Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LisaDijk schreef:Ik heb er ook niets over te zeggen vind het ook wel jammer, maar dit is wat de moderators tegen mij zeiden en ik snap hun punt ergens wel want dit is precies wat Fotokunst inhoud alleen dan in 1 topic gegooid (en dat was in eerste instantie ook helemaal niet mijn bedoeling), Wat iemand wel zou kunnen doen is een [HK] topic openen met alleen als doel foto's en daarop commentaar leveren, maar dan draait dat toch uiteindelijk uit op veel off-topic of sommige hebben geen zin meer om opbouwend commentaar te geven etc. (dat is mijn ervaring van een HK topic dat met dit als doel al eens geopend is)
En wat in dit topic natuurlijk gewoon nog wél kan is je foto's laten zien en als je graag commentaar wilt, dit vermeld bij de foto en bokkers die graag opbouwende kritiek willen leveren je dan een pbtje kunnen sturen met tips!en natuurlijk mag er sowieso af en toe wel gewoon commentaar gegeven worden lijkt mij, maar niet zoveel zoals hoe we het nu deden.
Citaat:Belangrijk!
Citaat:
Twee topics is geen optie, wij hadden achteraf al een beetje onze twijfels bij dit topic, omdat het eigenlijk het hele idee van FK samenvat. Je plaatst een foto en ontvangt/geeft commentaar, dat is precies waar FK om draait. In dat geval zou ik zeggen: 1 topic waarin alleen foto's worden geplaatst, als je commentaar wilt kan je een apart topic openen.
Dat is het antwoord wat ik heb gekregen van een moderator, dus bij deze; het is niet meer toegestaan om kritiek te geven op de foto's die geplaatst worden, als je kritiek wilt op je foto's hoor je dus gewoon een eigen topic op [FK] te openen, dit topic is nu puur voor het laten zien van foto's die je hebt gemaakt.
Norway_girl schreef:Oeh dit is een leuk toppic, ik stip eerst even voor ik zelf wat post![]()
Even snel een vraagje over de foto van
Lifaya op pagina 4, heb je hier een reflector scherm gebruikt? Prachtige lichtval namelijk