40D. Echt al 8 jaar oud ofzo. Als het niet meer is, had hem 5/6 jaar geleden tweedehands Denk dat ik qua kliks al ruim boven maximale aantal zit wat Canon garandeerd haha
Wat een lieve mensen allemaal Dankjewel voor je aanbod Marina! Ik heb in de buurt al een voorstel gekregen voor een 40D en zelfs een 60D voor opdrachten die ik nog heb staan
Het liefst zou ik voor MIII gaan, maar die is wel echt gelijk een stukkie duurder.
Tja... Even wachten en hij zal in prijs dalen. Net als de 24-70 USM-II 2.8 die ik heel graag zou willen. Hij was € 2500 toen hij net uitkwam, maar is al flink in prijs gedaald.
Mocht je er gebruik van willen maken, hij is beschikbaar voor je. Ik heb een andere camera voor mijn eigen werk (maar dan moet ik wel eens gaan schieten, want hij ligt al veel te lang stil...)
Zo even uit me hoofd heb ik de canon 350d, ook niet echt de nieuwste maar voor een beginner is hij super goed. (denk ik)
Ik stem op Lypido gelijk. Ik wil wel zo´n lijstje maken met de namen die mee doen en getal erachter maar hoe zet je een link van de foto in de naam zelf zeg maar.. snap je wat ik bedoel?