[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 20:42

Dank je wel Magda :)

S_imonee

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 20:56

Wat knap die statjes Magda! Echt respect!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 21:06

Bedankt dames. :o :)

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 21:13

Heel leuk die statjes weer! :))
En iedereen ook weer bedankt voor de feedback! :D

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 21:14

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 21:33

magda_90 schreef:
sselruiter
Mooie sfeerfoto, niets op aan te merken. :)

taarss
Bedankt en bedankt! :)

binky
Ik snap wat je bedoelt, een heel mooi moment heb je daar. Persoonlijk had ik wel iets anders gecropt, namelijk dat je rechts en boven wat meer ruimte over hield, nu is de foto erg krap daar, zelfs het oog is wat aangesneden.
De ruis vind ik er mooi bij passen, ik stoor mij alleen wat aan het haartje, wellicht kun je dat nog even weg poetsen?

Rechts heb ik zoveel weggehaald omdat er een flink vuiltje in zijn ooghoek hing en dat zou afleiden van waar het omging ik zal eens kijken of ik het haartje weg kan krijgen..... Ik heb weer genoten van je statjes magda !
Laatst bijgewerkt door binky op 03-03-15 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 21:39

Statjes zijn leuk om te lezen! :+

Bedankt voor alle feedback dames, ik ben het volledig met jullie eens, en ik ben ook erg blij met de suggesties. Ik fotografeer erg vaak stillevens omdat ik nog in een redelijk beginnend stadium zit en ik doordeweeks altijd te laat ben om buiten foto's te maken met goed licht.
Ook moet ik wat losser worden met stillevens, en wat meer 'durven', daarom ben ik erg blij met alle suggesties!

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 21:41

bedankt voor de feedback
uitleg heb ik gehad over google plus en nu is het gelukt :) in ieder geval bedankt voor het aanbieden

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 22:28

Bedankt voor de feedback! Zwart wit had ik nog niet eens aan gedacht. Dat zou idd ook wel tof zijn!

Week 10
Afbeelding
Eekhoorntjes overal waar je kon kijken in Hyde Park, zo leuk!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 23:16

Week 10. :=

Afbeelding
Rode nabewerking had netter gemogen...misschien zelfs in het zwart maar goed, het is nog oefenen...

Heb nog meer geschoten maar ik kan niet kiezen denk ik dus ik pik er maar gewoon één uit. :')

Leonyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 09:13

Heel erg bedankt voor de leuke feedback allemaal!
Op de vraag wat er voor nabewerking is gebruikt bij mijn inzending deze week; eigenlijk helemaal niets. Op het moment zelf heb ik de foto enkele stops onderbelicht geschoten, zodat de lucht goed naar voren kwam. Achteraf in de omzetting van RAW naar JPEG heb ik de schaduwen opgehaald, waardoor de gebouwen goed belicht werden. Dat is het eigenlijk. :D Plus een dosis geluk natuurlijk, want er was wel een hele mooie lucht...

Super toffe statjes btw!

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 09:28

Leuke statjes weer! :D
Is kijken of ik vandaag nog wat tijd kan vinden voor de feedback. :)

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 10:05

Week 10

Cioccolato Leuk gedaan, de bomen storen mij persoonlijk echt niet en het draadje had ik niet eens opgemerkt voor ik je commentaar erover las :) Ik zou persoonlijk net iets korter belicht hebben zodat die lichte vlek in je foto wat minder uitgesproken was.

EskeGirl Ontzettend gave foto, je zou echt niet zeggen dat die met een compactcamera genomen is :) Heel mooi scherp, goeie DoF en de belichting zit ook goed.

Marjoow Wat een gaaf portret! Ik ben heel erg fan van die retro look, je weet de krachtige blik van het model heel sterk vast te leggen en de belichting is ook heel knap :D Hoe heb je deze foto gemaakt?

PenS Ik heb het gevoel dat je foto niet helemaal scherp is, vooral rond de ogen van de kat mis ik scherpte. Ook vind ik haar nogal donker uitgevallen waardoor ze een beetje wegvalt tegen de achtergrond.

glenstorm Heel gave foto, de belichting en scherpte zitten goed en ook de ruis lijkt heel goed mee te vallen. Wat waren je camera-instellingen hier?

hilly200 Ik vind het een leuke en rustgevende foto, de belichting en scherpte zitten net goed en de onscherpe bomen op de achtergrond creëren echt diepte in je foto. Knap werk!

rosslover Leuke compositie en goeie DoF :) Ik mis echter een beetje scherpte in je foto, vooral rond de ogen van het paard. En probeer erop te letten dat je onderwerp voldoende belicht is, zeker als je voor een goed belichte achtergrond staat. Bij daglicht is het soms moeilijk om over- of onderbelichte delen in je foto te vermijden maar in dit geval kon je het eenvoudig opgelost hebben met een invulflitsje. Daardoor zou het paard ook 'lichtjes' in de ogen hebben en dat maakt de foto direct veel levendiger :) Ik heb hier snel even geprobeerd te tonen wat ik bedoel.

KimdeGroot94 Gave foto, leuk gedaan :)

marijepagter Erg leuk gedaan, je hebt een mooie DoF en je weet de uitdrukking van het paard heel sterk vast te leggen. Ik krijg wel het gevoel dat hij een klein beetje scheef staat, en voor het mooie zou ik de compositie net iets minder krap gemaakt hebben zodat het paard wat meer ruimte had :)

magda_90 Leuke pup! Ik vind het een beetje jammer dat je de neus scherp hebt en de ogen niet, verder is het wel een gave foto :)

Asselruiter Heel gave foto, je weet de uitdrukking van het paard heel krachtig vast te leggen :) Door een kleine scherptediepte te gebruiken breng je ook meer rust in je foto, waardoor de aandacht nog meer naar je onderwerp getrokken wordt. Knap werk!

binky Ik vind hem best gaaf hoor! De scherpte valt goed mee, ik ben fan van de kleine scherptediepte en de reflectie is gewoon heel leuk :o

S_imonee Leuk gedaan, heel gaaf effect :D Ik vind het alleen jammer dat het water zo donker is, maar verder vind ik het een heel sterke foto :)

_Patriciaa Zo ontzettend gaaf dat eekhoorntje, technisch een sterke foto en leuk hoe je die uitdrukkingen van het eekhoorntje hebt vastgelegd. Ik vind het geheel zacht en rustgevend ogen :)

Bellatrix Wat een gave nabewerking, ik vind hem heel geslaagd :D Leuke sfeer en origineel concept! Voor een extra dramatisch effect had je als achtergrond misschien een donker bos kunnen nemen :=

-----------

Reacties

magda_90 Wat een werk weer die statjes, enorm veel respect voor alle moeite die je in dit topic steekt! ;)

S_imonee Bedankt voor je feedback :D

Leonyr Heel knap dat je dat zonder grijsverloopfilter of HDR zo mooi gekregen hebt! :)

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 10:08

Mijn week 10 is opnieuw een zelfportret, ik heb wel nog andere foto's genomen maar omdat deze wat 'gewaagder' is wil ik er graag jullie mening over :=

AfbeeldingPapillon - #013

Ik verzamel ook nog steeds hier.

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 10:27

Dank je wel Eline :)

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 10:41

Eline91: de bleke is een kat, geen hond :D

rosslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 11:17

@eline91, bedankt voor je feedback! Het paard zelf is alleen zelf ook echt zo rood, en hij glom echt heel erg dus hij was best moeilijk op de foto te zetten. En het onscherpe komt denk ik doordat ik hem via bokt upload want op de computer is hij wel scherp :)

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 11:40

Door drukte een beeetje laat met mijn feedback voor week 9 :o excuses! Ik heb het met de lijst gedaan dus als ik dingen benoem die je tijdens het posten al had uitgelegd dan mag je dat negeren :')

Agossie: Ah hij lijkt op mijn katje <3 Lief. Ik vind zijn snuitje nog netjes uitkomen want ik weet dat dit bij mijn zwart katje nog wel eens lastig is.
Annelot: Lief portretje, niets op aan te merken.
Ash_: Ach wat lief, prachtig portret. Vertederend dat ook het paard zijn ogen dicht doet.
Asselruiter: Goed gebinnenbakseld! Nette foto, niets op aan te merken.
Astor: Wauw gaaf! Haar indringende ogen trekken me zo de foto in. Mooie achtergrond zo, ze springt haar met d’r gouden haren zo vanaf. Super!
Bellatrix: Je tinypic upload is mooier dan de flickr upload.. stomme flickr! Kan jij niets aan doen. Foto is erg geslaagd verder! Ze staat er mooi op en de vacht ziet er mooi aaibaar uit. Top!
billionache: Leuke spontane foto. Gewoon goed :)
Binky: Leuk zo met die lijn door de foto! Erg leuk, koppie lijkt net te donker mja jij kan moeilijk tegen die vogel zeggen dat hij net even andersom had moeten gaan zitten.
Brechtjee: Hey was je ook in Blijdorp :+ leuk. Foto is leuk geworden met die weerspiegeling zo die lijkt vast te zitten aan het puntte van zn snavel.
Bumblehorse: Lieve blik van het paard, jammer van het scheve halster maar denk dat dit een onbedachte foto is ;)
caaramel: Nette foto, niets op aan te merken. Lijkt op het laantje bij mij op stal. Hebben ze ook van die mooie knotwilgen.
calice: Mooie blik en vind het groen onderin wel een leuke toevoeging. Door het licht van het raam (?) valt ze alleen aan de linkerzijde voor ons wel een beetje weg- het wit loopt in elkaar over.
cathyenbeau: Had hem denk ik sprekender gevonden als je hem meer schuin van boven had gemaakt de bloem in.
Cioccolato: Hij spreekt me niet zo aan, ik denk door de vele ruimte eromheen en daar ik de kleuren wat hard vind.
Cleo_ Foto lijkt niet helemaal scherp op het hoofd? Pose en compositie is wel fijn.
crazy_horses: Mooi! Fijne kleuren en mooi zacht geheel. Vind je logo alleen wat goot er op ;)
CrazyIris: Nette foto, niets op aan te merken.
Dandy200: Ach wat lief, net te weinig ruimte aan de onderkant voor mamma’s snuit en rechts jammer van d’r oor. Maar desalniettemin erg schattig. Zie een kleine kleurzweem maar denk dat dit van een warmtelamp komt?
Deetjeeuh: Haha wat een lekker moddermonster! Mooi gebinnenbakseld! Vind hem nog best geslaagd.
Eline91: Beetje creepy maar sterke foto!
_Elke: Mooi moment, jammer van de ruis maar ja..binnenbak he. Sluitertijd had net een tikje hoger gemoeten om de beweging perfect te krijgen denk ik.
elle108030: Leuke foto! Weer eens anders dan hoe je ze meestal ziet. Vind hem mooi dromerig zo.
Eskegirl: Je foto lijkt iets scheef. Lieve blik van het paard maar vind hem net wat te centraal.
Fellow: Mooi portret, had het misschien nog een kleeiin stukje meer ruimte gegeven voor het haar rechts op de foto.
GerdjeHoran: Mooi! Mooie compositie wederom, ik ben jaloers op jou gevoel hiervoor :)
glenstorm: Netjes! Goed gelukt deze binnenbaksel.
Gub: Vlijmscherp en mooi gebruik van zwart wit :)
Hanna_94: Grappige foto, lijkt net of die ene aap zegt ‚Hey! Wat sta je te kijken?!”
HeavensLove: Hoop binnenbakfoto’s deze week. Deze is ook erg geslaagd - mooi moment en mooi belicht!!
hilly200: Scherpte loopt mooi weg hier waardoor de foto een mooie zachte uitstraling krijgt. Fijn!
Horserider 22: Pakt me helaas niet zo, vind je flits-schaduw te heftig en jammer dat het hele stuur er niet op staat.
Ingvild: Haha leuk moment! Grappige foto.
Irene96: Prachtige foto, niets op aan te merken!
IsaCalixa: Bosje dat net over de keel van de hond gaat stoort iets, staat net teveel in het gezichtsveld van de kijker. Maar wel leuke foto, alsof je hem stiekem neemt zo.
It_is_me: Mooi gedaan, lekker scherp!
Ismy: Oh wat een mooie kleuren en mooi meisje! Superfoto.
Jacobeho: Pakt me niet zo helaas. Het stoeltje dat op de voorste rij tegen de andere stoelen aanstaat stoort iets in het repeterende beeld.
Jespri: Blijven mooie bloemen. Ik lijk een beetje scherpte te missen maar weet niet of dit door het uploaden komt of niet.
Jessica_1998: De hond kijkt lekker arrogant, haha. Hij had van mij ietsje meer ruimte onderaan gemogen omdat nu (bijna) het pootje er af valt onderin. Misschien is dit ook wel een goede foto om te oefenen met het wegwerken van de lijn aan de halsband?
JewEmm: Bijzonder met die teksten aan het plafon. Sepia past er wel bij :)
Jilinda: Jammer dat net het onderste van de wijzer er net af valt. Had misschien een iets grotere scherptediepte gekozen zodat er iets meer van de wijzer ook scherp was.
Joeluna: Lekker eigenwijs bekkie lijkt die kat te hebben. Leuke foto!
Jolijnn: Ik mis een beetje scherpte lijkt en de ogen zitten een beetje in de schaduw, wat jammer is want daar kijk je direct naar. Een reflector had je hier wat kunnen helpen met de lastige schaduwpartijen.
Joysieee: Als de foto aan de onderkant net iets meer ruimte had en boven iets minder zodat je minder lucht had, had hij perfect geweest. Wel een mooi paard <3
Kanzi: Leuk idee en mooi lijnenspel door de trap!
_Kiki_: Hmm hij pakt me niet zo, vind het patroon op de boom wel mooi maar de donkere achtergrond doet dat een beetje teniet.
Killyen: Stoere foto! De kleuren zijn net wat te donker voor mijn smaak maar snap wel dat het bij de uitstraling van de foto past.
Kimmetjee04: Hahah wat een leuk idee. Leuk uitgevoerd!
k_m: Wauw! Supergaaf gewoon! Niets op aan te merken.
laurabloem: Iets teveel ruimte boven naar mijn idee, jammer van de ruis maar vind de belichting wel wat engel-achtigs hebben op het paard.
Laurajoy15: Mooie DoF hier en de kleuren achter het paard zijn ook erg mooi. Geven een algehele mooie dromerige zomerse sfeer.
Leonyr: Wauw gaaf, mooi scherp en prachtige strakke stijl. Het lichte sepia trekt alles mooi bij elkaar.
Lipydo: Prachtige serie is dit, vind de sfeer erg fijn. Tof!
Linsa: Dat zijn de Houses of Parliament ;) (Zag eerder dat je het ‚het gebouw naast de big ben’ noemde) Mooie dof! Jammer van de pootjes die er net niet op staan.
Lovesushi: Beetje een spooksfeertje idee. Danbo kijkt ook erg verbaasd!
Maaaarije: Leuk momentje, de lab lijkt een beetje in elkaar gedrukt door de foto zo rechtaan en zijn renhouding. Had misschien iets meer opzij gestapt om dit beter uit te laten komen.
Magda_90: Mooi <3 Mooie DoF, mooi zacht sfeertje. Heerlijk.
Manonfleur: Mooie serene foto, heel strak zo.
MarBri: Wat een leuk bolletje zo! Hele mooie belichting, wat lijkt de kat heerlijk zacht. Top.
Mariett: Wat gaaf, mooie kleuren en leuk dat je een fietser heb gevonden voor dat licht. Erg leuk. Wil ik ook nog wel eens doen.
MarijePagter: Nette foto, mooie kleuren - misschien ietsje te gelig.
MarijeR: Mooie blik, super goed scherpgesteld! Foto lijkt over het algemeen wel iets te gelig.
Marit: Geslaagde vakantie geloof ik. Het zand van het strand vind ik net iets te fel denk ik, dat loopt een beetje weg in een beige/wit vlak.
Marjoow: Luguber maar gaaf! De kleuren lopen mooi in elkaar over. Goed gespot!
Mellanca: Wat lief! En echt een hele goede foto. De hond en kat steken mooi van elkaar af en de houding van beide <3 erg leuk!
Monbyou: Haha geniaal, hij lijkt echt weg te sluipen. Leuk uitgevoerd! Misschien moet ik ook maar een Danbo halen in Japan :’)
MZorro: Hier hou ik wel van, erg mooi. Dacht eerst dat het een steiger was maar dat is het niet toch? Mooie kleuren :)
Nefertarie: Wat bijzonder die kolkende kleuren boven de vogel en dan de scherpte van de vogel zelf. Fotografeerde je door een net? Heel gaaf.
NESCAFE: Vind dit toch fijn artistiek. Niet zomaar een kiekje van een kat, door de DOF en de kleuren en de schuine compositie zegt dit toch veel meer. Prachtig dier ook trouwens.
_Patriciaa: Ah mijn favo stad <3 Mooi geschoten zo, wel wat grauw. Dit past wel bij het Londense klimaat, maar misschien had je de Big Ben en Houses of Parliament een handje kunnen helpen met hun mooie kleur door ze iets op te lichten.
ponyaddicted: Krijg een heel oldskool gevoel, alsof de foto jaren terug is genomen door iemand.
Quartel: Leuke foto met een fijne DOF :) niets op aan te merken.
Racheel: Geweldig geluk dat je hem zag met de blaadjes in zijn snaveltje! Jammer van dat witte op de achtergrond maar het is niet extreem storend.
Revanches: wat een leuk portret. Die ogen! Zo mooi groot. Leuk ook met het kleuraccent. Ik vind hem bijzonder geslaagd.
Robin_Rikkie: Jammer dat hij niet helemaal scherp is! Hij is qua compositie en moment namelijk ontzettend leuk.
Rosslover: Lijkt ook niet helemaal scherp en een tikje scheef? Wel lief, zo lekker soezen in de zon.
Sanne_com: Wauw, erg mooi. Mooie kleuren en heel fijn zacht beeld ook.
Sharonplugge: Het idee is leuk, vind hem alleen net iets te donker.
Showteam: Och wat super super schattig. Mooie kleuren en DOF. Ik ben verliefd <3
S_imonee: Leuk portret, alleen naar mijn smaak net wat te donker waardoor het een beetje een viezige uitstraling krijgt. Komt denk ik door het vele gelige.
Sodeletuut: Gewoon mooi en aandoenlijk. <3 Niets op aan te merken.
Sorsie: Vind het wel wat hebben die reikende bomen naar de prachtige lucht!
Sternphoto: Haha wat kan die leuk kijken. Had denk ik voor de ondergrond ook een zwarte kleur gekozen dan popt hij er net wat lekkerder uit.
Suuszels: Leuk portret dat wat dynamischer word door de brug op de achtergrond. Ietwat donker, maar verder geslaagd.
Taarss: Nette foto, niets op aan te merken :)
Tesseke: Deze bloemen zijn in dit topic wel favoriet geloof ik. :+ Blijven mooi, hij had van mij nog net wat scherper gemogen op dat gele.
TeszZz: Leuk op een rijtje, verder pakt hij me niet zo heel erg.
Verosjaak: Ach een hoopje pup <3 lief en mooi!
Wendy1987: Krachtige foto zonder dat je het hele onderwerp ziet. Erg goed gedaan.
WiancaR: Wat kan ik zeggen, gewoon prachtig :D
xFace: Ik vind je kleuren en bokeh op de achtergrond echt heel fijn. Mooie compositie.
XiiaooNaa: mooie foto, niets op aan te merken :D
Ylvy: Junglepoes! Mooi scherp en fijne DOF.

---
Reacties:

Allereerst allen dank voor de feedback! :D

magda_90 schreef:
Sicayes
Eet smakelijk. :9
Prachtige foto! Heel mooi in helderheid en kleur. Als ik mag mieren*, ietwat jammer dat hij net wegkijkt en je niet een mooie "eet-actie' foto hebt (waardoor het stuk vlees op de voorgrond ook weer tot zijn recht komt).

Die heb ik! Alleen vond ik hem net niet fijn scherp genoeg (sluitertijd stond dus veel te laag.. waarschijnlijk tijdens het rondlopen per ongeluk aan mijn wieltje gedraait en is me niet opgevallen.)
Heb ze even heel basic bewerkt, in een link:
https://flic.kr/p/rsKJDN

Eline91 schreef:
Sicayes Ik vind je foto retegaaf! Hij is echt aan het speuren naar belagers die zijn prooi willen afpakken, en dat gevoel weet je heel mooi vast te leggen. Scherpte, kleur en DoF zitten ook helemaal goed :) Knap werk!

Bedankt! Inderdaad, er stonden nog twee wolven op een afstandje en die hield hij goed in de gaten.

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 11:54

Sicayes dit is gemaakt met een reflectiescherm :)

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 12:07

Dan had er misschien nog eentje bij gekund voor de andere kant van haar gezicht, die valt nu een beetje donker weg.

Afin, niet dat ik meester in de reflectieschermen ben :+

DohoShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 12:29

Week 10
Afbeelding

En iedereen erg bedankt voor de feedback! :Y)
Laatst bijgewerkt door DohoShots op 04-03-15 13:07, in het totaal 1 keer bewerkt

monbyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 12:37

ik ben ook laat met de feedback dit is nog voor week 8 maar had door drukte nog geen tijd gehad om het te plaatsen :o ik vind het heel lastig om feedback te geven dus ik hoop dat jullie er iets aan hebben :)

Agossie erg mooi zo met het model en de achtergrond niets op aan te merken.
Ash _ erg mooi good gelukt zo met de achtergrond.
Asselruiter erg mooi maar ik zou zelf de boom iets meer naar links hebben geplaatst. omdat deze nu zo centraal staat.
Astor erg mooi maar ik vind het paard voor het mooie net iets te klein.
Bellatrix mooie foto niks op aan te merken.
billionache prachtige foto! niets op aan te merken.
Binky mooie foto.
brechtjee mooi maar ik denk dat foto nog iets beter was geweest als je aan de boven kant wat meer ruimte had gelaten.
Bumblehorse erg mooie sfeer in je foto mooi gedaan.
caaramel erg mooie detail foto met het licht zo.
Calice prachtige foto!
cathyenbeau erg mooi met de kleuren van de bloem en de achtergrond.
Cioccolato erg mooie zo de roos tegen de blauwe achtergrond. maar voor het mooie had er net nog wat meer ruimte om de roos heen gemogen.
crazy_horses mooi maar ik de achtergrond net iets te druk met de kleuren.
CrazyIres mooi maar volgens mij ligt de scherpte niet op je oog maar op je haar.
Crazymel wat enorm schattig!
Dandy200 wat een mooie gevoelige foto niks op aan te merken.
Deetjeeh erg mooie foto niets op aan te merken.
Eline91 erg mooi zo in het zwart wit.
_Elke erg leuke composite en heel mooi kwa kleuren.
elle108030 prachtig! super mooi vast gelegd de jongen met het paard.
Eskegirl mooi foto niets op aan te merken.
Fellow leuke foto maar ik denk dat het mooier was geweest als je het halstertouw had weg gehaald :)
femmelz leuke foto maar volgens mij is hij net iets overbelicht.
Gerdjehoran erg leuke foto mooi gedaan.
Glenstorm mooie foto maar jammer dat je achtergrond scheef is.
Gub wat een schattige foto! niets op aan te merken.
Hanna_94 mooie foto maar ik vind hem net iets te donker en iets te krap gekaderd.
Heavenslove mooie foto niets op aan te merken.
Hilley200 erg mooi zo met dat licht.
Horserider22 erg mooi kleurrijk boeket.
iejoorr leuk maar het was mooier geweest als er voor het paard nog iets meer ruimte was geweest, Nu is het net alsof hij tegen een wand aanloopt :)
Ingvild erg leuk hij kijkt je mooi aan.
IsaCalixa mooi zo dat het rode dekje er zo uitspringt kwa kleur.
it_is_me_ erg mooie voorjaar foto niets op aan te merken.
Ismy prachtige foto niets op aan te merken.
Jacobo erg leuk zoek plaatje leuk gedaan.
Jespri erg leuk wat is dat precies voor lens?
jessica_1998 leuke foto ik denk dat je beter iets meer ruimte onder de hond had kunnen laten,En je diafragma iets lager zetten zodat je achtergrond iets onscherper wordt :)
Jewemm prachtige foto!
Jillinda leuk ik denk dat het mooier was als je standpunt iets lager was.
Joeluna een echte carnavals foto niks op aan te merken.
Jolijjnn leuke foto niks op aan te merken.
Joysieee leuke foto erg mooi met die achtergrond.
Kanzi erg gaaf effect! hoe heb je dat gemaakt?
_Kiki_ erg mooi niks op aan te merken.
Killyenn erg mooi portret niks op aan te merken.
Kimdegroot94 erg leuk gedaan! niks op aan te merken.
kimmetjee04 erg gaaf gedaan! niks op aan te merken.
K_m erg leuke sfeer foto mooi gedaan.
Laurabloem erg leuk ik denk dat het mooier was geweest als er aan de bovenkant iets minder ruimte was.
Laurajoy erg gaaf prachtig zo met dat zonnetje.
Leonyr erg mooi ik vind jou foto’s altijd heel gaaf! :D
Lipydo heel mooi ik vind jou foto’s altijd prachtig :D
Linsa erg leuke foto heel mooi zo hoe het licht op de pony valt.
LOVESHUSI erg mooi gedaan zo met scherpte diepte
Maaaarij erg mooi zoals het licht op het horloge valt heel mooi gedaan.
Magda_90 erg leuk kwa scherptediepte heel mooi gedaan.
manonfleur leuke foto maar spreekt mij niet zo heel erg aan sorry.
Maribri erg leuke carnavals foto niks op aan te merken.
Mariett erg mooie portretfoto niks op aan te merken.
Marijepagter wat een mooie hond. erg mooi zo met die achtergrond.
MarijeR wat een prachtige vogelfoto weer :) . wat voor lens heb je dat je zo dicht bij kan komen?
Marit prachtige foto weer! ik ben groot fan van jouw foto’s en de tutorials :D
Marjoow erg leuke foto. ik kan door dit soort foto’s ook niet wachten tot ik weer naar de dierentuin kan.
Mellanca mooie foto, maar op mijn computer lijkt hij niet helemaal scherp kan dat kloppen?
Murthul wat schattig ik kan niet wachten tot de ijsbeertjes van blijdorp naar buiten mogen.
Myhu mooie actie foto in de sneeuw alleen klopt het drafmoment niet helemaal.
MZorro mooie foto zo met die blauwe achtergrond.
Nefertarie erg mooi ik vind alleen dat er aan de boven kant teveel ruimte over is.
NESCAFE prachtige foto! niks op aan te merken. is dit met een analoge camera gemaakt?
_patricaa erg mooi portret niks op aan te merken.
penS wat een lieve foto erg mooi.
ponyaddicted leuk maar ik vind de foto net iets te donker.
quartel mooi foto niks op aan te merken.
Racheel erg mooi ik krijg ze hier nauwelijks op de foto. ik heb een 55-300 maar zelfs dat is nog te weinig :')
Revanches erg mooi portret niks op aan te merken.
Rianne_ erg leuk dat de brug precies in het midden is van het water en de lucht mooi gedaan.
Robin_rikkie mooi portret alleen jammer dat het gezicht van de ruiter niet scherp is.
Rosslover erg mooie bokeh maar ik vind de foto net iets te donker.
Sanne_com erg mooi portret niks op aan te merken.
Sharonpugge wat een lieve foto erg mooi in zwart wit.
Showteam prachtige foto zo met dat licht op het paard! jij hebt altijd dat zulke prachtige foto’s :D
S_imonee mooie natuurfoto niks op aan te merken.
sicayes erg mooi zo met die waterdruppels op de roos goed gedaan.
Sodeletuut erg mooie detail black foto heel erg mooi.
sorsie wat een schattige foto zo met die pony en die bal erg leuk.
SternPhoto erg mooi portret maar ik vind dat er aan de bovenkant net nog iets teveel ruimte over is.
Suuszels erg mooi niks op aan te merken.
taars erg mooi zo met die kleuren goed gedaan.
tesseke mooi foto niks op aan te merken.
TeSzZz prachtige foto! zo met die blik van de hond en de kleuren heel mooi.
verosjaak leuke foto niks op aan te merken.
wendy1987 leuke foto ik vind alleen de donkere hoeken een beetje storend.
WincaR mooi portret foto zo met dat licht niks op aan te merken.
xface erg leuke portret foto ik denk dat het iets mooier was geweest als je aan de bovenkant iets meer ruimte had gelaten.
XiiaaooNaa erg leuke foto niks op aan te merken.
Ylvy mooi portret niks op aan te merken

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 13:20

Hihi, moest even checken voor welke week je feedback gaf :') Je feedback zou een beetje raar zijn op mijn foto van week 9 :')

Bedankt voor al het commentaar! Ik ga proberen om zelf ook eens wat feedback te geven

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 13:27

monbyou schreef:
NESCAFE prachtige foto! niks op aan te merken. is dit met een analoge camera gemaakt?

Dank je wel :), nee met digitale. Ik fotografeer wel eens met een oude lens maar dit was met de 50mm.

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 13:52

Sicayes, eens met je commentaar maar het is geen labrador, het is een kruizing.. Door z'n dikke vacht ziet hij er met rennen altijd zo uit!
Als een bol hond haha.

Heb een lens die ik zelf moet scherpstellen, dan is een pasje opzij beetje lastig .. Dan ben ik niet meer op tijd haha