Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
droomy schreef:xMayo, leuke foto! Mooie zachte kleuren![]()
R_emkee: de kleuren mogen voor mij wat minder fel. De hond is nu wel heel erg geel geworden.
Athelas: als je niet anders kunt dan teveel herhalen kan je kijken of je de achtergrond kunt vervangen door een andere foto. Dat werkt vaak beter
Verder gewoon erg veel oefenen en kijken naar foto's van een ander zodat je leert hoe zij het aanpakken.
Je kat is wel mooi opgeknapt! Nu heb je wat kleurschakeringen in het zwarte ipv 1 grote zwarte vlek. Goed gedaan!
Piekosjj: Je eerste plaatje is heel goed opgeknapt. Van een doffe saaie plaat heb je toch een heel leuke boeiende foto weten te maken vind ik!
Bij de tweede foto zie ik inderdaad ook weinig verschil.
savieralover: Wat een ontzettend schattig vogeltje! De laatste is mijn favoriet
quintenvo: De eerste after vind ik mooier. De nadruk ligt toch meer op het onderwerp. Leuke foto! Waar heb je deze genomen?
Neverland schreef:@Remkee ik vind de kleuren erg nep en heftig. Kan inderdaad aan het scherm liggen. Ik moet op die van mij ook bijna elke foto zwart wit trekken wil ik de kleuren goed hebben op een Mac laptop. Nu weet ik het inmiddels maar het kan erg frustrerend zijn in het begin.
asm_kayleigh schreef:Ik heb even een vraagje, vandaag een shoot gehad maar we hadden geen mogelijkheid voor een mooie achtergrond.
Hoe kan ik dit veranderen? Het filmpje van Marit kan me helaas niet helpen aangezien ik de lagen maskeren button niet heb...