AnneXxX Leuk idee zo met die bloemen! Helaas is het hoofd van het paard niet helemaal scherp.
Ash_ Mooie macro! Ik had links iets minder ruimte overgelaten zodat de foto net wat meer opgevuld wordt.
calice Niet echt mijn smaak qua fotografie, maar wel erg gave kleuren.
chip Jammer van de rare uitsnede en de vignettering, die is imo niet helemaal op zijn plek in deze foto.
Faatxhorse Ten eerste zonde van de uitsnede. Zo kunnen foto's niet uitvergroot worden hea! Met deze composite krijg het paard wel een hele rare en nadelige bouw, bij de schoft en schouder vooral.
fro Jammer, ik mis een hoop scherpte! Ik heb ook het idee dat je wel iets meer had mogen bukken.
Gianti Wauw ik krijg er helemaal een zomers gevoel van!

Iejoorr Wederom een rare uitsnede. Ik mis kikkerperspectief (dus op je hurken gaan zitten!). Ik had de foto gewoon van de voor/zij kant genomen, aangezien het veel moeilijker is om een foto van achter het model echt veelzeggend te laten zijn zegmaar. Dan moet het wel een hele speciale foto zijn.
ismy Leuke foto! Ik stoor me wel aan het overdreven bewerkte en de blauwe dingetjes. Maar verder kijkt het wel lekker weg, die mooie bruine ogen en die grote roze tong!

Jacobeho Netjes! Persoonlijk had ik geprobeerd de kleur van de blaadjes terug te laten komen in de achtergrond, ik vind de kleur groen rechts onder namelijk geen fijne combinatie met het rode blaadje

Jolijnn Grappige foto, maar niet echt iets om fototechnisch commentaar op te geven. Dit is meer een vrolijke lucky shot, ik denk dat je beter geholpen kan worden als je zelf rond gaat kijken naar mooie composities en deze zelf ook gaat toepassen op je foto's. Want daar leer je echt van, goede fotografen na-apen! Uiteindelijk leer je zelf dan wel kijken wat mooi is en wat niet mooi. Let goed op wat er in beeld komt en wat niet, want ik zou bijvoorbeeld nooit zo'n halster om laten bij een paard, dat verpest je foto's.
kim_hester Oef ik vind je cr wel wat too much hoor, zeker voor een beginnend fotograaf. Vermijd binnenbakken! Dat vreet echt fotokwaliteit, niet doen! Gewoon lekker de buitenlucht in, zon of geen zon. Ik stoor me aan de veel te opvallende en scheve bakrand. Verder vind ik het paard wat onderbelicht, wat waarschijnlijk komt doordat de foto in een binnenbak gemaakt is.
__Lauraa Erg leuk om de pony midden in de 'achtergrond' te zetten, dat haalt de achtergrond wat naar voren en vult de foto mooi op. Jammer van het halster (al heeft hij wel een erg leuk kleurtje

Leonyr Hmm, moeilijk om te beoordelen. Het eerste wat mij opviel is dat de foto scheef is, de glas in lood ramen wijzen naar links zegmaar. Verder mooi!
lifaya Gave foto, ik vind die ronde lichtpuntjes rechts, tussen de struiken door, echt prachtig!
Lipydo Ik vind dat je linker kuit een beetje een rare vorm heeft gekregen door de schaduwen, maar voor de rest erg gaaf!
lovey_ou De hond staat er qua belichting helemaal goed op, maar de (boter?) bloemen vind ik wel wat te licht en fel van kleur.
magda_90 Mooie foto, niet zo veel op aan te merken

Monster_tos Nah, ik vind deze compositie niet zo geslaagd. Net als wat ik bij Jolijnn zei, misschien werkt het voor jou ook wel als je de komende tijd veel 'bekendere' composities gaat uitproberen, zodra je dat goed onder knie hebt kun je zelf wel wat apartere composities gaan uitproberen.
MyHu Ten eerste, wat zonde van de overbelichte hand, die doet pijn aan mijn ogen! Verder trekt de foto mijn oog niet echt. Het is idee is leuk maar ik vind de uitwerking niet zo geslaagd.
NatassJa Ik vind de reflectie in het oog erg lelijk, ik kan de hele omgeving bekijken en dat is nou niet echt een aansprekende omgeving om foto's te gaan maken. Voor de rest is het oog wel mooi scherp.
Nefertarie Horizon is niet helemaal recht en ik vind er te veel ruimte over.
Sandra Geen mooi moment, het paard staat heel raar met linksvoor. Ook jammer dat hij zijn ogen dicht heeft.
Selly13 Kikkerperspectief! Veulens zijn al klein genoeg , dan moet je niet de foto's staand gaan maken! Ik zie wel erg veel ruis.
Sodeletuut Gaaaafgaafgaaf!

tesseke De omgeving is te onrustig, daardoor springt je onderwerp niet echt naar voren.
Tinky12 Mooi licht maar ik vind de omgeving niet echt heel mooi.
XiiaaooNaa Mooie foto!