Met een 550D wil je trouwens ook niet echt hoger dan ISO 3200 geloof ik.. probeer het binnenkort voor je uit Nouks

Daarmee heeft ie dus een one-stop advantage over de 1000D/400D. De 40D kan wel ISO 3200 maar dat gaat niet van harte..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:Klopt, maar ik ben ook niet eerlijkHmm daar noem je ook wat, een 5D2 vergelijken met de 500D of 50D is natuurlijk ook gewoon niet eerlijk.
Nouks schreef:Hmm, dat is al beter, maar dan nog.. welke RAW-converter, of misschien in JPEG geschoten, welke instellingen, onder of overbelicht of precies goed, ruis onderdrukt? enz.Was test ja, maar geen studio/kleurkaart-opstelling. Foto's in een winkelcentrum als ik me niet vergis.
HLPhoto schreef:[***] schreef:Hmm, dat is al beter, maar dan nog.. welke RAW-converter, of misschien in JPEG geschoten, welke instellingen, onder of overbelicht of precies goed, ruis onderdrukt? enz.Was test ja, maar geen studio/kleurkaart-opstelling. Foto's in een winkelcentrum als ik me niet vergis.
Blijft lastig..
Faelivrin schreef:Ik dacht ook al iets van de objectieven, maar wist het niet zeker, zou best kunnen dat dit vies is (hun oude camera hadden ze mee zonder hoesje of wat zo in de rugzak met weet ik veel wat er nog meer bij in lag.) dus ik zal dit maar eens aangeven dan..
Sharon89 schreef:[***]; echt heel erg bedankt voor je info!
Nu zet het mij wel weer erg aan het twijfelen over de 1000D, over wat je zei dat ie langzamer is dan de andere van canon..
Maar is dat veel langzamer, ik vind het zelf belangrijk dat ik wel gewoon achter elkaar door kan klikken, bijvoorbeeld wanneer ik een paard fotografeer die aan het bewegen is, anders kan ik net zo goed me compacte camera houden, die moet ook altijd even na denken..