3-4 uur, met potlood, a3
let trouwens niet op de lelijke streep in het midden

het was als een kladje bedoeld waarop ik verder ben gegaan omdat het a3 papier op was
bij die eerste foto heb ik hem in 2 delen gemaakt, vandaar de vloer in het midden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:@ Gizzmo
Er leuk!!
Ik zou hier 15 euro voor geven.
Ik vind wel dat hier soms vreselijk hoge bedragen genoemd worden hoor. Je kunt zoveel mooiere plaatjes krijgen voor minder.
Sorane schreef:Ik vind wel dat hier soms vreselijk hoge bedragen genoemd worden hoor. Je kunt zoveel mooiere plaatjes krijgen voor minder.
Remy schreef:Mijn vader heeft een keer een kat getekent en die heeft hij op een kunstmarkt van zijn club tentoongesteld. Hij kon eigenlijk helemaal niet zo geweldig katten tekenen, was wel leuk gelukt op zich, maar mijn vader is landschapschilder en daar ligt zijn hart. Maar een man die langs liep bleef er gebiologeerd naar staan staren. Liep weer door en kwam later weer terug. Hij stopte mijn vader 2 briefjes van 100 in zijn hand en vroeg of hij alsjeblieft dat schilderij mocht kopen. Mijn vader zat met z'n mond vol tanden en zei dat dat veel te veel was. Maar die man had iets met dat schilderij, zei dat het exact leek op zijn lievelingskat die alweer een paar jaar geleden gestorven was en die hij nooit vergeten was. Hij vond dat schilderij 200 euro waard en wilde er dat persé voor geven.
IcePrincess schreef:Dat is echt het mooiste wat je kan hebben, daar doe je het voor.
Je voeld je dan bijna schuldig dat je er geld voor krijgt, zo'n reactie is zoveel meer waard.
jasmijntjuh schreef:jep, weer een nieuwe andalusier af
3-4 uur, met potlood, a3