Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tigress schreef:Eerlijk gezegd vind ik dit nu gewoon een plakplaatje
Belichting komt niet overeen, en bij de kont heb je niet alles weggewerkt.
Het begin van een goede foto is het nemen van de foto in de juiste omstandigheden. Zoals Marit al aangeeft; photoshop kan de foto verbeteren, maar het is geen magie.
In dit geval zou ik de shoot over doen (indien mogelijk natuurlijk) en een andere locatie zoeken, of het beste maken van wat je nu hebt.
asm_kayleigh schreef:Tigress schreef:Eerlijk gezegd vind ik dit nu gewoon een plakplaatje
Het begin van een goede foto is het nemen van de foto in de juiste omstandigheden. Zoals Marit al aangeeft; photoshop kan de foto verbeteren, maar het is geen magie.
In dit geval zou ik de shoot over doen (indien mogelijk natuurlijk) en een andere locatie zoeken, of het beste maken van wat je nu hebt.
Ow hahah dat lint had ik niet eens gezien. Ik denk dat het toch maar overdoen word dan. Of evt proberen blackphoto maken? Thanks voor de feedback!
maaikemuis schreef:asm_kayleigh schreef:Eerlijk gezegd vind ik dit nu gewoon een plakplaatje
Ow hahah dat lint had ik niet eens gezien. Ik denk dat het toch maar overdoen word dan. Of evt proberen blackphoto maken? Thanks voor de feedback!
Janinevv schreef:Ja die heb ik ja, maar dacht dat RAW specifiek voor bewerken was haha omdat ik als ik wil bewerken (simpel) zoals jullie kunnen kan ik niet, komen er allemaal vage kleurtjes.
Ik kan ook met beide fotograferen eventueel.
trysteffy schreef:Weer zulke mooi plaatjes!!!
Mag ik vragen welke lenzen en camera gebruiken?