Mensen, ik ga vandaag wat later zijn met plaatsen van de lijst!! Ik ben al de hele week erg druk geweest en ga nu weer weg. Kom vanavond ruim na het avond eten thuis en ga dan mijn foto plaatsen en de lijst maken.
het was niet mijn bedoeling iedereen te verplichten hoor. Ik was ook wat moe en chagerijnig en toen had ik na anderhalf uur eindelijk die feedback af zat ik er effe door heen ik hoop niet dat ik iemand gekwetst had daarmee?
Lipydo
Geplaatst: 31-03-14 21:27
En mijn week 13
Fennee
Geplaatst: 31-03-14 21:41
Mijn week 13. Wel een oude foto, reden staat hier onder.
Ik zit nu in mijn examenperiode. Over 2/3 weken kan ik weer vaker feedback plaatsen en na de examens in mei weer elke week. Omdat ik nu dus zoveel verslagen, mondelingen en toetsen heb heb ik geen tijd meer om te fotografen omdat elke tijd die ik voor mezelf heb op gaan aan de pony's. School en pony's gaan dus voor.
Robin_Rikkie
Geplaatst: 31-03-14 21:52
mijn week 3, Rachel en haar verzorgpony! Helaas is de kwaliteit in lightroom veel beter
Net op tijd! Geen hoogstandje, maar ik heb een beetje een fotografie dipje.
Aroha
Geplaatst: 31-03-14 21:57
Wuhhh eerste keer sinds mijn laatste post (vorige week?) dat ik eindelijk ECHT even achter mijn laptop zit! Afgelopen week zat ik in Berlijn dus nu heel snel foto's erop zetten.. Zie dat de lijst later is deze week, stiekem komt dat dus goed uit
Oke ik heb problemen met het geheugen van mijn laptop, dus ik ga het ws niet halen (kan niet al mijn foto's importeren en kan photoshop/lightroom etc niet openen.. Foto's zijn allemaal in RAW dus moet ze omzetten naar .jpg)