Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

EmmyJoycee schreef:Laatste lens was de verkeerde lens die bedoelde ik niet
Bedoelde deze:
http://www.camerashop.nl/product/138648 ... -bulk.html

EngeltjeS schreef:EmmyJoycee schreef:Laatste lens was de verkeerde lens die bedoelde ik niet
Bedoelde deze:
http://www.camerashop.nl/product/138648 ... -bulk.html
Een hele fijne lens!
Hier werk ik ook mee momenteel

Dan moet ik daar binnenkort maar gaan kijken
 Dan moet ik daar binnenkort maar gaan kijken  

)
 )                                                         

EmmyJoycee schreef:Weet iemand toevallig dan ook hoeveel filter size die is ? Dan kan ik mn filter gewoon houden namelijk

Er waren hier zoveel mensen lovend over deze lens, ben benieuwd
 Er waren hier zoveel mensen lovend over deze lens, ben benieuwd  Alleen balen dat ik vandaag geen tijd had om hem op te halen, dus moet even wachten tot na het weekend
 Alleen balen dat ik vandaag geen tijd had om hem op te halen, dus moet even wachten tot na het weekend  

v33ri3 schreef:Ik heb even een brutaal vraagje, doordat ik nogal een grote stap tussen mijn twee lenzen heb (18-55 en 75-300) ben ik opzoek naar een portret lensje zo rond de 70 mm. Hebben jullie misschien nog enige aanraders voor een nikon 5100? Of tips waar ik op kan letten?
Bedankt alvast!
 Een 70mm is denk erg schaars als portretlens. Vaak alleen 50mm en 85mm in die range. Een 24-70mm zou misschien aan je wens kunnen voldoen, maar de Nikkor 24-70mm heeft een heftig prijsje.
 Een 70mm is denk erg schaars als portretlens. Vaak alleen 50mm en 85mm in die range. Een 24-70mm zou misschien aan je wens kunnen voldoen, maar de Nikkor 24-70mm heeft een heftig prijsje.