Lielle schreef:off topic of niets toevoegende reacties verwijderd
en weer
de eerstvolgende keer gaat het topic op slot, en kan TS met een aanvulling van tenminste 1500 woorden per TeM verzoeken om het weer te openen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lielle schreef:off topic of niets toevoegende reacties verwijderd

* maar omdat ik niets beters te doen had ben ik toch door gaan lezen en ben er nu geloof ik 'n beetje verslaafd aan 

maar meestal klopt het want ik lees het altijd nog een keer over voordat ik het hierop zet..
maar ja, ik kan mij natuurlijk vergissen..ben ook maar een mens
)
hierdoor kon ik niet achter de pc..zeer hoofd en erg moe..) maar ik begin mij alweer wat beter te voelen..)
hahah) 

VOOR DE LIEFHEBBERS VAN "TELEKINESE"!!!!! (DAT JE MET JE GEDACHTEN VOORWERPEN KAN VERPLAATSEN!!!)
haha
kijk 2x per dag ofso of er iets nieuws op staat
. Die film was idd erg leuk. Het lijkt me best vet om dat te kunnen
??? Lielle schreef:Lielle schreef:off topic of niets toevoegende reacties verwijderd
en weer
de eerstvolgende keer gaat het topic op slot, en kan TS met een aanvulling van tenminste 1500 woorden per TeM verzoeken om het weer te openen.

: woont Anne nou in een stad of in een dorp? ik dacht zelf in een stadje....ik zla het verhaal eens nakijken want het zou mij niets verbazen als het door elkaar heen staat...

( niet dat ie moet stoppen hoor
het is echt een cool verhaal) Palhaço schreef:Ohja nog een vraagje voor mijn lezers: woont Anne nou in een stad of in een dorp? ik dacht zelf in een stadje....ik zla het verhaal eens nakijken want het zou mij niets verbazen als het door elkaar heen staat...