Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kani_ejj schreef:kani_ejj Geweldig moment, heerlijk zo! Zonde van het kwaliteitsverlies door het uploaden. Ik denk dat het echt loont om te zoeken naar een goede site om je foto's mee te uploaden, dat zijn ze absoluut waard!
Ja ti's echt verschrikkelijk
Heb vanalles geprobeerd.
Maar geen enkele site laat je foto's mooi.
Nu via weebly gedaan
Marit schreef:Tinypic vreet ook kwaliteit! Even een voorbeeld;
[ Afbeelding ] [ Afbeelding ]
Tinypic VS Imageshack
Ik gebruikte tinypic ook altijd maar ben eens allerlei sites gaan vergelijken en toen viel het toch tegen.
Agossie schreef:Ik gebruikte altijd weebly omdat het via mijn eigen site niet kon. Nu lijkt het wel te kunnen via mijn eigen site (die is geüpdate). Het is een speciale provider voor foto sites, dus de fotokwaliteit zou niet achteruit moeten gaan... We gaan gewoon een poging wagen!
Bumblehorse schreef:Ik vind die railing ook storen, verder heel mooi!Week 1
Een wandelingetje gedaan tot aan het einde van 'de dijk'. Rechts zie je enkel water en links zijn er nog meer van die rotsen.
Kwaliteit is achteruit gegaan, maar toch een mooie vind ik zelf.
[ Afbeelding ]
(Hastings - Rock A Nore)
kimberley23 schreef:Agossie schreef:Ik gebruikte altijd weebly omdat het via mijn eigen site niet kon. Nu lijkt het wel te kunnen via mijn eigen site (die is geüpdate). Het is een speciale provider voor foto sites, dus de fotokwaliteit zou niet achteruit moeten gaan... We gaan gewoon een poging wagen!
Mag ik vragen hoe je het via weebly doet?Misschien kan ik dat dan ook gebruiken....
Dankjewel!