De lijst is verder klaar, dus als het lukt om een foto te plaatsen, dan kan ik hem daarna direct erbij zetten en de lijst "publiceren".
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ook erg mooi! Al had hij van mij iets lichter mogen zijn.
) en zeker deze foto werd er beter van (naar mijn idee dan). Hij miste toch wat met 'gewoon' kleur.
}
Prachtige plaat weer!
– toch wat minder indrukwekkend is, ziet het er heel anders uit. Hij is volgens mij wel wat onscherp.
ik vind het jammer dat het scherptegebied te klein is om de billen van de hond ook nog scherp te laten zijn, maar het is een mooi portret.
maar ik begrijp het wel, want t zijn wel stuk voor stuk mooie foto’s. Helaas wel erg veel kwaliteitsverlies door t uploaden, als ik zo naar je logo kijk.. jammer!
mooie sprekende kleuren, nét niet te. Ook hier, jammer dat niet de hele hond scherp is maar ik begrijp dat dat voor het effect van een onscherpe achtergrond wel noodzakelijk was. 
Voor de rest had hij nog wat lichter en 'vrolijker' mogen zijn. Nu spreekt hij me niet zo aan helaas.

Ergens cind ik het wel wat hebben dat het ene 'oog' eng is. Je zou namelijk ermee kunnen 'uitbeelden' dat iedereen twee gezichten/kanten heeft.
Vaak kan je daar als fotograaf niets aan doen.. Maar verder een erg gave foto! Wel zou ik voor een ander logo gaan. Vind hem nu niet zo professioneel.
Daar ga ik in principe dus niet verder op in. Wel had hij nog wat lichter gemogen, en misschien anders uitgesneden. Dus verticaal ipv horizontaal.
Niets op te zeggen! Behalve dat ik zoiets zelf ook een keer wil haha. Waar is je copyright?
Volgens mij zit er een tikkeltje ruis op? (correct me if I'm wrong)
Maar ik vind hem niet veel uitstralen, sorry.

Wordt volgens mij een langere lijst? Doe met mijn commentaar wat je wilt, maar het is goed bedoeld.