Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
potw 10 by simoneprinsie, on Flickr magda_90 schreef:sselruiter
Mooie sfeerfoto, niets op aan te merken.
taarss
Bedankt en bedankt!
binky
Ik snap wat je bedoelt, een heel mooi moment heb je daar. Persoonlijk had ik wel iets anders gecropt, namelijk dat je rechts en boven wat meer ruimte over hield, nu is de foto erg krap daar, zelfs het oog is wat aangesneden.
De ruis vind ik er mooi bij passen, ik stoor mij alleen wat aan het haartje, wellicht kun je dat nog even weg poetsen?

in ieder geval bedankt voor het aanbieden 
Plus een dosis geluk natuurlijk, want er was wel een hele mooie lucht...
Ik zou persoonlijk net iets korter belicht hebben zodat die lichte vlek in je foto wat minder uitgesproken was.
Heel mooi scherp, goeie DoF en de belichting zit ook goed.
Hoe heb je deze foto gemaakt?
Ik mis echter een beetje scherpte in je foto, vooral rond de ogen van het paard. En probeer erop te letten dat je onderwerp voldoende belicht is, zeker als je voor een goed belichte achtergrond staat. Bij daglicht is het soms moeilijk om over- of onderbelichte delen in je foto te vermijden maar in dit geval kon je het eenvoudig opgelost hebben met een invulflitsje. Daardoor zou het paard ook 'lichtjes' in de ogen hebben en dat maakt de foto direct veel levendiger
Ik heb hier snel even geprobeerd te tonen wat ik bedoel.

Door een kleine scherptediepte te gebruiken breng je ook meer rust in je foto, waardoor de aandacht nog meer naar je onderwerp getrokken wordt. Knap werk!
Ik vind het alleen jammer dat het water zo donker is, maar verder vind ik het een heel sterke foto 

Leuke sfeer en origineel concept! Voor een extra dramatisch effect had je als achtergrond misschien een donker bos kunnen nemen 

Papillon - #013
excuses! Ik heb het met de lijst gedaan dus als ik dingen benoem die je tijdens het posten al had uitgelegd dan mag je dat negeren 
Lief. Ik vind zijn snuitje nog netjes uitkomen want ik weet dat dit bij mijn zwart katje nog wel eens lastig is.
leuk. Foto is leuk geworden met die weerspiegeling zo die lijkt vast te zitten aan het puntte van zn snavel.

(Zag eerder dat je het ‚het gebouw naast de big ben’ noemde) Mooie dof! Jammer van de pootjes die er net niet op staan.
Mooie DoF, mooi zacht sfeertje. Heerlijk.
erg leuk!
Mooi geschoten zo, wel wat grauw. Dit past wel bij het Londense klimaat, maar misschien had je de Big Ben en Houses of Parliament een handje kunnen helpen met hun mooie kleur door ze iets op te lichten.
niets op aan te merken.
Niets op aan te merken.
Blijven mooi, hij had van mij nog net wat scherper gemogen op dat gele.
lief en mooi!

magda_90 schreef:Sicayes
Eet smakelijk.
Prachtige foto! Heel mooi in helderheid en kleur. Als ik mag mieren*, ietwat jammer dat hij net wegkijkt en je niet een mooie "eet-actie' foto hebt (waardoor het stuk vlees op de voorgrond ook weer tot zijn recht komt).
Eline91 schreef:Sicayes Ik vind je foto retegaaf! Hij is echt aan het speuren naar belagers die zijn prooi willen afpakken, en dat gevoel weet je heel mooi vast te leggen. Scherpte, kleur en DoF zitten ook helemaal goedKnap werk!
ik vind het heel lastig om feedback te geven dus ik hoop dat jullie er iets aan hebben
. wat voor lens heb je dat je zo dicht bij kan komen?
Je feedback zou een beetje raar zijn op mijn foto van week 9