[verh] Het leven van Marja

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Diana_14

Re: [verh] Het leven van Marja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 11:08

leuk stukje weer
Wanneer komt er een nieuw stukje..??

[edit] 14 blz.

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 12:10

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 16:59

Zo de knetter Deviek!!! Wist niet dat jij zo goed kon schrijven zeg!!! vind het een machtig mooi verhaal!!! Ik ga t zeker bij houden!!!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-05 19:48

k word er echt steeds blij van, als ik al deze reacties lees
ik had trouwens naar de iemand van de uitgever geemaild over het maken van hoofdstukken ,ik kreeg een tip, het hele verhaal sturen naar de uitgever
ma dat doe ik pas als het verhaal "af" is :p

meer komt er aan!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-05 20:32

“Waar is ie nu?” Schreeuwde Tanja van de ene kant van de autosloop naar de andere kant. “Geen idee!” Schreeuwde Wouter terug.
Aron was nergens te bekennen. Tanja liep snel naar Wouter terug.
Het begon al donker te worden, en Tanja voelde al een paar spetters. “Kom we gaan naar het ziekenhuis. Die jongen krijgen we nog wel.” Zei Tanja tegen Wouter. “Goed plan, hopelijk is Marja wakker. Ik wil haar wel vertellen over dat we achter hem aan zijn geweest.” Zei Wouter terug.
Samen liepen ze snel naar het ziekenhuis.

Het begon ondersweg te regenen. Tanja trok haar jas boven haar hoofd, en Wouter liep stug door. “We zijn er bijna.” Zeiden ze tegen elkaar.

“Marja?” Werd er gezegt bij de deur van de kamer waar Marja sliep. “Ben je wakker?” Vroeg iemand. Marja ging recht op zitten, en keek naar de deur. “Ja ik ben wakker, wie ben jij?” Vroeg ze. Marja zag een schaduw bij de deur, het bewoog, en langzaam zag Marja wie het was. “Ik heb eten voor je.” Zei de verpleegster. “Oo lekker! Ik rammel.” Antwoorde Marja.
Marja keek op het bord dat de verpleegster mee had genomen. “Wat is dat?” Marja keek vies naar het bord. “Dat zijn aardappelen met sperzie bonen. Dat eten we elke dinsdag.” Antwoorde de verpleegster. “Eet maar, het is echt lekker!”
Marja pakte net bord aan, en nam voorzichtig een klein hapje. “Bah!” Marja spugde het uit. “Dit ga ik niet eten. In iedergeval niet de sperzie bonen, de rest eet ik wel op.” De verpleegster keek Marja aan. “Je eet alles, dus ook je sperzie bonen.”
Marja keek de verpleegster aan, en mompelde iets. “Wat zei je?” Vroeg de verpleegster. “Jaa! Ik eet het al!” Marja keek naar dr bord, en deed haar ogen stijf dicht, en nam een klein hapje. “Smak, smak” Marja liet duidelijk zien dat ze het vies vond. Marja had na een paar happen genoeg van het eten. “Ik zit vol.” Antwoorde ze. De verpleegster gaf haar een compliment, en nam het bord weer mee naar de keuken. “O ik kreeg je vriend en vriendin niet te pakken. Ik probeer het later nog eens.” En de verpleegster liep weg.

Marja keek verdrietig naar buiten. “Wat ziet ze daar? Komen Wouter en Tanja?” Marja was ineens een stuk vrolijker. Ze legde haar deken snel netjes neer, en wachtte geduldig op haar vrienden.
“Ja! Eindelijk zijn we binnen.” Zuchte Tanja. Wouter en Tanja waren doorweekt. Ze liepen meteen door naar de kamer van Marja. Ondertussen liepen ze langs de informatie-balie. Ze zagen een man staan, en de seceteresse. “Weet u waar Marja Miksens ligt?” Vroeg de man aan de seceteresse. “Marja Miksens? Dit ligt in kamer...” De vrouw keek op haar computer. Wouter en Tanja liepen snel door. “Goh Marja krijgt veel bezoek deze avond.” Zei Wouter tegen Tanja.
Ze keken elkaar verbaasd aan. Snel liepen ze nog sneller.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 20:38

Ow, spannend Wie is die vent? I wanna know!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-05 20:41

die vent... noem er is een paar op? wie denk je dat het kan zijn? wat ie wilt doen, of gaat doen? of komt ie kijken?
VANAVOND MISSCHIEN MEER!

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 20:42

Goh het is echt of ik gewoon een boek online aan het lezen ben hoor
't Blijft leuk om te lezen.
Ben benieuwd wie die vent is...misschien haar vader?

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-05 20:44

*schrijft snel verder *

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 20:48

Devica schreef:
*schrijft snel verder *

Goed zo Devica, doe wat je MOET doen! U go girl!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-05 21:10

Marja werd nerveus en onzeker. “Waren ze het wel?” Marja keek nog een keer naar buiten. “Marja!” Schreeuwde Tanja, toen ze de deur open deed. Marja keek naar de deur. “Tanja! Wouter! Wat ben ik blij dat ik jullie zie!” Marja wou haar bed uit, maar de slangetjes hielde haar in bed. Tanja gaf Marja een stevige knuffel, en een kus op haar wang. “Ooh wat zie jij er veel beter uit!” Zei Tanja. “Dank je wel. Goh wat ben ik blij dat ik jullie zie. Niemand anders komt, alleen mn moeder en nico.” Marja trok een vies gezicht. Tanja moest lachen. Wouter keek naar Marja, die zo genoot van het moment dat ze Tanja en hem zag. Marja moest lachen, toen ze merkte dat Wouter naar haar keek. “Tan? Wil je wat te drinken halen? Ik sterf van de dorst.” Vroeg marja, terwijl Tanja meteen wist wat Marja van plan was. “Ja is goed! Wat wil je drinken? Wout? Moet jij ook wat?” Vroeg Tanja. “Uh ik weet niet wat ze hier hebben.” Zei Wouter. “Ik loop wel mee.” Tanja hield hem tegen. “nee ik haal!”
Marja nam een appelsap, en Wouter vroeg om een cola. “Komt er aan!” Antwoorde Tanja. En ze verliet de kamer.

Op de gang, zag Tanja dat Sofie en Nico er niet meer zaten. ‘Vreemd’ Dacht ze. Snel liep ze verder. Ze keek nog eens achter om, en liep ook verder. “Boem” Tanja botste tegen iemand op, en belande op de grond. “Oo sorry!” zei Tanja. Ze stond op, en zag dat de persoon door liep. Ze keek de man verbaasd aan. Ze vond he raar, dat de man zonder iets te zeggen door liep.
Ze liep weer verder naar waar ze naar toe ging. Haar gedachtes gingen al weer snel naar marja en wouter.

Marja en Wouter waren allebei stil. “Hoe lang lig je hier al?” Vroeg Wouter. “Vandaag dacht ik op genomen.” Antwoorde Marja. “Trouwens als je wilt zitten, mag het op mn bed hoor.” Marja trok haar benen op, om zo een plek te maken waar iemand kon zitten. Wouter keek Marja aan, en besloot om te gaan zitten. Voorzichtig liep hij naar het bed, en ging zitten. Marja glimlachte. “Nog wat gedaan vandaag?” Vroeg Marja.

Wouter kon niet antwoorden, want de deur ging open. “Marja Miksens?” Vroeg iemand bij de deur. Marja was stil. Ze herkende de stem, en werd angstig. Wouter raakte een beetje in paniek. Maar hij probeerde er rustig en cool over te doen.
De deur ging verder open. “Ik kom je halen” Zei de persoon bij de deur. Marja keek vlug naar links, en drukte op het knopje, die normaal word gebruikt, als de patient iets wil van de dokter of verpleegster. Maar wat marja nu wou, was hulp!

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 21:30

oeh, spannend

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-05 21:35

morgen weer een stukje

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 21:46

nee nu

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 21:58

Nee.... NU... het is die Henk he.... brrr

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 22:25

Oeh Waaaaarom moet ze mee Ik wil meer, NU

welmoedz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 22:30

Leuk stukje weer! maar ik wil NU meer:P

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-05 22:35

tot morgen!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-05 22:42

*klein stukje dan voor het slapen *
Marja drukte op het knopje. Wouter stond op, en liep naar de deur. "Sorry hier ligt geen Marja." Zei Wouter tegen die 'iemand'.
Wouter stond bij de deur, en werd naar buiten getrokken. "Help!" Schreeuwde Wouter. marja werd nog banger. Drukte zo vaak als ze kon op het knopje, maar het leek geen effect te hebben. Ze hoorde op de gang, Wouter schreeuwen om hulp. Marja wou haar bed uit, weg uithet ziekenhuis, maar het lukte haar niet om de slangetjes los te krijgen.
Ze trok heel hard aan een slangetje, die aan haar arm vast zat, toen de deur met een klap dicht ging. "Hallo" Hoorde ze ineens.
Ze keek naar de deur, en zag iemand er voor staan. "Je hoeft niet te schrikken, of in paniek te raken, ik wil maar 1 ding van je...."
Marja keek verstijfd naar de iemand. Ze hield haar adem in, en durfde de man niet aan te kijken. De man liep naar voren, en rijkte zn hand uit naar Marja. "ga je mee?"

Marja gaf een gil, en de deur ging ineens open. "Politie!"

Laatst bijgewerkt door EngeltjeS op 11-07-05 22:47, in het totaal 1 keer bewerkt

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-05 22:43

*dit stukje was voor alle trouwe fans *

welmoedz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 22:50

TNX!!

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 22:51

oei oei.... nog een stukje

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 23:09

Woeii wat een spanning weer!
Dat figuur was dus niet haar vader
Misschien wel zo'n figuur uit de relaties van Aron.
Hoop het niet voor haar...
Maar super stuk weer!!

Miepmiept

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 23:25

Helemaal geweldig! Vind het een heel leuk verhaal!!

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 23:32

ohh en ik smeken om een stukje extra.... gaaf joh, ben bennieuwd naar het vervolg