijk, dat had groter gemogen waardoor je ogen echt mee de plank op worden getrokken, snap je? En wellicht die dwarsdinges even wegpoetsen?
Sicayes schreef:MZorro: Hier hou ik wel van, erg mooi. Dacht eerst dat het een steiger was maar dat is het niet toch? Mooie kleuren
S_imonee schreef:MZorro
Mooi!
taarss schreef:MZorro: Prachtige foto zeg! En ook erg orgineel!
hilly200 schreef:MZorro Prachtig, niks op aan te merken!
MZorro schreef:Week 10 vanaf blz. 132 t/m deel 136
it_is_me
Ik vind het geen hele bijzondere foto, maar licht en scherpte lijkt me wel helemaal in orde! En je bent bij een koeienkeuring of iets?