Marjoow schreef:Ja maar dan nog moet het wel op het thema "Paparazzi" aansluiten toch??Oo, dat weet ik niet,als het niet gluren was doe iik de volgende keer mee
Tja, ik weet het niet. Lipydo heeft zelf gezegd dat je het ook als gluren kan interpreteren...moeilijk.
Als lipydo heeft gezegd dat je het ook als gluren mag interpreteren. Dan zijn dat soort foto's ook prima lijkt mij Lekker breed thema dit keer!
Leuke thema, had gelijk al een idee maar de uitwerking bleek lastig!Ben vorige keer een klein beetje vergeten te stemmen, met de vakantie, maar volgens mij had het weinig uit gemaakt... Deze keer beter Mijn inzending:
*kijkt beteuterd*Zoiets had ik ook bijna gemaakt, als het niet zo had geregend. *gaat nieuw idee verzinnen*
Dat weet ik niet. En bedankt. Citaat:Thema: Paparazzi Inzenden tot ?ilse011 - *klik*binky - *klik*Caeruleus - *klik*magda_90 - *klik*
Mijn inzending:Deze had ik ook nog maar vond die andere toch beter: http://i41.tinypic.com/29lhaqg.jpgCitaat:Thema: Paparazzi Inzenden tot ?ilse011 - *klik*binky - *klik*Caeruleus - *klik*magda_90 - *klik*Bellatrix - *klik*
Leuke foto Marlies! Al mis ik zelf een beetje het paparazzi idee hiermee. Nu is het meer dat een kat kijkt naar een lens die in de bosjes ligt