Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Vanda schreef:Voor:
[ [url=m/7XLgyf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Breathe schreef:Before:
[ [url=m/O9Kr7q.jpg]Afbeelding[/url] ]
F_Orumster schreef:_Vanda schreef:Voor:
[ [url=m/7XLgyf.jpg]Afbeelding[/url] ]Breathe schreef:Before:
Mogelijk was het ook niet jullie bedoeling zo donker te schieten, maar d3ze foto's vind ik ernstig onderbelicht eigenlijk. Ik zou jullie adviseren jenbelichtingsmeter meer in de gaten te gaan houden
F_Orumster schreef:_Vanda schreef:Voor:
[ [url=m/7XLgyf.jpg]Afbeelding[/url] ]Breathe schreef:Before:
Mogelijk was het ook niet jullie bedoeling zo donker te schieten, maar d3ze foto's vind ik ernstig onderbelicht eigenlijk. Ik zou jullie adviseren jenbelichtingsmeter meer in de gaten te gaan houden
Sita_xx schreef:Ik heb zonet een proefversie van photoshop op mijn laptop geinstalleerd. Ik heb nog nooit eerder met photoshop gewerkt. Hoewel ik nog niet helemaal tevreden ben( bewerking wat te, qua kleur) vind ik het toch nog wel knap hoe mij dit lukt zonder enige ervaring met photoshop.
aangezien ik het hier regelmatig tegenkwam dat van een normale foto een herfstfoto werd gemaakt wou ik dit ook graag es proberen. Hierbij dus mijn allereerste bewerking
voor
[ [url=m/PKyWZv.jpg]Afbeelding[/url] ]
na
[ [url=m/5HWMSy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iemand een idee hoe ik het iets subtieler krijg nog achteraf? Het uitknippen van de hond vond ik ook best lastig.
Sita_xx schreef:Jaa ik heb dit met maskers gedaan. Maar de hond heb ik niet precies zo uitgeknipt. Maar een tutorial gevolgd. Via snelle selectie - vervolgens selecteren en maskeren en dan penseel randen verfijnen.
Transparantie heb ik niks mee gedaan ga ik even proberen.
Shauniraquel schreef:Sita_xx schreef:Jaa ik heb dit met maskers gedaan. Maar de hond heb ik niet precies zo uitgeknipt. Maar een tutorial gevolgd. Via snelle selectie - vervolgens selecteren en maskeren en dan penseel randen verfijnen.
Transparantie heb ik niks mee gedaan ga ik even proberen.
Oh top! Ben benieuwd wat er nu uitkomt
Neverland schreef:Ik zou opletten op de ogen. Die zijn nu in een keer bloed-rood geworden.
Heb je er trouwens een rode filter overheen gegooid? Misschien zou je het groen naar oranje kunnen trekken. Ik denk dat het dan wat natuurlijker overkomt maar ik kan me ook vergissen.
Marit_P schreef:@fair Wauw echt heel gaaf! Sowieso een hele gave foto, maar de kleuren van de nabewerking spreken mij heel erg aan
@Sita_xx Je tweede versie is al stukken beter! Wbt het uitknippen van de hond kan ik je helaas niet helpen, ik ben daar zelf erg slecht in![]()
Alleen de ogen nog ja, hondje ziet er nu een beetje duivels uit![]()
Ik ben voordat ik op vakantie ging voor het eerst mee geweest naar een fotomeeting, waar ik bokker dasalijn en haar paard Spot heb mogen fotograferen. Was erg leuk en leerzaam en ik kon het niet laten om mijn favoriete foto van die dag te delen. Ben benieuwd wat jullie van de nabewerking vinden![]()
[ [url=m/LymCiy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rCCImK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ps. Boktupload