Blz. 130
Jolijnn
Ik vind hem persoonlijk iets te donker, het is een mooi lief portret maar ik mis echt het licht hier. Ze heeft een leuke gekleurde sjaal om, die nog kleurrijker wordt met licht en die nu wat wegvalt dus.
Nefertarie
Echt prachtig gedaan met de achtergrond en de kleuren! Ik twijfel nog of ik de achtergrond niet te overheersend vind, maar voor nu is hij zeker prachtig. 
calice
Heel mooi gebruik gemaakt van de voorgrond en invallend licht. Het nadeel is alleen wel dat hij aan de linkerzijde nu overbelicht is, dat stoort wel iets gezien het kopje en de voorgrond daarentegen weer ietsje te donker zijn. Welke lichtmeting heb je gebruikt?
Qua compositie vind ik hem mooi, wellicht nog even het kozijn wegpoetsen?
Mellanca
Een heel mooi en teder moment, maar helaas mis ik wel scherpte in de foto en zijn de kleuren niet echt aansprekend. Ik denk dat ik zwart/wit persoonlijk mooier had gevonden.
billionache
Spontaan is hij zeker! De achtergrond is ook mooi rustig en niet afleidend. Hij is wel wat overbelicht wat dan wel weer afleidt, wellicht kun je dat nog rechttrekken? Verder vind ik de contrasten zoals ie nu is, erg mooi gedaan.
Asselruiter
Mooie foto voor een binnenbak. Niets op aan te merken.
caaramel
Knotwilgen zijn ook gewoon gaaf.
Ben zelf momenteel ook bezig met een serie. 
De foto spreekt nog niet echt aan. Als je de focus had willen leggen op de knotwilgen, dan mis ik die nu. Wellicht ben ik nu bevooroordeeld/heb ik een tunnelvisie aangezien er zelf ook mee bezig ben, maar door net een stapje opzij te gaan heb je al meer knotwilg bijvoorbeeld: http://makwafotos.nl/blog/wp-content/up ... C_2274.png of http://makwafotos.nl/blog/wp-content/up ... rtwit2.png.
Nu leidt de rechterkant van de foto nog net te veel af bij jou namelijk.
Deetjeeuh
Citaat:
Maar voor mij (ons) betekent de foto meer dan er zo vanaf te zien is.
Daar gaat het om toch met foto's? Wij kunnen er wel van alles van zeggen, maar de foto blijft primair voor jou/klant het allerbelangrijkste.
Ik vind het een leuke vlotte foto en voor een binnenbak zeker netjes, wellicht nog ietsje oplichten.
LauraBloem
Het portret spreekt mij niet echt aan omdat het oogje half dicht is en het oortje weggedraaid. Probeer echt om het paard actief kijkend vast te leggen. 
Suuszels
op het dingetje na dat je een scheve horizon hebt, vind ik hem zeker leuk voor als je dit nog niet zo lang doet. Een lieve en attente blik en mooie kleuren.
Ik denk dat het FB is, maar ik vind hem wel ontzettend korrelig en oogt erg verscherpt?
SharonPlugge
De maan is er zeker mooi bij opgekomen, net zoals de vogels wat het beeld toch wat breekt. Wellicht nog even de takjes wat wegpoetsen rechtsboven?
hilly200
Bedankt voor de feedback! Heerlijk gevoel he, hier in de stad staan allemaal gele wordt er helemaal hyper van haha.

_Patriciaa
Is op zich niet erg hoor, het bewolkte, het breekt de lucht namelijk. Heb je gefotografeerd in RAW? Want dan kun je er nog een semi HDR van maken bijvoorbeeld waar de wolken de voorgrond mooi bij aanvult. Ik vind het echt een prachtige foto, niets op aan te merken zo van mijn favoriete stad waar ik hard voor aan het sparen ben. 
Agossie
Ondanks je eigen commentaar vind ik het een hele lieve foto! Het rode leidt alleen wel ontzettend af, wellicht had je dit even weg kunnen leggen?
Bumblehorse
Wat lief dat ze zo door het hek kijkt.
Ik vind persoonlijk de kleuren wat te grauw en de foto wat te donker, wellicht kun je dat nog iets oppoetsen?
tesseke
Wat een prachtige kleuren en qua compositie heb je dat ook erg sterk gedaan. Jammer is dan wel dat er geen duidelijk scherpte punt is, maar daar kijk ik maar doorheen. 
TeSzZz
Een hele mooie foto, zo met die eenden vlak achter elkaar. Horizontaal én verticaal goed verdeeld, wat her hier erg goed doet. Niets op aan te merken. 
Ingvild
Zeker een leuk moment! Goed dat je hem vastgelegd hebt, wellicht kun hem links nog wat bijsnijden opdat het muurtje minder in beeld is?
Overigens moest ik even kijken wel lichaam bij welk hoofd hoort. 
MarijeR
De blik en compositie vind ik netjes, hoewel wat krap bovenaan. Jammer dat hij gezien het gebrekkige licht wat te donker is op de achtergrond, hoewel het ook weer niet geheel storend is.
Blz. 131
CrazyIris
Lekker zomers zo! Ze is zeker net aan het staan tijdens het lichtrijden? Zo ja, dan zou ik de volgende keer het andere been naar voor laten komen op de foto opdat ze zittend erop staat.
Met rijfoto's in een buitenbak is het behelpen hoor, als je de combinatie er goed op zet, maakt de achtergrond niet veel meer uit.
MyHu
Een mooie attente blik bij een zonnige winterdag. Het sneeuw is wel wat overbelicht, je had je sluitertijd wat kunnen verhogen om dat te verminderen. Waarom een diafragma van f/7.1? Wilde je bewust de achtergrond wat scherper hebben?
ponyaddicted
Ik snap het idee, maar hij is het nét niet. Ik denk dat het vooral aan de nabwerking licht. Sepia maakt niet altijd meteen foto jaren 90, snap je? Via Google Afbeeldingen zie je wat ik bedoel, wat ik persoonlijk beter vind passen qua nabewerking.
laurajoy15
Ietwat jammer dat hij zo krap is aan de onderkant waardoor de hals uit proportie lijkt, maar zeker een mooi portret. Attent en mooi van kleur.
quartel
Ik ga met je model mee dromen over de zomer...
Wat een prachtige zomerse foto! Wellicht had hij nog iets lichter gemogen?
Ylvy
Wat een prachtige kleuren en mooie attente blik. Niets op aan te merken. 
Gub
Het is zeker een nette verkoopfoto en natuurlijk voor jou een mooie foto ter herinnering. Jammer dat je hem moet verkopen maar zeker gaaf dat er een FF voor terug komt. 
cathyenbeau
Ietwat ruizig en flets in kleur, maar prachtig in compositie en achtergrond!
Leonyr
Die mag rechtstreeks aan mijn muur, werkelijk waar, prachtig!

Ash_
Zeker een prachtig moment en o zo jammer dat het oogje dicht is! Voor de rest vind ik het een mooie foto, niets meer aan doen. 
LOVESUSHI
Wederom heel leuk gedaan met Danbo!
it_is_me
Prachtig, niets op aan te merken!
jilinda
Ik vind hem helaas niets, sorry. Ik denk dat hij voor jou meer betekenis heeft dan voor mij als kijker. 
Fellow
Ik snap wat je bedoelt, Emmy staat er mooi op, hij is op de een of andere manier sterk inderdaad. De nabewerking heeft daar zeker aan mee geholpen.
MarBri
Ik vind hem heel mooi gelukt, wellicht een tikkeltje te donker maar zeker mooi.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 02-03-15 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt