Hey wat stom, ik weet oh zo zeker dat ik jullie gedaan had Ik had ook de lijst van agossie gekopieerd. geen idee wat er dan mee gebeurd is
Kim
Geplaatst: 03-04-14 16:10
Marit, bij jou had ik zoiets: Wauw, prachtig weer! Ik vind de foto heel erg mooi, fijne kleuren en een leuke sfeer erin. Leuk gedaan.
Deetjeeuhh: Hele mooie foto. Fijne kleuren en een goede belichting! Bloem staat mooi centraal en is heel erg scherp. Een vrolijke lente foto.
---------------
Ik weet niet waarom jullie er niet meer bij stonden ik weet zeker dat ik jullie gedaan had... Ik heb even geteld en volgens mij heb ik nu wel iedereen.
Weet je zeker dat je niet mijn lijst hebt gepakt? Dankjewel!
laurajoy15
Geplaatst: 04-04-14 14:30
Commentaar week 13:
Agossie Leuke foto, de compositie maakt hem interessant. Ik vind het wel wat grauw ogen door de kleuren, maar ergens passen deze kleuren ook wel gewoon bij elkaar.
Ash_ Wow, wat een gave haf! Mooie foto maar ik stoor me wel wat aan de scheve horizon.. Heb je iets in het gras weggewerkt? Het lijkt alsof er mee geknoeid is. Je copyright zou ook wel een tikkeltje meer naar rechts kunnen zodat het wat minder opgekropt lijkt maar verder echt een leuke foto!
Asselruiter Leuk leuk, krijg er meteen een zomers gevoel bij. Mooie belichting en fijne kleuren, misschien had je de bloem iets minder centraal kunnen zetten zodat het wat minder eenvoudig lijkt, het oogt nu wat standaard...
Bellatrix Mooie foto, gaaf moment heb je vast weten te leggen. Maar oo zo zonde van dit effect, vind het niet echt passen bij het moment, persoonlijk had ik het liever in het zwart wit met een aardig contrast gezien.
binky Opzich een leuke foto maar ik mis de kleur, de scherpte en het licht op de grote bloem vooraan. Je hebt daarop scherp gesteld maar het meeste licht valt op de achterliggende bloemen waardoor deze juist wat wegvalt. Misschien had je de foto nog iets meer van onderen kunnen maken zodat je meer tegen de bloem opkijkt in plaats van dat je er op neer kijkt.
Bumblehorse Ahw lief hondje! Leuke foto ook, je copyright vind ik wel wat aan de grote kant. De tong van de hond is ook wat aan de té lichte kant en wat jammer dat de oortjes niet scherp zijn... Wellicht een iets hoger diafragma getal kiezen? Verder een leuke foto hoor! Mooie achtergrond ook.
calice Leuke foto zo met het sepia effect! Ik had persoonlijk wat minder ver ingezoomd of even een stapje terug gedaan zodat de linkerkant van de linkerschoen er ook volledig opstond. Het oogt wat opgepropt nu.
C_estmoi Lieef! Het meisje is wel erg donker, wellicht zou je de volgende keer de sluitertijd ietsjes lager kunnen zetten. Het lijkt wel alsof het paard het licht van het meisje tegenhoudt, omdat de zon van links kwam. In dat geval had het meisje beter even aan de andere kant van het paard kunnen zitten.
chip Oei wat een contrast in de wolken, ietsjes té als je het mij vraagt. De honden vallen helemaal niet erg meer op. Wel een erg leuke houding van de hondjes en een leuke compositie!
chriske Gaaf paard zeg! Erg mooi vind ik dat altijd, een blackfoto van een zwart paard (en in dit geval met een beetje wit). Om het paard iets meer uit te laten komen zou ik hem/haar ietsjes meer oplichten.
CrazyIris Schattige foto, het heeft iets. Ik stoor me wel een beetje aan het feit dat het scheef is... De foto zou wel een stukje naar links gedraaid kunnen worden om hem wat recht te laten lijken. Het oogt wel lekker rustig zo, de witte pootjes op een licht kleurige vloer. Leuke foto!
Deetjeeuh Wauw! Ontzettend mooi. Typisch lente, ik word er vrolijk van! Gave kleuren ook zeg. En haarscherp! Super gedaan.
Eviii_x Enorm gaaf, die compositie is echt heel gaaf. Fijne belichting en kleuren. Ik stoor me wel wat aan de 'streep' die te zien is rechts van de hond op ooghoogte. Heb je hier iets weggewerkt?
Fellow Erg gaaf, die kleuren zijn zo mooi! Het oogt wel wat scheef, als je kijkt naar lijn aan de bovenkant van het water zie je duidelijk dat het wat scheef loopt. Verder erg mooi!
Fennee Wow wat mooi zeg. Perfecte keuze voor zwart wit en die oogjes, waaauw. Heb er helemaal niks op aan te merken, top gedaan!
Fenneeee Leuke compositie, mooi paardje ook. Het oogt wel wat flets. Ik mis het contrast, het paard springt er nu niet echt uit zeg maar..
Gub Zoo dat is nog eens een macro foto. Prachtig gedaan, haarscherp zeg! Je kunt echt alle details zien. Wel jammer van die witte vlek links onderin, dit stoort wat..
Week 14 (niet heel bijzonder maar wilde toch een foto plaatsen van het beginnende weide seizoen)
Laurajoy: bedankt voor je feedback. Heb niets aan de horizon veranderd. Het is namelijk een dijk wel dus omhoog loopt. Puur omdat de omgeving zo is heb ik niets veranderd. Het is trouwens geen haf (laat het de eigenaar maar niet horen ) Maar een Schwarzwalder Fuch
Fellow
Geplaatst: 04-04-14 21:32
Mijn foto Eerste keer concert, mijn lens is echt dikke vette crap merk je zo wel weer, maar was een leuke ervaring zegmaar. En hij heeft beloofd dat hij volgende keer iets minder depri gaat kijken bij het optreden, maar daar kan ik ook niet zo veel aan doen.
Gave foto's komen weer voorbij. Ik heb het erg druk waardoor ik nauwelijks kan reageren. Iedereen bedankt voor het geleverde commentaar. De vorige foto was iets te roze en dat valt mij ook heel erg op. Dit is mijn week 14, iets minder bewerkt
Laatst bijgewerkt door ismy op 05-04-14 22:06, in het totaal 1 keer bewerkt
chriske
Geplaatst: 05-04-14 21:35
Bedankt voor de feedback, ga ik zeker gebruiken de volgende keer!
Hier is mijn week 14, foto is van de fotomeeting van vandaag: