zou iemand van deze drie(of 1 die je zelf het mooiste vind) foto's en hele mooie bewerking willen maken. Ik heb niet echt eisen. Ik heb het paard moeten verkopen dus is helaas niet meer van mij hij heet wildfire (ik noemde hem Fire)
Carr_friesje
Geplaatst: 08-04-10 21:19
kan iemand een soort blackfoto maken van deze foto? of iig een andere achtergrond.
ook zou ik het leuk vinden als het dekje een andere (felle!) kleur kan
ook graag een soort blackfoto van deze, en een andere achtergrond(bij voorkeur in de zee)
Wil iemand hier een mooie achtergrond van kunnen maken en dan geen fantasie dingen. Maar liever gewoon zwart / bruin een neutrale kleur . en mijn hand en stukje van het halster ( links ) wegwerken?
zou iemand dat vreselijk storende touwtje misschien kunnen wegwerken ?
ik ben zelf al wezen stunten maar moest daar maar me ophouden het wordt nog erger dan het was alvast heel erg bedankt
arilla zelf zou van mij weliets opgehelderd mogen worden haar hoofdje ziet zo grouw door mijn telefoon. fabriek dr maar wat moois van als het maar niet TE veel van het orgineel afwijkt
Kan iemand voor mij een bewegende avatar maken uit een filmje? Ik heb hem geupload bij tinypic weet niet of dat een probleem is? Staan alleen geen secondes bij. Dus kan niet ecaxt zeggen van wanneer tot wanneer ik het wil
ik heb een vraag ik zou graag dit konijtje als een soort logo willlen hebben , dus als je dit konijntje op een foto zou plastsen dat het dan een tekeningetje is , maar ik weet niet hoe ik dat moet doen kan iemand mij helpen