Helaas heeft mijn vriend hem verloren toen hij een fotoshoot van mij te paard heeft gemaakt.
We gaan weer precies dezelfde kopen

En ik vind batterijen ook veel handiger dan een accu!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Renza schreef:Als je dit topic even doorleest kom je een heleboel tips tegen
Liesje89 schreef:Renza schreef:Als je dit topic even doorleest kom je een heleboel tips tegen
"Even" 134 pagina's doorspitten![]()
![]()
luwaniej1 schreef:moet je bij een spiegel reflex persee andere lenzen kopen om de achtergrond wazig te krijgen?
Antheman schreef:Door dit topic had ik een poosje geleden voor de Fuji Finepix S5600 gekozen. Ik heb er echt hele mooie fotoos mee gemaakt.
Helaas heeft mijn vriend hem verloren toen hij een fotoshoot van mij te paard heeft gemaakt.
We gaan weer precies dezelfde kopen![]()
En ik vind batterijen ook veel handiger dan een accu!
Boyke_Candy schreef:luwaniej1 schreef:moet je bij een spiegel reflex persee andere lenzen kopen om de achtergrond wazig te krijgen?
Een lens heb je altijd nodig
Ashleey_ schreef:Over welke Fuji heb je het nu?
Duur? Wat vind jij duur?
Voor een echt professionele camera betaal je wel €800,-
manzano schreef:Ashleey_ schreef:Over welke Fuji heb je het nu?
Duur? Wat vind jij duur?
Voor een echt professionele camera betaal je wel €800,-
Nou zet daar nog maar een 1 voor dan...... voor 800,- heb je niks professioneels
Boyke_Candy schreef:luwaniej1 schreef:moet je bij een spiegel reflex persee andere lenzen kopen om de achtergrond wazig te krijgen?
Een lens heb je altijd nodig
Citaat:Inderdaad. Ja, je kunt het wel enkel en alleen met de body proberen, maar denk niet dat je heel ver komt.![]()
Met een kitlensje en de juiste instellingen is het mogelijk om een wazige achtergrond te krijgen/creëren.