moonlightje die van mij krijg je nog alleen mijn computer stopt er telkens mee!de bovenstaande collage is echt mooi zeg!
lailapri schreef:moonlightje die van mij krijg je nog alleen mijn computer stopt er telkens mee!de bovenstaande collage is echt mooi zeg! thnx!!!lailapri voor jou maak ik ook wel, maandag de hele dag te tijd! anders stuur je hem maar via msn
mandyy schreef:dankejwel moonlightje!!vind hem echt heeeel erg gaaf graag gedaan, winnie en loes komen ook nog
Narrator voor Narrator...Brammetje voor Brammetje16Ook een collage of bewerking of tekening?Pb me dan even.Ik reageer ALLEEN via PB.
dat is balen, ookj even voor de mensen hier! gelukkig nieuwjaar!en moonligthtje haar collage is bijna af, alleen nog even een achtergrond zoeken.
Wie wil er van deze foto voor mij een mooie collage maken? (dan ben ik je heel dankbaarEn dan bij deze ook de letters die er door staan weg halen
IvysToeter WauW wat maak jij mooie!!!!Als je ooit tijd heb mag je er ook wel 1tje voor mij make *bloos*Als je dat wilt pb me dan voor foto's