[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Agossie

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-14 22:42

Doe maar rustig aan Tammy! Ik wacht even op jou.

De lijst is verder klaar, dus als het lukt om een foto te plaatsen, dan kan ik hem daarna direct erbij zetten en de lijst "publiceren". :j

Lizaa01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 22:49

Klopt het dat de tijd op bokt nog niet goed staat i.v.m. het verzetten van de klok? Of ben ik de enige die dat ziet?
Ik denk steeds, ach nog tijd zat, maar hij geeft een uur eerder aan :+

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 22:53

Nee hij staat idd fout.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-14 23:16

De samenvatting van week 13 - 2014:

Agossie verzamelt hier
Ash_
Asselruiter
Bellatrix
binky
Bumblehorse
calice
C_estmoi
chip
chriske
CrazyIris
Deetjeeuh
Eviii_x
Fellow
Fennee
Fenneeee
Gub verzamelt hier
Hanna_94 verzamelt hier
HeavensLove verzamelt hier
Iejoorr
Irene96 verzamelt hier
ismy
JewEmm verzamelt hier
jilinda
Joey
Jolandaa_
kani_ejj
Kelszz_
_Kiki_ verzamelt hier
kimberley23 verzamelt hier
Kimmms_
laurajoy15
Lipydo
Lizaa01
manonnevot
Marit
MarijeR
Marjoow verzamelt hier
Mb_foto
monbyou
MyHu
NatassJa
Nayomie
Nefertarie
Racheel verzamelt hier
Revanches
Robin_Rikkie verzamelt hier
Sanne_com
showteam
Sodeletuut
Suuszels
TammyVN levert later in wegens problemen met haar pc. Zij verzamelt hier.
tesseke verzamelt hier
Tinky12 verzamelt hier
XiiaaooNaa
Ylvy
Yvonne_V
Laatst bijgewerkt door Agossie op 31-03-14 23:38, in het totaal 1 keer bewerkt

manonnevot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 23:28

Zou ik die van mij nog mogen inleveren, ben het helemaal vergeten.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-14 23:29

Ja! Snel!!!

manonnevot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 23:37

Hier is ie:
Afbeelding

kimberley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 07:28

Wat hebben we nog steeds een lange lijst zeg poeh! Super goed van iedereen om het vol te houden ook omdat veel mensen het hier ook druk hebben enzo :)

Lizaa01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 12:58

Ik heb me weer eens aan de feedback gewaagd! Ik kijk vooral naar wat een foto met mij doet en minder naar de
hele technische dingen want daar heb ik ook nog niet heel veel verstand van :)

Feedback week 13

Agossie
Mooi scherpe foto. Aan de ene kant vind ik hem wat saai, maar toch heeft hij ook wel iets!

Ash_
Een mooie foto! De achtergrond is rustig waardoor het paard mooi uit komt.

Asselruiter
Leuk dat het takje linksonder in de hoek zit, mooie composite zo!

Bellatrix
Een mooi moment heb je vastgelegd! Persoonlijk hou ik niet zo van de kleur in de nawerking, maar dat is voor iedereen natuurlijk anders!

binky
Leuk idee zo met de bloemen op een stuk hout (?). Hij is mooi scherp. Voor mijn gevoel is de foto wel wat druk.

Bumblehorse
Mooi scherpe foto! Mooie hond ook. Ik heb het idee dat er onder wat “mist”, net iets te krap gekaderd misschien.

calice
Leuke foto met een leuk onderwerp!!

C_estmoi
Wat een lieve foto! Erg gebeurd echt iets!

chip
Schattig zeg, die hondjes zo! Verder spreekt de foto me niet heel erg aan, maar ik kan niet echt zeggen waar dat aan ligt. Heb je hem verscherpt?

chriske
Leuk moment heb je daar te pakken! Mooi gedaan! Het blauwe van het halster geeft de foto net wat meer kleur en daardoor wat extra’s.

CrazyIris
Schattig die pootjes zo, ze lijken alleen niet helemaal scherp te zijn. De foto spreekt me verder niet zo aan, sorry!

Deetjeeuh
Heel mooi!! Echt een frisse foto!

Eviii_x
Leuke compositie heb je gebruikt zeg! Ik vind hem erg mooi!

Fellow
Hele mooie foto!! Erg leuk dat er meerdere kleuren in de foto zitten, hij is mooi helder!

Fennee
Deze foto oogt een beetje “flets”. Als je net ietsje meer c contrast toevoegt wordt dit al anders denk ik. De compositie spreekt me wat minder aan.

Fenneeee
Wauw heel mooi! Super scherp ook! Mooie felle blik van de kat.

Gub
Wat mooi zeg! Hele mooi compositie en wat goed dat je hem zo dichtbij hebt gekregen!

Hanna_94
Wat een lieve foto! Mooi moment. Ik heb er verder niets op aan te merken!

HeavensLove
Wat een gave foto zeg!!

Iejoorr
Jammer dat de zon helemaal aan het randje van de foto zit. Hij spreekt me verder niet zo aan, misschien dat dit door de vierkante uitsnede komt die ik bij deze foto wat minder vind passen.

Irene96
Heel gaaf! Kleuren van het paard komen erg mooi uit zo!

ismy
Mooie compositie. Persoonlijk vind ik de foto wel te roze.

JewEmm
Leuke foto zeg! Allemaal verschillende gebouwen en vormen maar toch qua kleuren een geheel. Erg mooi!

jilinda
Mooie, pure foto zeg!!

Joey
Heel mooi! Goed scherp ook!

Jolandaa_
Mooi scherp op de kikker! Het geeft een fijn beeld dat groen in de hele foto terug komt.

kani_ejj
Heel mooi gedaan! Leuk om rechts zo veel ruimte te laten! Wel jammer dat je zijn oog niet ziet.

Kelszz_
Grappige foto, maar verder spreekt hij mij niet echt aan, sorry!

_Kiki_
Wat een lieve foto! Aan de ene kant vind ik het mooi dat er weinig kleur in zit, aan de andere kant ook weer niet haha. Het heeft wel iets!

kimberley23
Heel mooi zeg! De foto spreekt echt aan!

Kimmms_
Ik vind de foto onder wat kort gekaderd, had het mooier gevonden als er meer van de stengel te zien was en de bloem hoger in de foto zou zitten. Verder een mooie foto! Mijn eerste gedachte was; wel een beetje weinig kleur, maar het heeft aan de andere kant ook wel weer iets.

laurajoy15
Wat mooi zeg! Het lammetje staat er mooi op! Het groen vind ik ietsje te donker.

Lipydo
Wat een mooie, dromerige foto! Mooi gedaan!

manonnevot
De omzetting naar zwart/wit vind ik mooi! Deze foto heeft wel iets!

Marit
Gewoon prachtig!

MarijeR
Mooi vast weten te leggen en mooie compositie ook!

Marjoow
Gaaf zeg! Hij lijkt niet zo heel scherp, dat is wel jammer maar verder een mooie foto!

Mb_foto
Super gaaf!! Echt heel mooi!

monbyou
Mooie lichte foto! Mooi paard ook! Zelf had ik boven iets minder ruimte gelaten en onder wat meer. Jammer van die paal onder de hals.

MyHu
Jammer dat de bloem niet zo scherp lijkt te zijn. Hij heeft wel een mooie dromerige sfeer!

NatassJa
Heel gaaf zeg! Goed scherp en de compositie vind ik erg mooi!

Nayomie
Deze foto spreekt me niet zo aan maar ik kan er de vinger niet echt op leggen. Hij is wel mooi scherp en de verschillende vormen in de foto zijn mooi!

Nefertarie
Mijn blik werd als eerste getrokken naar de uitstekende tak, dat is wel jammer. Het is wel een hele mooie foto zeg! Fijne kleuren ook.

Racheel
Wat een lieve foto! Leuk zo in het stro.

Revanches
Gave houding van het model! Ik heb hier verder niet zo veel op aan te merken!

Robin_Rikkie
Mooie foto, de rij bomen op de achtergrond passen er mooi bij. Wel jammer dat de foto niet zo scherp is.

Sanne_com
Ontzettend lief moment heb je vastgelegd! Hele mooi foto!

showteam
Wat gaaf dat je zo weinig scherp hebt weten te krijgen! Echt mooi gedaan!

Sodeletuut
Aah wat schatje zeg! Mooie foto!

Suuszels
Mooie foto! Ik mis alleen wat scherpte.

tesseke
Mooie foto zeg!

Tinky12
Mooi dat de zon zo op die “rondjes” schijnt. Het onderwerp spreekt mij wat minder aan. Wel mooi gedaan!

XiiaaooNaa
Leuke foto zeg! Het hoofd van de jongen staat er niet helemaal op maar toch vind ik dit niet heel erg storen. Dit is weer eens wat anders!

Ylvy
De modellen zijn vol concentratie. Leuke actiefoto. Wel mis ik wat kleur!

Yvonne_V
Mooie foto! Leuk zo schuin op de heuvel!

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 13:11

Zijn duidelijk een heel stuk minder mensen al :j

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 13:40

Week 13 Van Z (of Y) naar A gewerkt :+

Yvonne_V; prachtige foto weer! Vind de scherpte erg fijn.
Ylvy; ik vind het een leuke foto maar hij mist iets speciaals voor mij. Ik vind de beugelriemen erg jammer en het zeil op de achtergrond. Ik vind wel dat je een mooi concentratie-moment hebt vastgelegd.
XiiaaooNaa; hele leuke foto, ik vind het wel leuk dat je vriend er niet helemaal op staat. Wat ik jammer vind is de weerspiegeling in zijn bril. Al is dat moeilijk natuurlijk.
Tinky12; leuke foto, alleen vind ik het jammer dat die hele felle stukjes in de foto zitten, en de kop daar zo donker bij afsteekt.
Tesseke; lieve foto! Ik vind het jammer dat het hondje er niet helemaal opstaat.
Suuszels; hij oogt net niet helemaal scherp voor mij, maar wat een heerlijke foto!
Sodeletuut; wat een knapperd! Erg leuke foto, ik vind de schaduw over zijn lijf alleen jammer.
Showteam; geweldig! Niks op aan te merken, foto waar ik naar blijf kijken.
Sanne_com; wat een lief moment heb je vastgelegd zeg! Prachtig. Misschien was het van een iets lager perspectief nog mooier geweest. Hij had van mij ook net iets strakker uitgesneden mogen zijn.
Robin_Rikkie; leuke foto! Jammer dat hij net niet helemaal scherp is. Qua compositie had ik het denk ik leuker gevonden als je de rij bomen aan beide kanten had gezien.
Revanches; mooie foto, niks op aan te merken!
Racheel; lieve foto zeg! Ik denk dat ik het mooier zou vinden als je de achtergrond nog wat zwarter had gemaakt, nu zie je net het stro er nog doorheen komen.
Nefertarie; mooie foto, al vind ik de boom rechts wel een beetje afleiden.
Nayomie; wat een leuke compositie heb je gepakt!
NatassJa; het enige wat ik kan zeuren is het witte vlak op zijn neus en hij had van mij rechts iets minder ruimte mogen hebben (oor er net niet op), maar wat een geweldige foto!
MyHu; wat een heerlijke kleuren! Er lijkt alleen net een waasje oid over de foto te zitten?
Monbyou; wat een heerlijk ontspannen blik! Jammer van de redelijk drukke achtergrond.
Mb_foto; aan de ene kant vind ik de foto iets te donker, aan de andere kant blijf ik ernaar kijken omdat ik hem heel mooi vind!
Marjoow; mooie foto, maar wat zijn alle ‘stipjes’ op de achtergrond?
MarijeR; wat een gevoel van vrijheid! Mooi gedaan met de ruimte zo.
Marit; prachtig! Niks op aan te merken :)
Manonnevot; wat een leuke foto. Ik denk dat ik hem de volgende keer wat smaller uit zou snijden (oren er niet meer op) of juist wat breder laten, nu missen er stukjes oor.
Lizaa001; wat een leuk idee! Erg mooi gedaan.
Lypido; prachtige foto weer, leuk ‘anders’! Ik vind het alleen jammer dat het water niet helemaal doorloopt links maar er een stukje ‘zand’ tussen zit.
Laurajoy15; lente!! Lieve foto, mooi gedaan.
Kimmms_; erg leuke foto, het doet me een beetje aan zo’n blaas-bloemetje denken waar je kinderen vaak mee ziet lopen.
Kimberley 23; prachtig! Erg mooi met de scherpte zo. Alleen dat bolletje linksboven vind ik jammer.
Kelzz_; hihi, hele leuke foto! Jammer dat jou gezicht in de schaduw valt!
Kani_ejj; wauw, hele mooie foto! Jammer dat er op de horizon net een beetje donkere puntjes zitten.
Jolandaa_; jou berichtje heeft mij weer tot commentaar geven gezet, dankjewel! (Al zal ik er niet elke week tijd voor hebben). Dan over je foto, ik vind het een leuke foto maar mis een beetje kleur. Ook had ik het mooier gevonden als je een iets lager standpunt had genomen.
Joey; leuke foto en prachtige omgeving!
Jilinda; ook al heerlijk lente! Leuk gedaan
JewEmm; ik vind het idee erg leuk, maar mis net de focus ergens op denk ik. Ik had het leuker gevonden als 1 element er echt uit zou springen.
Ismy; ik vind het een leuke foto, maar voor mij net iets te roze. Ook lijkt het hoofd van het paard een beetje weg te vallen.
Irene96; erg mooi gedaan, heerlijke foto!
Iejoor; ik vind het een hele mooie fot met mooie kleuren, al mis ik ergens wat scherpte, er lijkt een waas over de hele foto te zitten.
HeavensLove; ik had het al gezegd, prachtige foto! Alleen inderdaad jammer van het kopje.
Hanna_94; wat een mooie foto. Ik vind het alleen jammer dat het paard zo met zijn neus in de struik lijkt te staan.
Gub; ook al zo’n prachtige foto!
Fenneee; wat een heerlijke kat! Dat oogje is inderdaad wel een beetje eng. Vind het wel een mooie foto.
Fennee; leuke foto; jammer dat de voorpluk net voor het oog hangt. Dat zou ik hier even weghalen.
Fellow; prachtig! Heerlijk lente en ontspanningsgevoel krijg ik erbij. Hij lijkt alleen niet helemaal recht.
Eviii_x; erg leuke foto, ik vind het alleen jammer dat er nog net een stukje oor op staat.
Deetjeeuh; mooie foto, niks op aan te merken
CrazyIris; leuke foto, jammer dat hij niet helemaal recht is?
Chriske; hele mooie foto, niks op aan te merken
Chip; wat een leuke foto. Die lucht is ook erg leuk erbij zo!
C_estmoi; inderdaad jammer dat hij wat donker is, maar wat een prachtig moment!
Calice; leuke foto! Ik vind het jammer dat er net een stukje meer mist van de linkerschoen (op de foto). Vooral omdat dat ‘bandje’ er nu niet helemaal opstaat.
Bumblehorse; leuke foto heb je gemaakt, jammer dat er een overbelicht stuk op zijn tong zit.
Binky; nog meer bloesem :D Ook erg mooi! Al had hij van mij iets lichter mogen zijn.
Bellatrix; mooie foto, hele fijne sfeer. Al lijken er wel veel overbelichte stukken in te zitten.
Asselruiter; erg mooie foto!
Ash_; leuke foto, niet veel op aan te merken.
Agossie; leuk gedaan, niet veel op aan te merken.

@Lizaa01; haha, dankjewel! Ik vond het zelf wel leuk (ja, hehe, anders zou ik hem waarschijnlijk wel anders plaatsen :P ) en zeker deze foto werd er beter van (naar mijn idee dan). Hij miste toch wat met 'gewoon' kleur.

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 13:43

Als het goed is trouwt Calice vandaag ,dus die wil ik eerst een geweldige mooie dag toe wensen via dit topic! Gefeliciteerd Calice, ik hoop er snel een mooie foto van te zien hier {of van kleine Jesse in zijn trouwkostuum ;) }

Meteen week 14 maar er op want ik heb het retedruk van de week en ben bang dat ik het anders vergeet: Dit winterkoninkje fluit iedere dag hele aria's voor me in de tuin.

Afbeelding

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 13:45

Ook namens mij dan een hele fijne dag Calice! Het zoontje breekt hier net een beetje door, maar ik zal hem naar jullie sturen, ik kan wel af met wolken vandaag ;)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 14:21

Feedback #13

Agossie
Opsich een mooie foto maar het onderwerp spreekt me niet aan. Jammer dat de foto zo donker is.

Ash_
Leuke foto! Jammer dat de manen onder de frontriem zitten, dat vind ik echt heel storen.

Asselruiter
Leuke compositie, wat anders dan wat je vaker ziet. Mooie scherpte en een mooie belichting.

Bellatrix
Moment is heel mooi maar de nabewerking vind ik echt heel erg afbreuk doen aan de foto helaas.

binky
Leuk onderwerp, maar jammer dat deze zo krap is aan de bovenkant.

Bumblehorse
Foto lijkt enorm nabewerkt te zijn wat jammer is. De compositie is rommelig, waardoor de foto erg chaotisch oogt.

calice
Onderwerp spreekt mij totaal niet aan. Jammer dat de schoentjes zijn afgesneden en dat de foto zo krap is.

C_estmoi
Mooi moment, maar verder is de foto veel te donker en te krap gekadert.

chip
Foto spreekt mij niet aan. Beide honden staan met hun kont naar de lens wat niet heel voordelig is en de foto is te donker.

chriske
Mooie, chique plaat. Wel lijkt er wat scherpte te missen.

CrazyIris
Foto spreekt mij totaal niet aan. Het onderwerp is onscherp en donker.

Deetjeeuh
Mooie heldere, en fijne foto. Misschien nog te veel ruimte om het onderwerp heen

Eviii_x
Mooie close up!! Er zit alleen een lijn achter die wel heel erg stoort

Fellow
Mooie en kleurrijke foto! Jammer dat het paard aan het eten is...

Fennee
Deze foto doet mij niks. Het haar voor de ogen is irritant kijken en de foto lijkt veel te hard afgesneden

Fenneeee
Het oog lijkt heel eng op deze foto!! Mooi scherp wel

Gub
Mooie close-up maar ik mis hierin echt heel veel kleur.

Hanna_94
Lieve foto maar ik stoor mij norm aan het foeilelijke halster...

HeavensLove
Mooi lieveheerstbeestje! Lekker scherp en mooie kleuren.

Iejoorr
Deze foto mist een compositie. Qua kleur is hij mooi maar de zon staat er te krap in. Vierkante fotos vind ik sowieso echt niks. Probeer iets met die compositie te doen.

Irene96
Het oog vind ik nog wat te donker, maar verder is hij erg gaaf geworden!

ismy
Een tegenstrijdige foto. Zonder zadel met een jurkje op het paard maar wel een S&T hoofdstel. Dat vind ik jammer. Ook de nabewerking is voor mij veel te heftig. Qua compositie is hij wel erg leuk

JewEmm
De foto vind ik te druk. De focus op de Chocolaterie is leuk, maar door het standpunt lijkt alles uit verhouding.

jilinda
Een simpele, minimalistische foto. Erg mooi! Achtergrond is iets saai door de weinige sprieten.

Joey
Ook hier vind ik het weer jammer dat de benen zo zijn afgesneden. Ook qua compositie kijkt de foto niet helemaal lekker. Verder qua sfeer vind ik hem wel erg mooi.

Jolandaa_
Leuke pad, maar jammer dat de foto erg eentonig lijkt qua kleuren.

kani_ejj
Jammer dat hij linksonder te krap is. Ik zie liever de manen helemaal doorlopen en dus meer van de borst.

Kelszz_
Leuk kiekje, maar niet echt een goede foto.

_Kiki_
Onderin is de foto te krap, hij kijkt een beetje raar door je standpunt. Het filter wat er overheen zit spreekt mij ook niet echt aan. Hij is wel mooi scherp!

kimberley23
Mooie foto! Wel mis ik wat kleur.

Kimmms_
De bloem is te veel gecentreerd met te veel leegte er omheen. Dat maakt de foto nogal saai. De scherpte zit er lekker in.

laurajoy15
Lief lammetje! Jammer dat er zoveel ruimte omheen is gelaten.

Lipydo
Prachtig weer!!

https://farm8.staticflickr.com/7348/13540371874_9be3505c1e_c.jpg
Het idee van zo'n foto is heel mooi, maar ik vind het jammer dat links en rechts een stuk van de mensen te zien is. Ook vind ik het shirtje van het meisje afleiden.

manonnevot
Door het zwart/witte lijkt de foto wel oud te zijn wat een leuke toevoeging is. Wel is het erg jammer dat de foto te krap is geschoten waardoor de oren afgesneden worden.

Marit
Tsja, wederom heb ik hier niks op te zeggen :Y) Prachtige plaat weer!

MarijeR
Leuke compositie en de duif is erg scherp. Persoonlijk vind ik de foto niks omdat duiven mij niet trekken.

Mb_foto
Mooi en mysterieus. Heb hier eigenlijk niks op aan te merken!

monbyou
Mooie portretfoto, al leid de achtergrond helaas erg af. Ook zou ik het paard liever hoger in de foto zien, en meer van de hals/borst.

MyHu
Deze foto is zo licht dat hij niet fijn kijkt. Er mist een hoop scherpte op de bloem en de kleuren komen er te hard uit.

NatassJa
Oei wat kijkt die boos! Scherpte ligt er mooi op en de ogen komen er mooi uit. Toch zou ik kijken voor een andere gezichtsuitdrukking.

Nayomie
Er is hier niet echt een centraal onderwerp waar je naar kan kijken wat de foto nogal saai maakt. Ook zijn de stalen buizen in de foto niet heel voordelig.

Nefertarie
Leuk schaapje, maar er zit te veel ruimte om het schaap heen. Ook de uitstekende tak leid wel af.

Racheel
Jammer dat de foto zo enorm licht is. De kat kijkt een beetje arrogant, maarja dat zijn katten nou eenmaal :P

Revanches
Foto doet mij helemaal niks. Ik vind dat er boven veel te veel ruimte zit en de houding spreekt mij niet aan. Ogen staan er wel mooi op en de scherpte is goed.

Robin_Rikkie
Paard staat er leuk attent op, maar ik vind de afgesneden benen enorm jammer. Ook kijkt de ruiter niet heel vrolijk en vind ik het jammer dat ze geen nette laarzen of chaps aan heeft.

Sanne_com
Leuk onderonsje van hond en baas, al vind ik het meisje er nog te veel op staan. Het lijkt ook een beetje of de hond gesmoord word zo :P

showteam
Echt een prachtige close-up dit. Scherptediepte kijkt goed en er is niet veel afleiding. Een zeer geslaagde plaat!

Sodeletuut
De hond is mooi scherp maar ik vind dat er véél te veel ruimte om de hond heen zit. De achtergrond leid enorm af van de hond. De belichting is wel heel mooi.

Suuszels
Mooie lente plaat maar ik mis kleur. Ook lijkt de foto onscherp.

tesseke
Wát een schattig hondje! Ik mis echt ruimte in deze foto. Hij is rechts erg abrupt afgesneden. Ook vind ik je copyright veel te groot en enorm storen in de foto.

Tinky12
Hmm ik vind deze foto niet zo gelukt. Het beeld staat er raar afgehakt op, het hoofd te veel gecentreerd en de rest van het beeld is er afgesneden. De compositie kan dus zeker beter. Het bokeh effect op de achtergrond is wel leuk.

XiiaaooNaa
Leuke foto om thuis neer te zetten, maar verder vind ik hem eigenlijk niet echt gelukt. Het is enorm zonde dat het hoofd van de jongen er niet helemaal op staat. Verder vind ik de sfeer wel heel mooi.

Ylvy
Deze foto trekt mij totaal niet. De kleuren zijn best grauw en de ruiter kijkt niet heel vrolijk. De scherpte zit er wel goed in

Yvonne_V
Mooie scherpe foto, alleen vind ik de foto te veel naar links geheld. Rechttrekken is niet echt een optie dus zou ik de volgende keer zorgen dat de hond omhoog ligt in plaats van zo naar beneden.

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 14:23

@Marjoow; dankjewel voor je commentaar. Standpunt heb ik bewust zo genomen om het wat 'anders' te maken. Foto is onderin inderdaad te krap, daardoor kon ik hem ook niet meer recht maken :')

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 14:47

Ooooohh weer vergeten! Terwijl ik er speciaal foto's voor had gemaakt deze week. Verstrooid...

C_estmoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 16:53

Feedback week 13
Het is er toch nog van gekomen, gebeurt helaas te weinig maar heb het elke keer te druk..

Agossie
Wat een onwijs schattige beeldjes! Ik vind ze ook netjes in beeld bracht. Knap, zoveel wit en dan een nette belichting
Ash_
Haha ik zou het zelf nóóit doen maar wat een onwijs gaaf geschoren knol! Ik vind m aan de zijkanten een beetje krap, en ik stoor me aan de voorpluk die onder de frontriem zit ipv erover, maar ik vind de kleuren wel heel mooi.
Asselruiter
Hele fijne heldere foto, en mooie scherptediepte.
Bellatrix
deze is qua kleur niet helemaal mijn smaak, maar op de foto is eigenlijk niet zoveel aan te merken. Wel jammer dat de hand net niet echt op de hals van het paard ligt.
binky
nette belichting, maar ik vind m persoonlijk wat te krap gekaderd, en ik weet niet zo goed naar welk deel van de foto ik precies moet kijken.
Bumblehorse
wat een heerlijke blije foto! Ik vind ‘m qua verzadiging en contrast wel net wat hard, maar dat is natuurlijk erg smaakgevoelig.
calice
Gefeliciteerd! Geniet van je dag (of is die inmiddels al geweest? Het stond er wel bij, maar weet het niet meer). Ik snap dat het praktisch niet echt uitvoerbaar is aangezien jij de foto moet maken, maar ik denk dat ik m sterker zou vinden met voeten in de schoenen (al zijn voeten.. nouja.. voeten.. xD)
chip
hmm.. ik vind het idee leuk, maar de houding van m.n. de voorste hond een beetje ongemakkelijk. Ik denk dat je een sterkere foto had kunnen maken door een positie te kiezen van waaruit beide honden beter zichtbaar waren (bijv. een aantal meter verder naar rechts gaan zitten)
chriske
Netjes gelukt, zeker voor een paard met zoveel zwart. Ik vind de houding van het paard alleen niet zo heel mooi, omdat het hoofd voor het lijf zit en er het daardoor een erg smal ielig paardje lijkt.
CrazyIris
Wat een lief pluisje! Ik zou de foto een volgende keer wel rechttrekken, het lijkt nu alsof je kat zometeen naar (voor ons) rechts gaat omvallen.
Deetjeeuh
Nog zo’n heerlijke lente-foto! Mooie scherptediepte en hele fijne kleuren, maar ik vind wel dat er misschien net wat te veel ruimte is aan alle kanten, ik zou gekozen hebben voor een iets gecropte versie.
Eviii_x
Hele mooie plaat, wat een sterke, wijze blik en hele mooie ogen!!
Fellow
Mooie, heldere foto. ’t Lijkt net een zomerplaatje, kan zo in de penny ofzo :P
Fennee
Mooi paardje, maar ik vind de uitsnede een beetje vreemd, het oogt een beetje afgehakt.
Fenneeee
Mooie kat, en fijne z/w foto. Er zit voldoende contrast in om het niet saai of vlak te laten ogen, maar ook niet te veel, netjes in balans.
Gub
Weer zo’n tof lieveheersbeestje. Vind t altijd heel knap als mensen dit soort foto’s echt scherp weten te krijgen. Die stip in t midden van z’n rug vormt een hartje trouwens, echt leuk!
[url=http://fotomeetingwaalre.weebly.com/uploads/2/6/8/0/26806912/3023974_orig.jpg]Hanna_94
Nette scherpte en belichting, maar ik vind m een beetje vlak. Het moment is voor mij gewoon net niet, maar ik kan er niet precies de vinger op leggen waarom.
HeavensLove
Gaaaf! Je ziet zelfs de haartjes op z’n voorpoten! Ik vind de kleuren wel wat erg knal trouwens.
Iejoorr
Geen hele bijzondere foto, maar wel een mooie lucht. Ik zou er zelf denk ik niet voor hebben gekozen om de zon zo ver in de hoek van het beeld te zetten.
Irene96
Onwijs gaaf plaatje, vind m echt heel mooi, maar wel wat te donker. M.n. het hoofd valt weg, en dat is nét jammer.
ismy
De compositie is leuk, maar ik vind m persoonlijk echt te roze, ook valt het hoofd van het paard wat weg in de achtergrond. Voor mij niet je sterkste foto, maar ik blijf wel fan hoor ;)
JewEmm
Op zich een heel leuk sfeerplaatje, maar ik zou misschien het uithangbord wat centraler willen zien, nu valt het wat weg in de achtergrond.
jilinda
Fijne heldere kleuren en scherptediepte, maar ik vind de bloem misschien wat te ‘simpel’ voor een foto als deze.
Joey
Leuk paardje, maar ik vind de foto net wat vaal, en jammer dat de benen er niet volledig op staan. Heb je een touwtje weggewerkt? Zo ja: respect!! Onwijs knap als je dat bij een touwhalster voor elkaar krijgt.
Jolandaa_
Technisch hele nette foto, maar ik vind m niet heel spannend, omdat eigenlijk de hele foto ongeveer dezelfde kleur heeft (daar kan je natuurlijk niet zoveel aan doen, maar het maakt de foto voor mij wel minder sterk).
kani_ejj
Gewoon goed, heb hier eigenlijk geen commentaar op ;)
Kelszz_
Leuk kiekje, maar qua hoek voor zowel model als paard niet heel voordelig. De verhoudingen van m.n. het paard vertekenen doordat de foto van zo dichtbij genomen is.
_Kiki_
Leuke hond, maar ik vind de kleuren niet zo mooi. Bij sommige foto’s voegt het wat toe als je er een filter overheen gooit, maar ik vind het in 99% van de gevallen eigenlijk jammer, omdat de natuurlijke kleuren – naar mijn smaak! - vaak mooier staan
kimberley23
Heel fijn zacht plaatje. Het scherptegebied is wel erg klein, dit is aan de ene kant mooi, omdat het bijdraagt aan de zachte uitstraling, maar ik had misschien toch een iets kleiner diafragma gekozen.
Kimmms_
Leuke foto, maar de kleuren komen wat bewerkt over. Misschien een net wat te hoge verzadiging?
laurajoy15
Wat een schatje! Mooi plaatje maar voor mij net iets teveel contrast, en denk dat ik m mooier had gevonden zonder vignettering.
Lipydo
Wat een heerlijk plaatje! Soms zijn je foto’s een beetje ‘duister’ ofzo, maar deze is juist heel licht en lief. Ik hoop dat ik ooit dit soort foto’s kan schieten :)
Lizaa01
Het idee vind ik leuk, maar de uitvoering oogt wat stijf. Ik denk dat het mooier was geweest als de modellen dichter bij elkaar hadden gestaan, want nu is het wat ongemakkelijk om hand in hand te lopen/staan. Scherptediepte is mooi, maar ik zie geloof ik wel wat ruis?
manonnevot
Volgens mij is deze niet helemaal scherp, hoewel de neus wel scherp oogt. Misschien de volgende keer een iets groter scherptegebied? Verder vind ik m een beetje krap gekaderd.
Marit
Wauw! Heel gaaf gedaan, en ook mooi dat je in de waterdruppel de achtergrond wel scherp ziet. Topplaat.
MarijeR
Grappig, normaal zie je dit soort foto’s vaak van roofvogels of meeuwen, bij een duif die – met alle respect voor duiven :P – toch wat minder indrukwekkend is, ziet het er heel anders uit. Hij is volgens mij wel wat onscherp.
Marjoow
Mooie foto, lekker zomers. Wel vind ik dat het hoofd vanuit deze hoek erg klein lijkt, vaak vind ik het mooier als de neus niet zo recht voor de nek ligt.
Mb_foto
Heel mooi! De weerspiegeling van het licht in die grote ogen is heel gaaf, wel vind ik m wat te donker.
monbyou
Fijne zachte uitstraling heeft t paardje, mooi. Hij is volgens mij wel een beetje scheef, en door het uploaden? lijkt t nét niet helemaal scherp.
MyHu
Mooi bloemetje, maar de foto is volgens mij net wat overbelicht.
NatassJa
Hele mooie foto, denk dat je broer blij is met een zus die zulke portretten kan schieten…
Nayomie
Ik vind t wel een interessante foto, je moet even goed kijken wat t precies is. Ik denk trouwens dat dit een foto is die heel wisselend commentaar gaat krijgen, ik vind m mooi, maar het is geen foto die makkelijk wegkijkt.
Nefertarie
Gave foto, het is dat er labeltjes in de oren hangen, anders zou ik zo geloven dat dit een ‘wild’ schaap is. Ook door de kleuren oogt t behoorlijk wild.
Racheel
Niet helemaal mijn ding, sorry. Ik vind de houding van de kat wat ongemakkelijk ogen, en verder leidt het stro aan de rechterkant me af, het lijkt alsof er meer daarop is scherpgesteld dan op de kat. Verder is het qua kleur/belichting wél een hele goede foto trouwens.
Revanches
Hmm.. ik vind de houding van het model wat gekunsteld, en volgens mij is de foto in z’n geheel wat te rood. Verder wel netjes scherp en keurig belicht (knap, met zo’n zwart shirt dat echt zwart moet zijn en een spierwitte achtergrond.)
Robin_Rikkie
Leuk plaatje, denk dat de ruiter er blij mee is, lekker fris. Wel jammer dat de benen er niet volledig op staan. Oh en voor t model: d’r beugels zitten scheef :Y)
Sanne_com
Een van m’n favorieten van deze week denk ik! De liefde spat zo ongeveer van m’n scherm, ik hou echt onwijs van dit soort foto’s, waarop de interactie tussen mens en dier zo mooi is vastgelegd. Wel wat ruis volgens mij?
showteam
Ieehh die oogjes! Wel heel gaaf, maar voor mij beslaan de ‘vage’ onscherpe vlakken een te groot deel van de foto.
Sodeletuut
Wat een toffe hond :) ik vind het jammer dat het scherptegebied te klein is om de billen van de hond ook nog scherp te laten zijn, maar het is een mooi portret.
Suuszels
De zoveelste bloesem van deze week :P maar ik begrijp het wel, want t zijn wel stuk voor stuk mooie foto’s. Helaas wel erg veel kwaliteitsverlies door t uploaden, als ik zo naar je logo kijk.. jammer!
tesseke
Puppy! Hele sprekende foto, heb er eigenlijk niets op aan te merken.
Tinky12
Mooi, dat bokeh effect! Heerlijke zon-foto.
XiiaaooNaa
Prachtige kleur en belichting! Ik heb wel vaker (zelf)portretten van je gezien, en ik ben fan ;)
Ylvy
Hmm.. hij oogt een beetje uitgerekt in de lengte, maar dat kan ook liggen aan m’n scherm van vandaag wat niet helemaal doet wat ik wil. Knappe pony, maar ik vind de foto een beetje flets.
Yvonne_V
Zo, dat is nog eens een blije hond :P mooie sprekende kleuren, nét niet te. Ook hier, jammer dat niet de hele hond scherp is maar ik begrijp dat dat voor het effect van een onscherpe achtergrond wel noodzakelijk was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 16:54

Ik ben het met jullie eens over het gecropte! Al vond ik het ook wel lekker om wat frisse lucht erbij te 'showen' :)

Nou, ik ga ook weer eens commentaar geven! :D

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 16:56

Frontriem klopt. Vond ik ook zonde maar de eigenaar wilde dit graag. Ook een aantal met de pluk eroverheen maar deze sprong er ondanks de voorpluk wel echt uit.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 17:40

Bedankt voor de leuke feedbacks! *\o/*
Eindelijk weer tijd, vanavond ga ik proberen feedbacks te geven!

@Marjoow, niet gelukt omdat z'n hoofd er niet helemaal op staat?
Vond dat juist wat hebben ... ieder z'n smaak haha!

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 18:04

C_estmoi@ Dankje wel :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 18:06

Agossie;
Leuke foto. Maar ik had hem van voren en meer van onder genomen. :) Voor de rest had hij nog wat lichter en 'vrolijker' mogen zijn. Nu spreekt hij me niet zo aan helaas.

Ash_
Jammer van de veel te orangje kleuren. Had hem liever wat anders gezien en scherper. Verder is het een leuke foto!

Asselruiter
Leuke foto. Ook deze had van mij wat meer contrast mogen bevatten en wat lichter. Verder had een andere compositie zoals bv meer van onder of meer van boven/zijkant meer gedaan voor de bloem.

Bellatrix
Mooi moment, de nabewerking verpest hem alleen heel erg en ook veel te donker/overbelicht. Liever had ik een zwart-witte nabewerking gezien. :)

Binky
Deze had van mij wat scherper gemogen, lichter en wat meer op één onderwerp gefocust. Vind hem nog erg druk.

Bumblehorse
Jammer dat hij deels overbelicht is en niet scherp. Verder een leuke foto al heb je bij het ok niet netjes nabewerkt. (Aan de linker kant ook niet) en je zou wat meer ruimte eromheen mogen hebben, vooral bij de kin.

calice
Ik vind het wel iets hebben, maar niet super. Had hem liever in zwart-wit gezien. :)

C_estmoi
Nette compositie, helaas wat te krap en te donker. Fotografeer je in RAW? Dan kan je dat namelijk makkelijk aanpassen. Anders de volgende keer op het licht letten, je had haar beter aan de linkerkant kunnen plaatsen. :)

chip
De compositie is niet zo mooi, de achtergrond niet en helaas veel te donker. Jammer, het zijn wel leuke honden.

chriske
Ziet er goed uit! Wel wat jammer dat er scherpte mist. Was het al een black foto? Want ik krijg hjet idee dat dat niet zo is, maar ik kan het natuurlijk verkeerd hebben haha.

CrazyIris
Ik vind het geen goed onderwerp. Verder had je hem dan nog wat lager mogen nemen, lichter, en op een andere plek. Hij is nu links namelijk overbelicht. :)

Eviii_x
Gave foto eef! Vind hem mooi uitgesneden, mooie compositie en prachtig contrast. De lijn stoort me helaas wel een beetje..

Fellow
Leuke foto! Jammer dat je ziet dat je bij het meisje haar haar hebt nabewerkt. Voor de rest leuk, jammer dat ie eet maar geeft opzich wel een schattige sfeer.

Fennee
Jammer van de voorpluk, dat hij niet scherp is en de compositie doet me niet zo veel.

Fenneeee
Hele gave foto! Fijne sfeer ook. :D Ergens cind ik het wel wat hebben dat het ene 'oog' eng is. Je zou namelijk ermee kunnen 'uitbeelden' dat iedereen twee gezichten/kanten heeft.

Gub
Mooie sfeer, mooie kleuren! Wel mis ik wat scherpte, maar dat is moeilijk in dit geval. Verder wel erg mooi gedaan!

Hanna_94
Het halster is echt heel jammer alle aandacht gaat daarheen helaas. :( Vaak kan je daar als fotograaf niets aan doen.. Maar verder een erg gave foto! Wel zou ik voor een ander logo gaan. Vind hem nu niet zo professioneel.

HeavensLove
Hele gave kleuren, prachtig! Had hem wel liever iets lichter gezien, al hoewel, dit heeft ook wel wat!

Iejoorr
Prachtige kleuren! Jammer van de onscherpte/ruis. Wel had ik de zon meer op 2/3de geplaatst en er een rechthoekige positie van gemaakt.

Irene96
Jammer dat een deel van het hoofd wegvalt, maar ik weet hoe moeilijk het is. Verder, gave foto!

ismy
Mooie foto, leuke compo. Wel erg jammer van de nabewerking. Véél te paars!

JewEmm
Leuke foto, maar nog erg druk. Ik had hem recht genomen en meer naar het cafe toe.

jilinda
Leuke foto, mooie kleuren! Al is er wel erg veel ruimte over, dus ik had het of bijgesneden of storende blaadjes zoals die onder de bloem weggewerkt. :)

Joey
Leuke foto! Geeft echt een mooie sfeer af, ook doordat je nog een deel van het pad hebt laten zien. Heerlijke droom foto haha. De voorpluk had voor mij meer op het voorhoofd mogen liggen, zodat je beide ogen ziet. Maar dat is meer een puntje op de i.

Jolandaa_
Ik had hem meer van onderaf genomen. Het is lastig in de dierentuin, i know. Maar vind hem verder ook wat flets ogen.

kani_ejj
Ik had liever iets meer borst gezien en het oog. Dus de manen meer de andere kant op. Verder graag wat lichter, maar dat is waarschijnlijk smaak.

Kelszz_
Ik neem aan dat dit niet echt als 'serieus' gefotografeerd is? Is namelijk meer gewoon een leuke selfie die je tussendoor met je paard maakt.

_Kiki_
Jammer van de nabewerking, verder had er iets meer ruimte bij gemogen en wat minder overbelicht.

kimberley23
Mooie foto! Mis wel wat contrast en kleur (zelfs een tikkeltje scherpte) verder een prima foto!

Kimmms_
Zoals ik eerder al heb gezegd, jammer van de nabewerking. :P Daar ga ik in principe dus niet verder op in. Wel had hij nog wat lichter gemogen, en misschien anders uitgesneden. Dus verticaal ipv horizontaal.

laurajoy15
Schattig! Wel had ik hem liever lichter gezien, iets meer ruimte op de borst en wat minder omgeving.

Lipydo
Hartstikke gave foto zeg! :D Niets op te zeggen! Behalve dat ik zoiets zelf ook een keer wil haha. Waar is je copyright?

https://farm8.staticflickr.com/7348/135 ... 5c1e_c.jpg
Ik vind hem niet zo geslaagd eigenlijk, ze lopen te ver uit elkaar waardoor je teveel omgeving ziet.

manonnevot
Jammer van de oren! Dan was ie leuker geweest. Ook zie ik hem graag wat lichter en met meer contrast.

Marit
Héle gave foto! Alweer! :D Volgens mij zit er een tikkeltje ruis op? (correct me if I'm wrong)

MarijeR
Het is een goede foto, maar het trekt me niet aan.

Mb_foto
Gave foto! Ook niet veel op aan te merken. Vind je logo alleen niet zo geslaagd, sorry.

monbyou
Had hem liever wat lager gezien, verder wel een prima foto.

MyHu
Ik mis contrast. Vind hem nu niet zo.

NatassJa
Ik vind het een mooie foto! Wel jammer dat de kin eraf is gesneden, maar verder niets op aan te merken.

Nayomie
Ik had verwacht mijn aandacht te mogen richten op de bloem... :') Maar ik vind hem niet veel uitstralen, sorry.

Nefertarie
Leuke schaap! Had hem misschien iets meer uitgesneden waardoor je de tak niet ziet. Liever ook net iets lager.

Racheel
Leuke foto! Ik weet er niet echt commentaar op, al vind ik het ook weer geen spectaculaire foto..

Revanches
Vind haar houding niet zo mooi, ook de compositie niet. Verder wel een prima foto.

Robin_Rikkie
Helaas mis je hier wat scherpte, verder jammer van de outfit van de ruiter en hoe ze kijkt. Ook vind ik de nabewerking niet optimaal.

Sanne_com
Leuke spontane foto! :D

showteam
Héle gave foto zeg! Alles ziet er prachtig uit. Kleuren, scherptediepte, mooi!

Sodeletuut
Gave foto, leuke hond ook! Had hem liever iets dichterbij gezien, al vind ik hem zo ook wel prima.

Suuszels
Hij lijkt wat onscherp, mis wat contrast en helderheid.

tesseke
Leuke foto! Beetje jammer van de takken, maar voor de rest is ie leuk!

Tinky12
Ik vind het onderwerp helaas niet zo geslaagd, had hem liever ook wat meer van onder/zijkant gezien.

XiiaaooNaa
Jammer dat zijn hoofd er niet helemaal op staat. Maar dat snap ik wel met jullie lengteverschil! Verder een leuke foto, maar niet héél speciaal. Maar natuurlijk wel een speciaal moment. :D

Ylvy
Jammer van haar gezicht. Verder mis ik ook wat contrast en hij trekt niet echt iets aan waardoor je blijft kijken.

Yvonne_V
Ik had toch geprobeerd hem wat om te trekken. Verder vind ik het een prima foto! :)

Zooo, eindelijk klaar! :') Wordt volgens mij een langere lijst? Doe met mijn commentaar wat je wilt, maar het is goed bedoeld.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 18:13

Deetjeuhh je bent mij vergeten ;( :P

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 18:13

Mijn bewerking is idd een kwestie van smaak. De eigenaresse wil deze foto aan de muur hangen, heb de kleurenversie laten zien maar toch wil ze deze. :) Wat idd wel jammer is is dat ze haar hand net niet op het paard heeft...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 18:19

Oeps! Snel opzoeken haha. :D
Edit;
Marjoow
Mooie foto, lekkere kleuren! Wel mis ik net die scherpte.